Alexandre Dimitri Song Billong

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Visca El Barca »

Emmanuel Y Frimpong ‏@Frimpong26AFC

Uncle uncle Why did u leave me:(
Frimpong på twitter, han er åbenbart en Barca spiller. Begge klubber skal bare bekræfte det officielt.

Jeg gætter på, at Arsenal venter med at melde noget ud, indtil de har spillet kampen i morgen. De skal helst ikke forstyrres af det her.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af rummenigge »

Ja ku godt tænkes at der lige ventes til efter kampen. Lidt a la Fabregas offentliggørelse, no?

Bager har en pointe Visca. Jeg havde det også med at vi SKAL have en klasse midterforsvarer efter den skuffende sæsonafslutning, men vi har reelt tre verdensklasse midterforsvarer som alle fortjener en masse spilletid. Derudover har vi nogle ret heftige talenter som Bager også er inde på. Får to nøglespillere en skade i samme kæde så er det umuligt for de fleste hold at stille med en fuldgod erstatning. Bare se på United hvor meget det sejler for dem når Vidic og Ferdinand mangler. Madrid har heller ikke råd til at miste Pepe og Ramos på samme tid over en længere periode, Albiol og Varane er bare for uprøvede til at være stand-in.

Så er der dét med DM positionen. Enig i at Xavi, Thiago, JDS m.fl. kan spille Busis position, men Busi har en vigtig ting som de tre nævnte spillere ikke har, og det er styrke i luften. Så kan Busi gå ned i midterforsvaret, hvis vi spiller 3-4-3 eller hvis Pique går med op i angrebet. En DM rolle hvor man skal falde tilbage i forsvaret af taktiske årsager ville ikke være passende for hverken Xavi, Thiago eller JDS, jeg gruer i hvert fald ved tanken. De to midterforsvarer Busis position er trods de eneste pladser hvor Barca har brug for fysik og styrke i luftspillet. Masch synes jeg skal spille som midterforsvar og koncentrere sig om denne rolle, det er her jeg synes han har været bedst for os, men ja, hans DM kvaliteter gør ham yderst giftig når han en sjælden gang er med i angrebet og så er han en gardering hvis både Busi og Song er skadet ;-)

Luis Enrique har også en pointe, for har Song den rette indstilling og sult samt arbejdshandskerne på, så kan hans talent godt gøre ham værdifuld for Barca. Den kan gå begge veje, men bare Songs lyst til at spille for klubben gøre det hele mere positivt.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Visca El Barca »

Arsenal player Song, who is linked with a move to Barcelona, won't play against Sunderland today. He's not part of his team's match squad.
Han er ganske rigtig slet ikke udtaget til kampen. Når kampen er slut, så vil hans salg blive officielt, det er jeg sikker på.

TV2 havde lavet en fejl i oversættelse, de skrev at BBC skriver vi har sikret ham på en lejeaftale. det gjorde mig glad, men så gik jeg ind på BBC og kunne se, at de skrev Arsenal i sin tid fik ham til klubben på en lejekontrakt, og derefter købte ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Visca El Barca »

It may be expected that an announcement will be made after the Arsenal-Sunderland game that Alex Song (24) will join Barcelona. [bbc]
Ha Ha ligeså snart jeg skriver det, så kommer det her frem på Barcastuff.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Total deal on the transfer of Arsenal player Alex Song to Barcelona. Transfer fee around 20M, 5-year contract, announcement shortly. [terra]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Visca El Barca »

Ja, velkommen til ham. Han skal have støtte, nu hvor han er her.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af FCBarcelonaChr »

http://www.arsenal.com/news/news-archiv ... a-for-song
Så er det også officielt.

Velkommen til, Song!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Official: Barcelona announce the transfer of Arsenal player Alexandre Song (24) #fcblive
Official: Alexandre Song (24) will on Monday undergo the medical tests at Barcelona and sign his contract #fcblive
Official: Barcelona pay 19M for Arsenal player Alex Song, who will sign a 5-year contract including an 80M buyout clause #fcblive

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Elbarca »

Har ikke set meget til dimitri billong, men nogen i Barca mener vel han kan styrke os. Umiddelbart vil jeg tro det er Tito som gerne ville hente ham. jeg er dog overrasket over prisen som forpligter ham til at levere på et nogenlunde niveau.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Nyhuus »

Elbarca skrev:Har ikke set meget til dimitri billong, men nogen i Barca mener vel han kan styrke os. Umiddelbart vil jeg tro det er Tito som gerne ville hente ham. jeg er dog overrasket over prisen som forpligter ham til at levere på et nogenlunde niveau.
Enig! Håber bare at han bliver en success, da det jo er Tito's første køb :glad:
(Regner ikke Alba, som Tito's køb.)

Men velkommen til klubben Song ! :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Visca El Barca »

19 millioner euro, så har man også lidt pres på sig selv. Han skal nok gøre det godt, hvis han får en rolle som Seydous afløser. Hvis han derimod er tiltænkt rollen som DM og CB, så kommer han til at skuffe.

Men velkommen til ham, vores træner-team og ledelsen mener åbenbart at han er en klassespiller, ellers havde man ikke overset problemet i forsvaret og brug halvdelen af vores transferbudget på ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

klink

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af klink »

Velkommen til!
Alex Sing a long billong show live from the camp nou !

iStokholm

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af iStokholm »

Ikke en mand jeg (nogensinde) havde set i Barcelona, men på trods af det, så er det sådan her jeg føler:
Majority of us were equally pessimistic about Mascherano's transfer. Now he's the heartbeat of FCB. Here's hoping Song proves us wrong too.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Wenger (coach Arsenal): "Song asked to leave? He expressed a desire to go to Barcelona." [http://arsenal.com ] #fcblive

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Alexandre Dimitri Song Billong

Indlæg af Piquénbauer »

Kan man regne med lidt spilletid til ham på mandag? Eller er det for tidligt? Hvilket nummer tror i at han får? Glæder mig sgu til at se ham... Han vil kunne give os lidt mere styrke på midten hvilket vi godt kan bruge... Og husk nu hvor mange der var negative omkring købet af masche... Ham er vi vel meget glade for nu?!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 96 gæster