Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana92 »

Uanset hvad han siger i klippet, så er det altså en mærkelig opførsel, at rende rundt og tage sig selv i skridtet og havde hænderne nede i bukserne i fuld offentlighed. Især når der er 100 millioner mennesker der ser på. Det er jo ikke normalt.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Der er et længere klip, som spansk tv viste og analyserede lige efter kampen, og det kunne tyde på at det var henvendt til dommeren.
Allez...

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Skydefinten skrev:
Jesni skrev:Jeg forstår, hvorfor folk så let tror på de klips der. Specielt ud fra Ronaldos rimelige utilstedelig opførsel i øjeblikket, men come on. Han kan have sagt alt muligt, der også ville passe på hans ansigtsmimik. Folk må da snart have forstået, at medierne gør alt, for at fange de vinkler, og sætte et sensationsudsagn op, der skaber konflikt.

Har vi glemt, hvordan Messi blev beskyldt for at have spyttet på Real Madrids bænk og på Duda? Hvilket naturligvis ikke havde noget som helst på sig, men så ret overbevisende ud på de virale klips, der var tilgængelige.
Ja, Jesni. Der er også kun 2 kampe siden at han gik og hev sig i kuglerne sidst, og skabte sig på hjemmebane mod nordtribunens-fans mod Levante. Du har nok ret.
Det siger jeg ikke, jeg har. Jeg stiller bare et kritisk spørgsmål, som alle herinde kunne finde ud af, da Messi blev fanget i en uheldig vinkel. Han har muligvis gjort det, men der er vel en vis logik i at stille spørgsmålstegn ved validiteten? Det havde folk ingen problemer med, da Messi blev beskyldt for en masse lort.

Kontinuiteten er i hvert fald ikke til at få øje på.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Brombi skrev:Jesni to the rescue. Ikke en gang real fans forsvarer Ronaldo så meget.
Nej, men det siger egentlig ikke særlig meget. Så du holder jo stilen.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Jesni skrev:
Brombi skrev:Jesni to the rescue. Ikke en gang real fans forsvarer Ronaldo så meget.
Nej, men det siger egentlig ikke særlig meget. Så du holder jo stilen.
Jeg er egentlig bare forundret over hvor meget der skal til før du indser hvad han egentlig gør forkert, eller at han har opført sig barnligt. Vi har på video at, han brokker sig over at Bale scorer mål, eller at folk/hans holdkammerater jubler når Bale scorer. Han tager sig til skridtet og råber et eller andet efter en eller anden. Men det er jo tydeligvis os/medierne som overfortolker.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Bare eftervirkninger af hans englefisse, fra luren op til kampen!
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Og nu risikerer CR sørme også karantæne for sin calma-jubelscene til Barca-fansene efter udligningen :grin:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Overdrevet, men skulle være nogle stramninger som er kommet siden den tragiske episode med en Depor. fan, tidligere på sæsonen.
Allez...

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Brombi skrev:
Jesni skrev:
Brombi skrev:Jesni to the rescue. Ikke en gang real fans forsvarer Ronaldo så meget.
Nej, men det siger egentlig ikke særlig meget. Så du holder jo stilen.
Jeg er egentlig bare forundret over hvor meget der skal til før du indser hvad han egentlig gør forkert, eller at han har opført sig barnligt. Vi har på video at, han brokker sig over at Bale scorer mål, eller at folk/hans holdkammerater jubler når Bale scorer. Han tager sig til skridtet og råber et eller andet efter en eller anden. Men det er jo tydeligvis os/medierne som overfortolker.

Jeg tror, vi to er mere enige, end du umiddeblart tror. Jeg går ud fra, at vi begge kan være enige i, at Ronaldo opfører sig ofte som en komplet idiot på banen. Men jeg sætter som sådan bare spørgsmålstegn ved, hvorvidt manden egentlig gør noget "moralsk forkert" i det omtalte klip. Det eneste man ser er Ronaldo tage sig i skridtet og angiveligt gentage en sætning. Medierne putter en talebobbel på, og folk sluger det rent. Måske fordi det passer i deres opfattelse af ham og en generel trang til at sætte Messi op mod Ronaldo som god og ond. Altså, biased.

Jeg undrer mig bare over, hvor den sunde fornuft er henne. For den var der i høj grad, da Messi blev beskyldt for at spytte Duda i et redigeret klip.

Derudover, hvor galt er det lige? Lad os antage, han faktisk gør det, han bliver beskyldt for. Tror de fleste ved, at disse hændelser sker i fodboldkampe. Det er bare mere annonymt, hvis det er en mindre kontroversiel spiller, der gør det. Og hvor er fordømmelsen af Messis ret åbentlyse mentale koks, da han fyrer en bold direkte ud i Real-tilhængere i et tidligere el clasico? (

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Guardiola »

Arh. Det er vist ikke fordi, at den episode med Messi ikke er blevet fordømt. Den har han måttet høre for, og med rette. Men jeg tror nu alle fodboldspillere har prøvet at sparke til en bold i frustration, men derfor er det selvfølgelig stadig ikke i orden at Messi tabte hovedet. Men jeg synes ikke det siger noget om en usympatisk personlighed, hvilket verbale overfald, spark og slag på modspilleren - og en voksdukke med tilknyttet stylist i øvrigt - gør. Tæt på 1 mio views på det klip - det er ikke fordi, at Messi ikke også er under konstant lup.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Guardiola skrev:Arh. Det er vist ikke fordi, at den episode med Messi ikke er blevet fordømt. Den har han måttet høre for, og med rette. Men jeg tror nu alle fodboldspillere har prøvet at sparke til en bold i frustration, men derfor er det selvfølgelig stadig ikke i orden at Messi tabte hovedet. Men jeg synes ikke det siger noget om en usympatisk personlighed, hvilket verbale overfald, spark og slag på modspilleren - og en voksdukke med tilknyttet stylist i øvrigt - gør. Tæt på 1 mio views på det klip - det er ikke fordi, at Messi ikke også er under konstant lup.
Jeg kan stadig ikke fatte det... !!!
Billede
Allez...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Bager »

"If Ronaldo touched his balls, he has to be punished" - Javier Tebas, President of Spain's Professional Football League (LFP)
Kilde: http://www.marca.com/en/2015/03/25/en/f ... 05361.html

Hvis det passer - ved godt det er MARCA, men de bringer trods alt et direkte citat - så kunne det meget vel ligne en straf til Ronaldo. Det ligner ikke LFP. Men spændende!
Visca el Barca

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Badabing »

Heartbreaker skrev:Oversættelse, tak :i

Ronaldo spørger Mateu: "Te gusta, eh?" Som ordret betyder: "Kan du lide det, hva?". Mateu Lahoz er en dommer som altid fører dialog med spillerne, og Cristiano tolker det som om at han iscenesætter sig selv, og at han vil være centrum for kampen. Der var et klip fra Punto Pelota hvor de diskuterede det her, og de brugte et ord der på spansk hedder protagonismo, som der ikke rigtigt findes et ord for på dansk, som jeg kender til. Det kan bedst oversættes til "Hovedperson-isme".

Med henblik på de der fagter Cristiano lavede, så ved han bedst selv hvad intentionen med det var. Det man ser på billederne er for vagt til at kunne konkludere noget konkret, selvom jeg selv synes at det er et meget besynderligt sted og tidspunkt at klø sig og "anrette" sig på.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Badabing skrev:
Heartbreaker skrev:Oversættelse, tak :i

Ronaldo spørger Mateu: "Te gusta, eh?" Som ordret betyder: "Kan du lide det, hva?". Mateu Lahoz er en dommer som altid fører dialog med spillerne, og Cristiano tolker det som om at han iscenesætter sig selv, og at han vil være centrum for kampen. Der var et klip fra Punto Pelota hvor de diskuterede det her, og de brugte et ord der på spansk hedder protagonismo, som der ikke rigtigt findes et ord for på dansk, som jeg kender til. Det kan bedst oversættes til "Hovedperson-isme".

Med henblik på de der fagter Cristiano lavede, så ved han bedst selv hvad intentionen med det var. Det man ser på billederne er for vagt til at kunne konkludere noget konkret, selvom jeg selv synes at det er et meget besynderligt sted og tidspunkt at klø sig og "anrette" sig på.
Men ved hvilken spil situation er det at Ronaldo gør det her.. Hvad er der foregået lige fær det her?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Sir Suiram »

SpillerSomMESSI skrev:
Badabing skrev:
Heartbreaker skrev:Oversættelse, tak :i

Ronaldo spørger Mateu: "Te gusta, eh?" Som ordret betyder: "Kan du lide det, hva?". Mateu Lahoz er en dommer som altid fører dialog med spillerne, og Cristiano tolker det som om at han iscenesætter sig selv, og at han vil være centrum for kampen. Der var et klip fra Punto Pelota hvor de diskuterede det her, og de brugte et ord der på spansk hedder protagonismo, som der ikke rigtigt findes et ord for på dansk, som jeg kender til. Det kan bedst oversættes til "Hovedperson-isme".

Med henblik på de der fagter Cristiano lavede, så ved han bedst selv hvad intentionen med det var. Det man ser på billederne er for vagt til at kunne konkludere noget konkret, selvom jeg selv synes at det er et meget besynderligt sted og tidspunkt at klø sig og "anrette" sig på.
Men ved hvilken spil situation er det at Ronaldo gør det her.. Hvad er der foregået lige fær det her?
Det er der, hvor han får gult for at filme, så vidt jeg husker.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster