Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg tror også han siger noget i morgen. Mon ikke han afliver rygterne i morgen, det vil passe godt sammen med at Moyes virker til at have opgivet et køb.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Parla
Indlæg: 796
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Parla »

Kan overhovedet ikke forstå hvorfor et skifte har været på tale i medierne :?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Heartbreaker »

Halitoglu ‏@O_Hal1t 45m
Chances for #Fabregas to join #MUFC is as much as the pope converting to Islam.
hæhæhæ :>
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

After Man Utd reports, Barcelona talked to Cesc and his agent. They repeated player wants to stay and denied contacts with other clubs. [md]
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

Ponte skrev:
After Man Utd reports, Barcelona talked to Cesc and his agent. They repeated player wants to stay and denied contacts with other clubs. [md]
Ja, det må være sjovt at være en spiller, og så vide, at man blot er en nødløsning, som bliver købt få dage før sidste salgsdato. De skulle have holdt sig fra Fabregas. Det eneste de fik ud af det, var en lang næse og en masse fodboldfans som griner af dem.
Genopbygning status: færdig.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Despite Man United representatives calling his agent every day, Cesc Fabregas has no intention of leaving Barcelona this summer. [sport]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kvoller
Indlæg: 5247
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 812 gange
Blevet takket: 590 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kvoller »

Visca El Barca skrev:
Despite Man United representatives calling his agent every day, Cesc Fabregas has no intention of leaving Barcelona this summer. [sport]
Det må sgu da være træls.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Cesc's agent has denied to Barcelona that he has met with Man Utd. The player will probably comment on the rumours in the coming days [catr]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Valdes: "I believe that Cesc will continue at Barça. He looks very focused and motivated, I think he will stay, and it's my wish." #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Cesc Fabregas has on Monday repeated to the club that he wants to stay, while his agent has denied having met with Man United. [ser]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af # 23 »

Modric, Fabregas og Thiago.

Spillere United sættes i forbindelse med, men som vi aldrig får alligevel. Fatter ikke Moyes er så naiv.

Jeg har det som om, at jeg har været i byen fem gange i træk og fået Jessica Alba med hjem alle gangene, men at hun ikke gider at knalde, fordi hun ikke er den slags pige, der gør det, hun har lært personen at kende.

Mest frustrerende transfervindue jeg kan huske som United-fan. Vores rivaler forstærker sig, ja sågar bundholdene forstærker sig flot, mens United bare står og piller næse.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Piquénbauer »

# 23 skrev:Modric, Fabregas og Thiago.

Spillere United sættes i forbindelse med, men som vi aldrig får alligevel. Fatter ikke Moyes er så naiv.

Jeg har det som om, at jeg har været i byen fem gange i træk og fået Jessica Alba med hjem alle gangene, men at hun ikke gider at knalde, fordi hun ikke er den slags pige, der gør det, hun har lært personen at kende.

Mest frustrerende transfervindue jeg kan huske som United-fan. Vores rivaler forstærker sig, ja sågar bundholdene forstærker sig flot, mens United bare står og piller næse.
I henter vel fellaini? Og måske baines?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:
# 23 skrev:Modric, Fabregas og Thiago.

Spillere United sættes i forbindelse med, men som vi aldrig får alligevel. Fatter ikke Moyes er så naiv.

Jeg har det som om, at jeg har været i byen fem gange i træk og fået Jessica Alba med hjem alle gangene, men at hun ikke gider at knalde, fordi hun ikke er den slags pige, der gør det, hun har lært personen at kende.

Mest frustrerende transfervindue jeg kan huske som United-fan. Vores rivaler forstærker sig, ja sågar bundholdene forstærker sig flot, mens United bare står og piller næse.
I henter vel fellaini? Og måske baines?
Jeg vil have kreativitet til United. De sidste 4 år har United ikke angribe centralt, men rent og skær udover kanterne. Og når Valencia havde den dårligste sæson i en mandsminde i sidste sæson, og Nani ikke er troværdig nok, og Young er en direkte joke, mens Giggs er verdens ældste mand og Zaha ikke kan sættes 100 procent lid til, så står United pt. ikke så skarpt på det punkt.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Song: "Rumours about Cesc leaving? I know him good and it's just speculation. He loves the club and the city and only thinks about staying."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster