Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madameskrald
Indlæg: 1254
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 204 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Hvis Romeu kommer, så syntes jeg en start-11 er tricky. Jeg har svært ved at tro, at der ikke prioriteres plads til Gundogan og Pedri, hvorfor Romeu eller de Jong må på bænken. Men vil formentligt blive udskiftet en del gennem sæsonen, da der vil være mange dygtige spillere til 3-4 pladser.

Men med Romeu har man i hvert fald seks stærke spillere til 3 pladser og mange spændende kombinationer af kompetencer..

Puyols_garn
Indlæg: 60
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 15 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »

Madameskrald skrev:
søn jul 09, 2023 6:20 pm
Hvis Romeu kommer, så syntes jeg en start-11 er tricky. Jeg har svært ved at tro, at der ikke prioriteres plads til Gundogan og Pedri, hvorfor Romeu eller de Jong må på bænken. Men vil formentligt blive udskiftet en del gennem sæsonen, da der vil være mange dygtige spillere til 3-4 pladser.

Men med Romeu har man i hvert fald seks stærke spillere til 3 pladser og mange spændende kombinationer af kompetencer..
Hvorfor ikke spille alle 4 sammen? Jeg mener, I det nuværende system er venstrekanten mere en venstre interior end en egentlig kantspiller, og Gündogan har gjort det fremragende for City i en lignende rolle i den netop overståede sæson. Jeg tænker det ville være oplagt at bruge Gündogan på Gavis plads.

Madameskrald
Indlæg: 1254
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 204 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Jeg antager, at du med nuværende system mener Xavis Valverde inspiration med 4 centrale midtbanespillere?

Jeg håber, at han vender tilbage til en regulær 4-3-3 hurtigst muligt, omend indkøbene peger i den modsatte retning. Jeg syntes, at 4-4-2 opstillingen bliver alt for statisk og letlæselig… Med Dembele/Raphinha på højrekanten, så skal Lewan scorer rigtigt mange mål - ellers skal den centrale midtbane virkeligt til at kridte støvlerne…

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1803
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 211 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

De seneste meldinger lyder, at RM nu pludselig har meldt sig i kampen om Iván Fresneda, som Barca har været sat i forbindelse med i meget langt tid. Det er jo Arda Güler om igen, og er grænsen til chikane fra RM side :oops:

Vi skal jo bruge en HB, og Iván Fresneda har været oplagt emne i langt tid. Hvis Fresneda glipper, skulle det ikke undre mig, at vi går efter en gammel HB fra 4. hylde, som vi jo plejer at gøre som en B-løsning. Her kunne Martin Montoya på 32 år jo være en mulighed :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Billede

Puyols_garn
Indlæg: 60
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 15 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »

Madameskrald skrev:
søn jul 09, 2023 10:01 pm
Jeg antager, at du med nuværende system mener Xavis Valverde inspiration med 4 centrale midtbanespillere?

Jeg håber, at han vender tilbage til en regulær 4-3-3 hurtigst muligt, omend indkøbene peger i den modsatte retning. Jeg syntes, at 4-4-2 opstillingen bliver alt for statisk og letlæselig… Med Dembele/Raphinha på højrekanten, så skal Lewan scorer rigtigt mange mål - ellers skal den centrale midtbane virkeligt til at kridte støvlerne…
Jeg ville nok ikke beskrive det som hverken Valverde inspireret eller som en 4-4-2, men ja, jeg tænker på det system man spillede med i størstedelen af den sidste halvdel af sæsonen med fire midtbanespillere på banen. Jeg tror heller ikke en mere klassisk 4-3-3 ville være at foretrække i øjeblikket. Vi får langt mere ud af Frenkie i det nuværende system end vi nogensinde gjorde i en 4-3-3, og systemskiftet medførte også at vi fik bedre kontrol over kampene end tilfældet var før, IMO.

Det er rigtigt, at vi får brug for at vores midtbanespillere bidrager med nogle flere mål og skaber nogle flere chancer, hvis det ikke skal blive for forudsigeligt. Jeg ser Gavi som et kæmpe talent som allerede har et højt niveau, hans alder taget i betragtning, men med det sagt, så har hans output i form af assists og mål ikke været højt nok i denne sæson. Jeg tror Gündogan kommer til at bidrage med en god håndfuld mål og noget uforudsigelighed i vores spil i den kommende sæson, hvis man giver ham chancen som venstre interior.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Hvis Alemany gennemfører den maraton der, så nævner jeg ham i min aften.....meditation :mrgreen:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

De seneste meldinger lyder, at RM nu pludselig har meldt sig i kampen om Iván Fresneda, som Barca har været sat i forbindelse med i meget langt tid. Det er jo Arda Güler om igen, og er grænsen til chikane fra RM side :oops:
Fresneda er født i Madrid og spillet på Reals akademi. Det er intet hokus pokus over, de går efter ham. Det er tilmed én ud af to positioner, de mangler forstærkning på. Så kan vi ikke godt springe alt det der klynkeri over denne gang?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1254
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 204 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Puyols_garn skrev:
søn jul 09, 2023 11:43 pm
Madameskrald skrev:
søn jul 09, 2023 10:01 pm
Jeg antager, at du med nuværende system mener Xavis Valverde inspiration med 4 centrale midtbanespillere?

Jeg håber, at han vender tilbage til en regulær 4-3-3 hurtigst muligt, omend indkøbene peger i den modsatte retning. Jeg syntes, at 4-4-2 opstillingen bliver alt for statisk og letlæselig… Med Dembele/Raphinha på højrekanten, så skal Lewan scorer rigtigt mange mål - ellers skal den centrale midtbane virkeligt til at kridte støvlerne…
Jeg ville nok ikke beskrive det som hverken Valverde inspireret eller som en 4-4-2, men ja, jeg tænker på det system man spillede med i størstedelen af den sidste halvdel af sæsonen med fire midtbanespillere på banen. Jeg tror heller ikke en mere klassisk 4-3-3 ville være at foretrække i øjeblikket. Vi får langt mere ud af Frenkie i det nuværende system end vi nogensinde gjorde i en 4-3-3, og systemskiftet medførte også at vi fik bedre kontrol over kampene end tilfældet var før, IMO.

Det er rigtigt, at vi får brug for at vores midtbanespillere bidrager med nogle flere mål og skaber nogle flere chancer, hvis det ikke skal blive for forudsigeligt. Jeg ser Gavi som et kæmpe talent som allerede har et højt niveau, hans alder taget i betragtning, men med det sagt, så har hans output i form af assists og mål ikke været højt nok i denne sæson. Jeg tror Gündogan kommer til at bidrage med en god håndfuld mål og noget uforudsigelighed i vores spil i den kommende sæson, hvis man giver ham chancen som venstre interior.
En del er ideen med Gundogan håber jeg netop er at adressere den manglende kontrol på midtbanen. At man ikke har tilstrækkelig kontrol med 3 centrale midtbanespillere - det peger mere tilbage på Xavi, sekundært spillerne end på grund systemet.

Hvis man valgte spillere, der rent faktisk kunne bidrage til bold retention på kanterne, så var problemet formentligt mindre, men Dembele skal tilsyneladende både have en længere kontrakt og udstyres med et anførerbind - jeg aner ikke, hvad Xavi tænker, måske han fandt i Sangria gryden som lille. Alt tyder i hvert fald på, at det bliver en lang sæson, hvis vi kompenserer for Xavis mangler med system kontrol over offensiv fleksibilitet.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Pablo Torre? Håber der bliver tilføjet en tilbagekøbsklausul i så fald.


hackmann
Indlæg: 422
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 89 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

FCBarcelonaChr skrev:
man jul 10, 2023 1:11 pm
Pablo Torre? Håber der bliver tilføjet en tilbagekøbsklausul i så fald.

Ja, jeg håber “sell” er en dårlig oversættelse der også inkludere udlejning. Ihvertfald for Torre og Nico

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Garcia, Kessie & Torres. Fati skal simpelthen have chancen.


EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

FCBarcelonaChr skrev:
man jul 10, 2023 8:14 pm
Garcia, Kessie & Torres. Fati skal simpelthen have chancen.

Ja, men det er også fake. Der tonsvis af den slags "nyheder" derude og de er grebet ud af den blå luft. Eller rettere, det er journalister, der begynder at brygge deres egen historier
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster