Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Heartbreaker »

Men man kan da ikke være andet end ærgerlig over at have mistet Thiago, vores største talent by far. Ledelsen og Tito er handlingslammet.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Synd at folk hater på Thiago, han har mistet 400k followers på en time..
Han ville ikke barca nok... Så helt fair!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Heartbreaker »

@barcastuff: Bayern accepted to pay more than Thiago's 18M buyout fee to maintain good relations between clubs and to avoid risk of tax problems. [catr]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Piquénbauer skrev: Nej det gør de ikke men du snakker også om Illarramendi og Carvajal og der er montoya og tello ligeså store talenter. Og hverken isco eller thiago vinder balon d'or når der render en yngre brasiliansk gut rundt i barca med nummer 11 på ryggen ;-) Jeg synes det er ligeså ærgerligt at vi miser thiago men det er ikke enden for barca. Vi har en del spillere der kan slå igennem og vi har ikke brug for at bruge 80 mio på forholdsvis uprøvede spanske talenter.
Jeg snakkede om Illarramendi og Carvajal for at sætte tingene i perspektiv - ikke for at sammenligne dem med Barça-spillere. Selvfølgelig er det ikke enden for Barça, men det sætter i den grad nogle alarmklokker i gang, især taget i betragtning af hvad der ellers foregår i klubben. Illarramendi-købet er noget af et sats, men Isco er langt fra uprøvet. Carvajal fik de for en slik, så han kan næsten kun vise sig at være en god handel.

Thiago har dét. Det glimt af genialitet som meget, meget, meget få spillere har - noget han også har vist. Jeg forstår vitterligt ikke din forbeholdenhed overfor hans evner.

Læs:
http://futbolpulse.com/2013/06/23/thiag ... le-talent/
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:Synd at folk hater på Thiago, han har mistet 400k followers på en time..
Han ville ikke barca nok... Så helt fair!
Du er ikke for klog at høre på, hvis du mener at hate er i orden - at folk unfollower ham er en anden ting.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af fidanho »

Damn
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev: Nej det gør de ikke men du snakker også om Illarramendi og Carvajal og der er montoya og tello ligeså store talenter. Og hverken isco eller thiago vinder balon d'or når der render en yngre brasiliansk gut rundt i barca med nummer 11 på ryggen ;-) Jeg synes det er ligeså ærgerligt at vi miser thiago men det er ikke enden for barca. Vi har en del spillere der kan slå igennem og vi har ikke brug for at bruge 80 mio på forholdsvis uprøvede spanske talenter.
Jeg snakkede om Illarramendi og Carvajal for at sætte tingene i perspektiv - ikke for at sammenligne dem med Barça-spillere. Selvfølgelig er det ikke enden for Barça, men det sætter i den grad nogle alarmklokker i gang, især taget i betragtning af hvad der ellers foregår i klubben. Illarramendi-købet er noget af et sats, men Isco er langt fra uprøvet. Carvajal fik de for en slik, så han kan næsten kun vise sig at være en god handel.

Thiago har dét. Det glimt af genialitet som meget, meget, meget få spillere har - noget han også har vist. Jeg forstår vitterligt ikke din forbeholdenhed overfor hans evner.

Læs:
http://futbolpulse.com/2013/06/23/thiag ... le-talent/
Jeg synes bare ikke at han har været god for os. Han kan lave nogle fantastiske ting men det er ikke nok for mig. Jeg vil se mere og især fordi han bliver kaldt for et af verdens største talenter. Han skal kunne dominere midten og det har han på ingen måder været i stand til. Men det er da ærgerligt at vi ikke får de lækre detaljer at se mere men så er det godt at vi har købt neymar som kan det samme plus lidt ekstra.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:Synd at folk hater på Thiago, han har mistet 400k followers på en time..
Han ville ikke barca nok... Så helt fair!
Du er ikke for klog at høre på, hvis du mener at hate er i orden - at folk unfollower ham er en anden ting.
Troede at du mente at de hatede ved at unfollow ham hvilket ikke er så slemt... Det var det jeg mente.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Ponte »

Der er ingen tvivl om at det her er et stort tab af et stort talent, men så skal man altså heller ikke gøre ham vildere og frygte for vores fremtid og eksistens i topfodbold...
Jeg stiller som sagt ikke spørgsmålstegn ved hans talent, men derimod ved hans loyalitet og arbejdsmoral som skinner igennem ved hans afsked. Thiago har fået rigeligt med muligheder for at bevise han skulle have mere spilletid her og nu, men det har han bevist han endnu ikke er klar til, hans bundniveau er simpelthen ikke højt nok på nuværende tidspunkt og jeg ville ærlig talt være noget bekymret hvis Thiago allerede nu skulle have en bærende rolle på vores midtbande.
Han vælger ikke at have tålmodigheden til at overtage pladsen fra Xavi og loyaliteten overfor klubben.
Som han jo selv tidligere har udtalt, så er det ikke afgørende for ham at hans succes skal være i Barca, han vil bare have succes... Vi har stadig en af de bedste midtbaner i verden, det ændrer Thiago's afgang ikke på og er ikke nervøs for Xavis afløser står klar sammen med Cesc når tiden for alvor er inde.
Og ja Madrid opruster, nøjagtig som de plejer, so what?, de skal stadig spilles ind hvor vi har en trup der kender hinanden langt bedre.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Drake »

Så er det vist på tide at han bliver rykket over i Andre Spillere!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Piquénbauer skrev:
Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev: Nej det gør de ikke men du snakker også om Illarramendi og Carvajal og der er montoya og tello ligeså store talenter. Og hverken isco eller thiago vinder balon d'or når der render en yngre brasiliansk gut rundt i barca med nummer 11 på ryggen ;-) Jeg synes det er ligeså ærgerligt at vi miser thiago men det er ikke enden for barca. Vi har en del spillere der kan slå igennem og vi har ikke brug for at bruge 80 mio på forholdsvis uprøvede spanske talenter.
Jeg snakkede om Illarramendi og Carvajal for at sætte tingene i perspektiv - ikke for at sammenligne dem med Barça-spillere. Selvfølgelig er det ikke enden for Barça, men det sætter i den grad nogle alarmklokker i gang, især taget i betragtning af hvad der ellers foregår i klubben. Illarramendi-købet er noget af et sats, men Isco er langt fra uprøvet. Carvajal fik de for en slik, så han kan næsten kun vise sig at være en god handel.

Thiago har dét. Det glimt af genialitet som meget, meget, meget få spillere har - noget han også har vist. Jeg forstår vitterligt ikke din forbeholdenhed overfor hans evner.

Læs:
http://futbolpulse.com/2013/06/23/thiag ... le-talent/
Jeg synes bare ikke at han har været god for os. Han kan lave nogle fantastiske ting men det er ikke nok for mig. Jeg vil se mere og især fordi han bliver kaldt for et af verdens største talenter. Han skal kunne dominere midten og det har han på ingen måder været i stand til. Men det er da ærgerligt at vi ikke får de lækre detaljer at se mere men så er det godt at vi har købt neymar som kan det samme plus lidt ekstra.
Så du U-21?
Han har netop kunnet dominere midten. Hans pasningsrate lå på 93% sidste sæson, så udover at kunne lave de afgørende, målsøgende afleveringer, har han også generelt været umådeligt sikker i pasningsspillet. Jeg har aldrig set en så ung playmaker være så sikker på bolden, som Thiago er, og der burde ikke være tvivl om, at han er et større talent end de afløsere, der umiddelbart tripper på B-holdet.

Jeg ved ikke, om den er blevet postet herinde, og jeg kan ikke lige opstøve den, men jeg læste for ikke så forfærdeligt længe siden en artikel fra 2010/2011, der omhandlede Thiago, hvor en norsk scout - der også havde set Messi før han nåede Barças førstehold - beskrev Thiago som den mest imponerende unge spiller, han nogensinde havde været vidne til. - Nogen der kan finde den?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Luis Enrique »

Quaresma skrev:Det lader til, at vi langsomt bevæger os tilbage mod Det Katalanske Galehus.

Fank u, Rosell, Tito y Zubi.
Et begreb, der formentlig står over for en renæssance. Jeg er ellers gennemgående ret kritisk overfor talenterne - der har været så mange, så der skal (be)vises en del for at slippe igennem nåleøjet - men Thiago bliver indiskutabelt et tab.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Luis Enrique skrev:
Quaresma skrev:Det lader til, at vi langsomt bevæger os tilbage mod Det Katalanske Galehus.

Fank u, Rosell, Tito y Zubi.
Et begreb, der formentlig står over for en renæssance. Jeg er ellers gennemgående ret kritisk overfor talenterne - der har været så mange, så der skal (be)vises en del for at slippe igennem nåleøjet - men Thiago bliver indiskutabelt et tab.
Agreed :-)
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

Ponte skrev:Der er ingen tvivl om at det her er et stort tab af et stort talent, men så skal man altså heller ikke gøre ham vildere og frygte for vores fremtid og eksistens i topfodbold...
Jeg stiller som sagt ikke spørgsmålstegn ved hans talent, men derimod ved hans loyalitet og arbejdsmoral som skinner igennem ved hans afsked. Thiago har fået rigeligt med muligheder for at bevise han skulle have mere spilletid her og nu, men det har han bevist han endnu ikke er klar til, hans bundniveau er simpelthen ikke højt nok på nuværende tidspunkt og jeg ville ærlig talt være noget bekymret hvis Thiago allerede nu skulle have en bærende rolle på vores midtbande.
Han vælger ikke at have tålmodigheden til at overtage pladsen fra Xavi og loyaliteten overfor klubben.
Som han jo selv tidligere har udtalt, så er det ikke afgørende for ham at hans succes skal være i Barca, han vil bare have succes... Vi har stadig en af de bedste midtbaner i verden, det ændrer Thiago's afgang ikke på og er ikke nervøs for Xavis afløser står klar sammen med Cesc når tiden for alvor er inde.
Og ja Madrid opruster, nøjagtig som de plejer, so what?, de skal stadig spilles ind hvor vi har en trup der kender hinanden langt bedre.

Enig, det er selvfølgelig ikke verdens undergang. Når alt kommer til at alt, var han ikke særlig god i den netop overstået sæson, derfor er det ikke så underligt at han ikke fik mere spilletid.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev:
Quaresma skrev:
Piquénbauer skrev: Nej det gør de ikke men du snakker også om Illarramendi og Carvajal og der er montoya og tello ligeså store talenter. Og hverken isco eller thiago vinder balon d'or når der render en yngre brasiliansk gut rundt i barca med nummer 11 på ryggen ;-) Jeg synes det er ligeså ærgerligt at vi miser thiago men det er ikke enden for barca. Vi har en del spillere der kan slå igennem og vi har ikke brug for at bruge 80 mio på forholdsvis uprøvede spanske talenter.
Jeg snakkede om Illarramendi og Carvajal for at sætte tingene i perspektiv - ikke for at sammenligne dem med Barça-spillere. Selvfølgelig er det ikke enden for Barça, men det sætter i den grad nogle alarmklokker i gang, især taget i betragtning af hvad der ellers foregår i klubben. Illarramendi-købet er noget af et sats, men Isco er langt fra uprøvet. Carvajal fik de for en slik, så han kan næsten kun vise sig at være en god handel.

Thiago har dét. Det glimt af genialitet som meget, meget, meget få spillere har - noget han også har vist. Jeg forstår vitterligt ikke din forbeholdenhed overfor hans evner.

Læs:
http://futbolpulse.com/2013/06/23/thiag ... le-talent/
Jeg synes bare ikke at han har været god for os. Han kan lave nogle fantastiske ting men det er ikke nok for mig. Jeg vil se mere og især fordi han bliver kaldt for et af verdens største talenter. Han skal kunne dominere midten og det har han på ingen måder været i stand til. Men det er da ærgerligt at vi ikke får de lækre detaljer at se mere men så er det godt at vi har købt neymar som kan det samme plus lidt ekstra.
Så du U-21?
Han har netop kunnet dominere midten. Hans pasningsrate lå på 93% sidste sæson, så udover at kunne lave de afgørende, målsøgende afleveringer, har han også generelt været umådeligt sikker i pasningsspillet. Jeg har aldrig set en så ung playmaker være så sikker på bolden, som Thiago er, og der burde ikke være tvivl om, at han er et større talent end de afløsere, der umiddelbart tripper på B-holdet.

Jeg ved ikke, om den er blevet postet herinde, og jeg kan ikke lige opstøve den, men jeg læste for ikke så forfærdeligt længe siden en artikel fra 2010/2011, der omhandlede Thiago, hvor en norsk scout - der også havde set Messi før han nåede Barças førstehold - beskrev Thiago som den mest imponerende unge spiller, han nogensinde havde været vidne til. - Nogen der kan finde den?
ja jeg så u21 men det har intet med barca at gøre. Og det er lige præcis det der er problemet. Han er vild for u-landsholdene men han kan ikke tage det spil med til os. Jeg er dog helt enig i at han var det største talent i klubben på den position. Men jeg synes godt nok at du overdriver hans skills fra når han spillede for os. Han har lavet så sygt mange dumme ting. Ja han er ung men for pokker. De afleveringer gennem midten med for lidt fart. Eller en smart kig væk lige i fødderne på en angriber. Kongen af swag og u21 fodbold men et stykke fra at have niveauet til at kunne forbedre os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 130 gæster