Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona have invited Toulouse centre back Aymen Abdennour (23) to be their guest for the CL game against AC Milan on 12 March. [sky]
Passer det? Hvis det passer, så er han helt sikkert en af dem, der bliver købt til sommer. Det er meget sjældent, at vi inviterer andre klubbers spillere til en kamp, vel at mærke en spiller der rygtes til os.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor god er han? Han er stor og venstrebenet men han virker lidt langsom.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Hvor god er han? Han er stor og venstrebenet men han virker lidt langsom.
Ja det synes jeg også. Jeg kender absolut intet til ham, bortset fra en youtube video, som Drake(?) linkede til. Den video er med aktioner fra ANC, hvor banerne er ret dårlige, men han virker klodset og langsom og lidt for stor i sine bevægelser. Han virker ikke så kvik på fødderne, som en Puyi f.eks.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Hvad med AC fra FCN. Han har været god i første halvleg mod Horsens!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jeg synes han virker til at ha en rimelig hurtighed, og rimelig på på fødderne. Synes at han virker nice :glad:

Men har i nogle andre bud så? Det er rigtigt svært at finde en CB, der er hurtig, god med føderne , god i luften, stærk osv.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg må indrømme at jeg ingen bud har. Det er en svær plads at købe spillere til og en hvor vi har haft en del fejlkøb. Jeg mener at vi har været sat i forbindelse med umtiti fra lyon og nkoulou fra OM. Dem ser jeg hellere idet de har mere fart. Umtiti er dog ikke klar endnu og spiller og hovedsageligt back for lyon.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg mener helt seriøst Hummels passer rigtig godt ind, og han er ikke så urealistisk igen. Lovren har jeg fulgt lidt på det sidste, han kan også gøre det godt i Barca, synes jeg. Ellers er en Sakho heller ikke helt dum, men han behøver tid. Sidst men ikke mindst er der knægten fra Roma, han har speed, styrke, højden og teknikken. Han passer også ind. Der er muligheder, spørgsmålet er, hvad vi vil, og hvad vores træner-stab og ledelsen mener om vores forsvarsproblemer.

Den der passer bedst, er faktisk folk vi allerede har i klubben. Bartra har jeg fidus til, men desværre ser det ud til at træner-teamet ikke har den samme opfattelse. Muniesa er en anden, men han er lige kommet tilbage fra en alvorlig skade, plus det ser ud til, at man er i gang med at omskole ham som venstreback.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Jeg mener helt seriøst Hummels passer rigtig godt ind, og han er ikke så urealistisk igen. Lovren har jeg fulgt lidt på det sidste, han kan også gøre det godt i Barca, synes jeg. Ellers er en Sakho heller ikke helt dum, men han behøver tid. Sidst men ikke mindst er der knægten fra Roma, han har speed, styrke, højden og teknikken. Han passer også ind. Der er muligheder, spørgsmålet er, hvad vi vil, og hvad vores træner-stab og ledelsen mener om vores forsvarsproblemer.

Den der passer bedst, er faktisk folk vi allerede har i klubben. Bartra har jeg fidus til, men desværre ser det ud til at træner-teamet ikke har den samme opfattelse. Muniesa er en anden, men han er lige kommet tilbage fra en alvorlig skade, plus det ser ud til, at man er i gang med at omskole ham som venstreback.
Kender ikke noget til lovren. Men synes at hummels er for langsom. Sakho er ikke god på bolden. Men enig i at marquinhos ser spændende ud. IMO har vi brug for speed. Det skal dog siges at jeg ikke har set mange kampe med hverken hummels, sakho eller marqu og derfor kan jeg kun bedømme dem ud fra hvad jeg har set.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.givemefootball.com/333394-ba ... eplacement

Ifølge artiklen står valget mellem Reina, De Gea og Lloris som Valdes' afløser.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Super!! Loris virker som den perfekte afløser. Men tror han bliver pisse dyr med mindre der er en klausul i hans kontrakt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Lloris er desværre ikke helt god nok med fødderne.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

klink

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klink »

Han er pisse dygtig Lloris!
Havde faktisk slet ikke tænkt på ham som en afløser, men han virker egentlig oplagt!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Lloris er en klasse målmand, måske den bedste i PL, men han er kun rimelig god med fødderne. Jeg har set mange kampe med Spurs.

Men hvis vi ikke kan finde en der en lidt bedre med fødderne, og med samme klasse eller bedre.
Så siger jeg Go for it! :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Rosell (president): "Neymar transfer rumours? It's a player our scouts and coaches like. He's on our list of possible transfers." #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

With Dortmund asking too much for Hummels, Vermaelen (Arsenal) and Agger (Liverpool) are now centre back options for Barcelona. [the sun]
De engelske aviser skriver igen om vores interesse i Agger. Jeg håber for alt i verden vi undgår at spilde penge på Vermaelen, men Agger vil jeg rigtig gerne have til klubben. Han passer perfekt ind, han har klassen og han er vant til spillestilen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster