Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

jeg ville ikke have noget imod de Gea. Hvis United vil af med ham, og vi skal af med Valdes, så ligger den løsning jo næsten lige til højrebenet. Jeg ser stadig et kæmpe potentiale i ham, selvom han har haft mere end svært ved at tilpasse sig engelsk fodbold.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 904028.ece

byt byt byt! De Gea bliver langt bedre for os end hvad Valdes nogensinde har været - no offense! Valdes har været rigtig god for os, men De Gea har lige dét ekstra.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

Fedtmule skrev:Hvordan har folk det med De Gea?

Jeg synes personligt at han var en kæmpe optur i Atletico. Han var er KÆMPE talent og han blev nærmest rost til skyerne.

Så kom han til united og skulle løfte den tunge byrde, at udfylde hullet efter Edvin.
Og lad os sige det sådan. Han har i hvert fald ikke udfyldt den til fulde. Han startede skidt med en del grumme drops, og en kæmpe ustabilitet.
Jeg synes han er blevet meget bedre, og synes ikke at han er så dårlig mere som folk gør ham til. Han har 2 problemer og det er luftspillet på indlægget, og så er det de dumme returbolde han har for vane at give.

Han er ung og har meget han skal lære. Især skal han fylde mere i feltet. Han er klart bedst på stregen ligesom Casillas. Ja faktisk vil jeg sige at de Geas reaktionsevne er helt utrolige.

I Spanien kommer der ikke helt så mange indlæg som i england, hvilket jeg tror vil gavne de Geas væsenligt. Og så har han måske også godt af at komme hjem til spanien. Jeg tror endvidere at han vil være bedre til at agere i feltet, når han kan gøre brug af sit moderssprog.

Alt i alt synes jeg de Gea allerede nu er en god målmand med et KÆMPE talent, og jeg tror han vil hæve sit niveau markant med det samme han indtræder i spanien igen...
Det virker til at United vil sælge, og hvis ikke at vi kan få Ter Stegen, så er de Gea mit umiddelbare bedste valg.

Hvad er jeres syn på ham ?
De Gea er da et stort talent, men han blev også hypet rigeligt af Madridpressen (som er en hypemaskine uden lige), og i en tid med en masse hype omkring spanske talenter generelt, så synes jeg det hele omkring ham er noget opblæst.

Han mangler presence og galskab i feltet som alle verdensklasse målmænd har. Ja selv Valdes og Casillas har det, selvom de engang imellem gøgler i luftspillet, hvilket er deres svage side, både luftspillet og 'presence' i feltet.

Se på De Geas afløser, Courtois hos Atletico, han er efter min mening mere spændende. Selvom Courtois er to år yngre end De Gea så ser han større og stærkere ud og har en masse presence og den smule galskab en supermålmand skal have. selvom har er et monster på 199cm så kommer han imponererne hurtigt ned til boldene langs jorden.

Det med at De Gea har vilde reflekser, det gælder og mange andre målmænd, stiller man youtube videoer over gode redninger, så skiller De Gea sig ikke ud ifht mange af hans kolleger. Youtube giver ikke sandheden, men De Geas fortalere taler om reflekser fra en anden verden, men på youtube eller live virker han ikke bedre end de bedste, dog er det klart et af hans styrker. Hvor han falder igennem på presence i feltet som er meget vigtigt hos Barca.

Ser man på de mere etableret men unge målmænd så er Neuer efter min mening en klasse bedre end De Gea.

Puha, jeg får nervøse trækninger hvis De Gea skal afløse Valdes.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg kan ikke se, hvad De Gea skulle have "lige det ekstra" i forhold til Valdes, medmindre det er højden. Han er højere, men derudover synes jeg han er bagud på næsten samtlige aspekter af målmandsspillet. Han er spanier, men hans spil med fødderne skal der i den grad arbejdes med. Han er meget langt efter Valdes på det punkt, hvilket er bekymrende, især med tanke på vores filosofi. Han har da rigtig gode reflekser, men det er ikke ligeså godt som Valdes, han er god i en mod en situationer, men ikke i nærheden af Valdes (endnu), han er dårligere end Valdes når han skal ud i feltet og pille høje bolde samt indlæg ned. De Gea kunne være spændende, hvis han får ro og tid til at arbejde på sit spil, men når der med alt sandsynlighed skal hentes en målmand, som skal være førstevalget i Barca allerede til sommer, siger jeg pænt nej tak til De Gea. Han må meget gerne blive i Manchester.

Jeg ved simpelthen ikke, hvem vi skal hente. Jeg er ret sikker på, at det til at starte med, vil have en negativ effekt på vores spil, uanset hvem vi henter som erstatning. Enten vil vi komme til at se, at spillet bliver bygget mindre og mindre nede bagfra, eller også kommer vi til at se mange fejl, hvor modstanderen stjæler bolden. Overvej hvor risikobetonet vores spil er, netop på det punkt. Det er kun fordi Valdes er så god, at vi ikke har set flere fejl.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Jeg er til dels enig, men jeg vil faktisk mene, at de Gea er stærkere på stregen end Valdés. Kid has got mad reflexes.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blach »

Har lige prøvet at finde lidt på de Gea, og i skal tage in mente at HDGoalie vidst er ret glad for de Gea. Jeg prøvede også at finde nogle af mål han har lukket ind, men havde ikke held(måske fordi jeg kun gav det 3 skud?), men hvis i har nogle vil jeg gerne se dem!
Nå men videoerne:
[youtube]IW3X4JPm-yc[/youtube]
[youtube]HviRmLHMMSY[/youtube]

Og så en lille Transfermarkt.de statistik...http://www.transfermarkt.co.uk/en/david ... 59377.html
Valdes's til sammenligning: http://www.transfermarkt.co.uk/en/victo ... _7589.html

Fik lige lyst til at se lidt mere til de Gea. Jeg vil hverken tale for eller imod endnu, vil først lige se de mål der er blevet scoret imod ham, men på frispark er han umiddelbart weltklase.
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Pjanic hævder nemlig selv, at han har en særdeles prominent bejler.

- Det er sandt at Barcelona følger mig, de har spurgt klubben til min situation. De så min kamp mod Fiorentina, siger Pjanic til EFE.

- Det er op til Roma at træffe en beslutning, men Barcelona er en klub alle gerne vil spille for, og det er en ære, at de er interesserede i mig.
Har ikke gidet tjekke op med andre medier om det er noget der direkte kommer fra ham af, eller det er en mund til mund historie. Ved at vi før har været sat i forbindelse med ham, han er en fin spiller, men pt. er der bare ikke plads på vores midtbane. Hvis noget, så skulle han være handlet ind istedet for Song, men igen, er en anden type end Song, ikke vildt offensiv, men har hellere ikke sin force i det defensive, men bare sådan en fin central stabil all-rounder, ala Xavi.
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Wow, I had no idea. Hvor dygtig en spiller er han egentlig?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Han laver mål imod Real..., så middelmådig vel. ;-)
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

Pjanic er en dygtig spiller, som kun er 22 år. Fin forståelse og det hele, men Barcas tika-taka kræver en overlegen teknik, og hvis Barca virkelig vil købe ind, så ville da en som Isco være mere at foretrække.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Han har lært af Juninho, har været tæt på De Rossi og var Enriques yndling i Roma. Teknik har han, han dribler ikke, men overblik, pasninger og løbe-villighed har han. En 22 årig gut der er for old school i sin stil (xavi-like, mere end Fabregas). Men, pladsen har vi ikke, så længe vi ikke sælger.

Isco, nah, vi har Thiago og Ini, nok i de to. :grin:
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

http://www.sporten.dk/fodbold/de-geas-k ... -til-barca

Hvis han insisterer, så er han vel velkommen.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Nu siger De Geas kæreste at han vil til Barca. Det kan godt være ordene er taget ud af kontekst, men hvis det passer så er De Gea i hvert fald i problemer. Sir Alex er nemlig ikke så glad for, at koner/kærester kommenterer den slags.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:Nu siger De Geas kæreste at han vil til Barca.
Hvor ser du det henne?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:Nu siger De Geas kæreste at han vil til Barca. Det kan godt være ordene er taget ud af kontekst, men hvis det passer så er De Gea i hvert fald i problemer. Sir Alex er nemlig ikke så glad for, at koner/kærester kommenterer den slags.
Nej så plejer de at få en flad?
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 61 gæster