Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: Thiago Alcantara

Indlæg af emo »

Mens andre melder 25-27, store spring. Jeg mener ikke st Thiago pt. er det samme værd som Isco. Han kan ende med st blive pisse dyr og pisse god. Men pt. synes jeg st Barca har gjort en ok, handel. Han ville ikke blive, de havde intet at forhandle med. Super at Barca ikke lyver og lover ham førsteholdafosbold når de er klar over at han ikke kan få det.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

En journalist på pressemødet sagde Isco til 37-40 millioner euro emo, så han har kostet en hel del. Har selv set en pris på 37 millioner euro.

Der var en hel del spørgsmål omkring hans pris på pressemødet, de fleste journalister mente at han blev solgt for billigt, grundet den dumme klausul.

Det var Zubi selvfølgelig ikke enig i, fordi han mente når en spiller vil skifte, falder prisen ned. Jeg gætter på, at hverken Isco, Götze eller Illaramendi ønskede at skifte væk, de blev tvunget væk.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: Thiago Alcantara

Indlæg af emo »

Ok, men har selv aldrig stødt på en pris i nærheden af 37-40. Faktisk mindes jeg ikke at have læst om en pris over 30.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Sv: Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Mens andre melder 25-27, store spring. Jeg mener ikke st Thiago pt. er det samme værd som Isco. Han kan ende med st blive pisse dyr og pisse god. Men pt. synes jeg st Barca har gjort en ok, handel. Han ville ikke blive, de havde intet at forhandle med. Super at Barca ikke lyver og lover ham førsteholdafosbold når de er klar over at han ikke kan få det.
Kunne ikke være mere enig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Sv: Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

emo skrev:Mens andre melder 25-27, store spring. Jeg mener ikke st Thiago pt. er det samme værd som Isco. Han kan ende med st blive pisse dyr og pisse god. Men pt. synes jeg st Barca har gjort en ok, handel. Han ville ikke blive, de havde intet at forhandle med. Super at Barca ikke lyver og lover ham førsteholdafosbold når de er klar over at han ikke kan få det.
Nej, ingen medier melder 25-27 mio. €. Super at Barça ikke lyver? Super? Det er da præcis, hvad man kunne forvente - hvilken anden klub ville have løjet, og fuldkommen ødelagt forholdet til spilleren?

Du taler "i forhold til omstændighederne", men disse omstændigheder burde slet ikke eksistere, og gør det udelukkende grundet ledelsens inkompetence.

Var David Villa-salget ligeledes et scoop for Barça?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: Thiago Alcantara

Indlæg af emo »

Tjek Google, så skal du nok finde medier som melder det. Nope, Villa var ikke et scoop, var blot respekt overfor en ældre spiller som fortjener mere end han får, samtidigt så man en vej ud af hans enorme løn.

Værdien var ikke ham værdig.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

Thiago has this afternoon been officially presented as new player of Bayern Munich pic.twitter.com/FvOLm3VvLj [via @allas4] #fcblive
Han får trøjenummer 6.
Senest rettet af Visca El Barca tirs jul 16, 2013 4:51 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Heartbreaker »

Er sgu stadig ærgerlig over tabet af ham. Håber han slår i gennem, han måtte bare godt have gjort det for os.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Alcantara »

Jeg håber bare, at man fik indbygget en skjult tilbagekøbsklausul i hans nye kontrakt.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

#Thiago made it clear at press conference today: he does not expect more minutes, it was an excuse for him to join #Bayern.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:
#Thiago made it clear at press conference today: he does not expect more minutes, it was an excuse for him to join #Bayern.
Den forstår jeg ikke helt. Hvordan skal det lige forstås? Han indrømmer altså at han løj eller? :?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:
Brombi skrev:
#Thiago made it clear at press conference today: he does not expect more minutes, it was an excuse for him to join #Bayern.
Den forstår jeg ikke helt. Hvordan skal det lige forstås? Han indrømmer altså at han løj eller? :?
Han har bare gerne ville væk, og helst Bayern og Pep. Selvfølgelig kan han ikke kræve spilletid som garanti.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:
Visca El Barca skrev:
Brombi skrev:
#Thiago made it clear at press conference today: he does not expect more minutes, it was an excuse for him to join #Bayern.
Den forstår jeg ikke helt. Hvordan skal det lige forstås? Han indrømmer altså at han løj eller? :?
Han har bare gerne ville væk, og helst Bayern og Pep. Selvfølgelig kan han ikke kræve spilletid som garanti.
Ja ok, det passer nok også meget godt, giver i hvert fald mere mening. Zubi sagde også på pressemødet tidligere idag, at Thiago allerede efter sæsonafslutning gjorde det klart for ham, at han ville væk og havde ingen interesse i at blive i klubben.

Det er måske også derfor, at de ikke prøvede mere, han kunne måske ikke overbevises. Lidt svært hvad Tito skal og kan gøre i sådan situation, når spilletid åbenbart ikke er det, der trækker.

Det fortæller os også, at Zubi og Tito har haft flere måneder til at tænke på, om der skal købes en afløser eller det skal være en fra La Masia som skal tage over. Jeg er glad for, at de har valgt at satse på Sergi, jeg har stor fidus til ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af A$AP »

Thiago- "I didn't move because I was lacking anything at Barcelona. It was just time for a new challenge."
Ny udfordring?
Thiago- "I'll work hard to learn German little by little, but it's completely different to Spanish."
Thiago- "Both Bayern and Barca are on the same supporting level. It wasn't an easy move to make, Barcelona was my home."

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster