Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Badabing »

Sir Suiram skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Badabing skrev:
Heartbreaker skrev:Oversættelse, tak :i

Ronaldo spørger Mateu: "Te gusta, eh?" Som ordret betyder: "Kan du lide det, hva?". Mateu Lahoz er en dommer som altid fører dialog med spillerne, og Cristiano tolker det som om at han iscenesætter sig selv, og at han vil være centrum for kampen. Der var et klip fra Punto Pelota hvor de diskuterede det her, og de brugte et ord der på spansk hedder protagonismo, som der ikke rigtigt findes et ord for på dansk, som jeg kender til. Det kan bedst oversættes til "Hovedperson-isme".

Med henblik på de der fagter Cristiano lavede, så ved han bedst selv hvad intentionen med det var. Det man ser på billederne er for vagt til at kunne konkludere noget konkret, selvom jeg selv synes at det er et meget besynderligt sted og tidspunkt at klø sig og "anrette" sig på.
Men ved hvilken spil situation er det at Ronaldo gør det her.. Hvad er der foregået lige fær det her?
Det er der, hvor han får gult for at filme, så vidt jeg husker.
Lige præcis
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Gule kort til CR trukket tilbage af RFEF.

Fair enough.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Fjollet af dem. Nu risikerer de at han kommer til at sidde ude i en meget hårdere kamp. Men man må vel ofre sig for at blive pichichi...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Fjollet af dem. Nu risikerer de at han kommer til at sidde ude i en meget hårdere kamp. Men man må vel ofre sig for at blive pichichi...
Jeg køber ikke de Pichichi teorier der har floreret siden det her gule kort blev trukket tilbage. Det var, må man formode, en principsag hvor klubben bakkede deres spiller op mod en klar fejldom, i stedet for at spekulere på at få karantænen af vejen inden vanskeligere kampe.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Om det så var en principsag eller hvad det var så var det ekstremt dumt. Og når man tænker på hvor besat ronaldo er af at score mål så kan jeg sagtens se at en kamp hjemme mod eibar er tiltalende for ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af OliverDK »

Det beskriver ham vel meget godt, at han liker sit eget opslag....

Billede

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

You just unleashed the beast of Jesni...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af OliverDK »

Billede

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Han står og fejrer sig selv.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Narc.... Nååh nææææ
Allez...

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af B-Freak »

Skal love for at de gik amok i Norges CL studie igår..

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... ek/5534839
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvorfor skulle Chicharito dog også fejre det med Ronaldo? Da den lille mexicaner serverede en scoring på et sølvfad, nej, et guldfad, i weekenden, var dette Ronaldos jubelscene. Ronaldo kan knapt nok tage sig sammen til at fejre det, når Gareth Bale scorer et mål han virkelig trængte til at score. Når Benzema laver et fuldkommen fantastisk oplæg og serverer den på et sølvfad for Ronaldo, så går det også i rask tempo den modsatte vej, alt i mens Ronaldo peger på sig selv og siger 'calma' til Camp Nou. Så selvfølgelig fejrer Chicharito ikke målet med Ronaldo. Ronaldo vil åbenlyst gerne sejle sin egen sø, så det kan han da bare få lov til.

Nu er det slet ikke fordi jeg vil sidde og erklære mig enig med de to norske eksperter, for de strammer den virkelig her, men det er dog stadig noget forfærdeligt vrøvl at Jan Fjørtøft lukker ud. Helt specifikt dette: "Han førte dem til finalen sidste år, og han deler opmærksomheden med sine holdkammerater. De fleste af hans holdkammerater har fået en CL-medalje på grund af ham." Tænk engang at spillere som Modrić, Di María, Ramos og Bale, der alle havde enormt stor andel i La Décima, må lægge ører til at det er på grund af Ronaldo, at de har oplevet at vinde Champions League.

Så længe Cristiano Ronaldo er i Real Madrid, er det fuldkommen utænkeligt at de skulle opleve at sidde helt og aldeles på top tre ved Ballon d'Or, som vi gjorde for snart en håndfuld år siden. Dengang var det muligt, fordi Xavi og Iniesta fik den anerkendelse de fortjente, men i høj grad også fordi Messi overhovedet ingen kvaler havde med at dele rampelyset. Det er - efterhånden fuldstændig åbenlyst - ikke tilfældet med Ronaldo. Han får ikke al rampelyset; han tager det med jubelscener som den mod Celta og med de voldsomme kampagner der bliver kørt for ham i forbindelse med Ballon d'Or.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Jeg labber det i maj'
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20896
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Jeg elsker ekstrabladet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster