Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

Quaresma skrev:Kunne der ikke lige så vel være tale om Diego Costa?
Jeg finder det i hvert fald besynderligt at både Diego Costa (som meldes at have bestået lægetjek i Chelski) og Cesc begge skulle præsenteres hos dem næste uge og begge til 33 mill..
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af A$AP »

Chelsea:
Sælger David Luiz til 50. Mio.
Køber Cesc og Diego Costa til omkring 65-70.

De skulle åbenbart også være i forhandlinger med Filipe Luis.

I mellemtiden kæmper vi for at få Bravo i hus og har Neymar sagen hængende over hovedet på os.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Virkelig dumt af Pique, nogengange kan jeg blive så træt af ham. Det havde f.eks. ikke gjort mig noget, hvis det var ham som var røget afsted istedet for Cesc. Hay, måske er det ham? Cesc har bare ordnet tingene for ham, fordi han selv er så væk.

Nårh sidespor. Tilbage til topic.

Når man tænker på, at væsentlig dårligere spillere er blevet solgt for meget mere , er det lige før man skal prøve at stable mistillidsvotum på benene. Jeg synes denne ledelse tager klubben i den helt forkerte retning.

Vi sælger Cesc, mit gæt er at hans afløser kommer til at koste mere, ligegyldig om det er Koke , Rakitic eller en anden.

En spiller med Cesc stats havde næsten alle andre klubber fået mindst 45 mio for, det er vel kun os og Arsenal der er så elendige til at sælge spillere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg synes faktisk vi fik god pris for Yaya. Hvis jeg ikke husker forkert, havde han kun et år tilbage af kontrakten, han ville ikke forlænge og vi havde en afløser klar. Alligevel fik vi 25-28 mio for ham. Det er helt fint.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af emo »

Det er altid nemt at sælge til nye unge nyrige klubber. Cfc er ved at blive nogle som handler godt og ansvarligt, måske.

Cecs til City eller PSG eller Monaco, kom nu, plzzzz!
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Det er altid nemt at sælge til nye unge nyrige klubber. Cfc er ved at blive nogle som handler godt og ansvarligt, måske.

Cecs til City eller PSG eller Monaco, kom nu, plzzzz!
Chelski er absolut ikke bange for at brænde store summer af.

Det er bare en dårlig undskyldning, den mere sandsynlig forklaring er nok, at vores ledelse er elendige til at købe og sælge spillere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

Ponte skrev:
Quaresma skrev:Kunne der ikke lige så vel være tale om Diego Costa?
Jeg finder det i hvert fald besynderligt at både Diego Costa (som meldes at have bestået lægetjek i Chelski) og Cesc begge skulle præsenteres hos dem næste uge og begge til 33 mill..
Ja, det er faktisk mystisk.
Genopbygning status: færdig.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af emo »

De er nok ikke bange, men synes at de har mere styr over det nu end før i tiden. Dårlig undskyldning, naaah synes nu at pointen kan bruges.

Nyrige klubber er mere tilbøjelig til at betale meget, måske overpris.
Allez...

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mkj 77 »

Jeg har det fint med han bliver solgt- men 33 mil????? Det er jo at pisse på fansne, så ville det ikke undre mig at rakitic bliver købt for 40 og dumheden bliver total

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af kklaus »

Mkj 77 skrev:Jeg har det fint med han bliver solgt- men 33 mil????? Det er jo at pisse på fansne, så ville det ikke undre mig at rakitic bliver købt for 40 og dumheden bliver total
Nej da, vi betaler bare Koke's 60M frikøbsklausul. Så kommer der godt nok lidt skat oveni, eller noget, men det behøver vi jo ikke at betale.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Michman »

Fatter ikke den ledelse.. Altså vi køber dyrt.. (Det er i orden når vi henter en som Cesc) men sælger åndsvagt billigt.. I mine øjne skal Cesc ikke sælges..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af kklaus »

Jeg håber sat'me der er 20M i variabler eller sådan noget helt åndssvagt. Og en eller andens førstefødte.
Giv mig min sko tilbage, røv!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af JonasV »

Man kan blive så træt. "Se, der er et isbjerg. Lad os sejle ind i det!". Det er da klart at når der endelig bliver lagt op til at vi skal handle og lappe hullerne i vores trup, så starter vi lige med at lave et kæmpe hul først.

BarçaDK

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af BarçaDK »

Selv for et fjollehoved som Piqué er hans kropssprog usædvanligt loose i forhold til emnet. Man kan håbe, at han er klar over, at der er mikrofon på.

Hvis den virkelig "está hecho ya", så må man håbe, at han taler om en kontrakt til 33 mills. At vurdere Cesc til mindre end 33 millioner på det her marked med vanvittige priser er jo helt væk. Selv hvis Cesc ønsker sig væk er 33 millioner for lavt et bud til, at han kan få lov at gå.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Har set video igen, det der ikke giver mening er, at Del Bosque siger ti. Pique , forsvar Cesc lidt, hvorefter Pique svarer, han er videre, det er done real, noget i den stil. Mærkeligt at svare sådan, medmindre de har klippet det sammen. Derefter spørger Del Bosque, el? Altså til hvem? Han siger så de der med 33 mio euro. Så meget fattede jeg.

Derefter siger Del Bosque noget om Bartomeu, hvorefter Pique og ham griner lidt, noget der vil være sød og oversætte hvad de siger der?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 52 gæster