Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

En tanke der lige strejfede mig:
Hvis nu Alves skulle ske at forlade os, har vi vel egentlig en udvej i Cáceres? Han gør det jo godt for tiden på sin højre back, og hvis Alves skulle smutte ville det jo være en oplagt mulighed for ham for at få sit gennembrud. Det ville dog naturligvis kræve at Sevilla ikke hapser ham til sommer, men mon ikke han ville være interesseret i at komme retur hvis Alves blev fortid. Jeg vil dog stadig mene at vi bør sige "Pleeaase" til Alves og så få ham til at forlænge den kontrakt så hurtigt som overhovedet muligt! :wink:

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af SirJonas »

http://fcbarcelona.dk/nyheder/nyhedsark ... barca.html

Det bekymrer mig nu altså lidt, drenge.

Tror det ender med at barca bukker under, og tilbyder ham en løn der svarer til xavi, iniesta osv. Hvorefter han acceptere den.

Hvad mener i ?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af zqa »

Det skulle da i så fald være første gang det sker.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Diabolito »

Nu er det også sjældent spillerne forsøger at presse os på budgettet, da de ved hvad vi står for.
El Señor de las Tartas

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Drake »

Fedtmule skrev:http://fcbarcelona.dk/nyheder/nyhedsark ... barca.html

Det bekymrer mig nu altså lidt, drenge.

Tror det ender med at barca bukker under, og tilbyder ham en løn der svarer til xavi, iniesta osv. Hvorefter han acceptere den.

Hvad mener i ?
Jeg synes det er helt i orden, hvis vi bukker under og tilbyder ham en løn der svarer til xavi, iniesta osv, for det fortjener han :)

Jeg synes det er underligt at vi ikke har gjort det fra starten, hvis det sker.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blach »

Jeg håber på ingen måde vi bukker under!
Han har selv udtalt, ved flere lejligheder, at han ikke vil være bare endnu en udlænding i Barca, men et navn der kommer med i historien. Hvis han virkelig vil det, må han squ også leve med en løn på et par sølle millioner om året! Han har i øvrigt været i klubben i 2½ år, altså 3 til sommer, så hvis man skal stoppe legen mens den er god skal det måske være til sommer?

Jeg mener også at vi kan få en rimeligt god erstatning, i van der Wiel. Offensiv back, med tilhørsforhold til Barca, som kommer fra vores elskede Ajax... jeg tænker bare på om det kan blive bedre? Han er ydermere førstevalg på det hollanske landshold, snart oppe på 20 landskampe og 125 for Ajax, kun 22 år gammel og har en god højde(182 cm) som vi godt kan bruge på i feltet når der er hjørnespark. Håber vi vælger ham, hvis Alves ikke vil forlænge!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tror at Alves er træt af de mange argentinere på holdet derfor søger han væk 8)
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Lopezzz skrev:Jeg tror at Alves er træt af de mange argentinere på holdet derfor søger han væk 8)
He He, jeg tror nu ikke det er tilfældet. Vi har kun 3 argentinere i truppen, og de er vist meget vellidte.

Jeg er dog enig med jer i, at Alves selvfølgelig er en vigtig spiller og vigtig del af vores hold, det vil være mega surt at miste ham. Men vi skal ikke bukke under, vi har en lønstruktur i klubben, og den kan vi bare ikke springe eller lave om, pga en enkelt spillers ønske.

Jeg er dog rimelig fortrøstningsfuld, der er langt til januar, mon ikke vi kan finde ud af noget og komme frem til en fornuftig aftale der tilfredsstiller begge parter.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Squix

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Squix »

Visca El Barca skrev:
Lopezzz skrev:Jeg tror at Alves er træt af de mange argentinere på holdet derfor søger han væk 8)
He He, jeg tror nu ikke det er tilfældet. Vi har kun 3 argentinere i truppen, og de er vist meget vellidte.

Jeg er dog enig med jer i, at Alves selvfølgelig er en vigtig spiller og vigtig del af vores hold, det vil være mega surt at miste ham. Men vi skal ikke bukke under, vi har en lønstruktur i klubben, og den kan vi bare ikke springe eller lave om, pga en enkelt spillers ønske.

Jeg er dog rimelig fortrøstningsfuld, der er langt til januar, mon ikke vi kan finde ud af noget og komme frem til en fornuftig aftale der tilfredsstiller begge parter.

Det ville også se forfærdelig skidt ud for Rosell, hvis han bukker under. Nu hvor han har været så meget fremme i pressen, med at Barca kører i underskud osv. osv.

Håber sgu' der kommer styr på det - Alves er en af dem jeg helst ikke så gå.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Drake »

Jeg forstår ikke den der lønstruktur i snakker om, hvorfor skulle Alves ikke kunne få samme løn som Xavi, Iniesta osv?

Han er da på samme niveau, det synes jeg ihvertfald :?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Jbninc

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Jbninc »

Med mindre at Alves gerne vil sætte sine defensive dyder i fokus i fremtiden, så er Barcelona det eneste sted, hvor han får lov at være så offensiv som han er. Jeg tvivler på, at der er en anden klub han hellere vil spille for end her.

Man ser bare for ofte, at spillernes agenter skal gøre et kæmpe nummer ud af de forlængelser. Det er trættende at høre om, og må være endnu værre at skulle arbejde med. Men de gør jo bare deres arbejde.

Han skal nok forlænge. Hvem husker ikke Xavi fadæsen. Han var jo allerede sendt til Manchester United.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Drake »

Så nu kigger vi efter en mulig afløser:

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... alves.html


Jeg synes det er noget pis hvis han ikke skriver under på en ny kontrakt!


Han er uastattelig! Der findes bare ikke nogen der har de samme offensive kvaliteter som ham.

Han er/har extremt hurtig, udholdenhed, arbejdsom, aggressiv i presspillet, kreativ, teknik, første berøring, udfordre, passinger,
gode indlæg, langskud og frispark..

Men hvis han skrider, så må de bedste afløssere være:

Maicon
Philipp Lahm
Darijo Srna
Gregory Van Der Wiel
Glen Johnson
Bacary Sagna
(Sergio Ramos)
(Emmanuel Eboue)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Toure

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Toure »

Drake skrev: gode indlæg,
:roll:
Bestemt ikke en af hans spidskompetencer...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af zqa »

Det svinger i hvert fald fra decideret røv elendig til absolut verdensklasse..
#jesuisSheep

L'equip Blaugrana

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af L'equip Blaugrana »

Jeg er ret sikker på, at Daniel Alves til sidst forlænger med Barca. Mener dog, at Barca skulle give ham en lønforhøjelse, hvilket er fuldt fortjent. Skulle han dog smutte, så er det kun Lahm og Srna, der kan erstatte ham, hvor jeg klart foretrækker Srna.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster