Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Piquénbauer »

"Final word: This won’t be the final word. I hate to but have to reiterate again how illogical and detrimental this would be. Barça have in Fàbregas one of the elite central midfielders in the world, losing him would be a massive stain in Rosell’s presidency, especially off the back of losing high profile midfielder Thiago.

His statistics during his time at Arsenal are overwhelmingly impressive. Despite being played out of position almost exclusively at Barça the prior two seasons, his goals and assists are nothing to laugh about. Cesc fought long and hard to get back home, back to his team, his city, his family, his friends and to a club that gives him the best chance of success. That club remains FC Barcelona, not Manchester United. This isn’t the United of old, it’s new and uncertain. Fàbregas will get more playing time this year and likely more time in the midfield with Thiago gone. At the end of the day would you rather play with Xavi, Iniesta, Messi and Neymar or Carrick, Kagawa, Rooney and van Persie?"

Taget fra totalbarca.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

David Moyes has told a press conference on Manchester United's pre-season tour in Japan that the club's interest in Barcelona midfielder Cesc Fabregas is "ongoing". (Sky)
Gaaaaaaaab...... og har helt ro i maven over, at Tata også nok skal sige Cesc ikke er til salg.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

Unless #MUFC pays the buy-out clause of #Cesc which is €200M and puts a gun to his head to force him sign, he won't go anywhere! #FCB

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af # 23 »

Men igen. United må vide noget om Fabregas gerne vil til United, når United så stædig igen bliver ved med at byde på ham.

Jeg nægter simpelthen at tro, at en så professionelt drevet klub som Unied med utallige agenter, pr-folk, forhandlere og andre image-relaterede mennesker vil synke så dybt at de vil byde på en mand, der ikke er interesseret i at komme til United. Især når Moyes så offensivt melder ud på Pep-manér, at det er Cesc eller ingen andre.

Jeg kan ikke forestille mig, at lad os sige, at United og Barcelona finder ud af en salgspris, som Barca accepterer og heraf får United lov til at forhandle personlige betingelser med Cesc, at Cesc og hans repræsentanter møder op ved forhandlingsbordet med krydsede arme og siger "Hell fucking no, Moyes". Så har United spildt en lille måned på en urealistisk handel.

United, Moyes og andre United-relaterede mennesker må have fået nys om at Cesc måske ikke er så tilfreds om han offentligt ytrer sig.

Men det er bare min mening. For jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at United er så retarderede at de vil blive ved med at byde på en mand, som ikke selv vil skifte til klubben.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Quaresma »

# 23 skrev: Men det er bare min mening. For jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at United er så retarderede at de vil blive ved med at byde på en mand, som ikke selv vil skifte til klubben.
Altså klubben der har Bébé på lønningslisten?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af # 23 »

Quaresma skrev:
# 23 skrev: Men det er bare min mening. For jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at United er så retarderede at de vil blive ved med at byde på en mand, som ikke selv vil skifte til klubben.
Altså klubben der har Bébé på lønningslisten?
En fodboldspiller topper først når han er 28 til 32 år. Har masser af tillid til Bebe en dag bliver en Balon D'Or-vinder.

Han har stadig 5 år til at pudse sine tekniske egenskaber. Især hans evne til at sparke indlæg skal nok blive Beckham-agtigt til den tid.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

# 23 skrev:Men igen. United må vide noget om Fabregas gerne vil til United, når United så stædig igen bliver ved med at byde på ham.

Jeg nægter simpelthen at tro, at en så professionelt drevet klub som Unied med utallige agenter, pr-folk, forhandlere og andre image-relaterede mennesker vil synke så dybt at de vil byde på en mand, der ikke er interesseret i at komme til United. Især når Moyes så offensivt melder ud på Pep-manér, at det er Cesc eller ingen andre.

Jeg kan ikke forestille mig, at lad os sige, at United og Barcelona finder ud af en salgspris, som Barca accepterer og heraf får United lov til at forhandle personlige betingelser med Cesc, at Cesc og hans repræsentanter møder op ved forhandlingsbordet med krydsede arme og siger "Hell fucking no, Moyes". Så har United spildt en lille måned på en urealistisk handel.

United, Moyes og andre United-relaterede mennesker må have fået nys om at Cesc måske ikke er så tilfreds om han offentligt ytrer sig.

Men det er bare min mening. For jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at United er så retarderede at de vil blive ved med at byde på en mand, som ikke selv vil skifte til klubben.
Jeg hører hvad du siger 23. Thiago har netop skiftet pga. sportslige årsager. Hvis man kigger på Cesc, så er der intet sportsligt der skulle ligge til grunde for at han skulle skifte. Cesc har fået mere spilletid i forrige sæson end både Xavi og Iniesta. Barcelona er hans hjemby, hans barndomsklub og han har kæmpet lang tid for at komme tilbage til klubben. Han er vellidt og har rigtig mange venner i truppen. Det ville simpelthen ikke give mening at han skulle skifte. Men det er påfaldende at Manchester er SÅ insisterende i deres jagt på ham. For mig virker det mere som noget transferstrategi i forbindelse med andre transfermål.
Visca el Barca

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Quaresma »

# 23 skrev:
Quaresma skrev:
# 23 skrev: Men det er bare min mening. For jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at United er så retarderede at de vil blive ved med at byde på en mand, som ikke selv vil skifte til klubben.
Altså klubben der har Bébé på lønningslisten?
En fodboldspiller topper først når han er 28 til 32 år. Har masser af tillid til Bebe en dag bliver en Balon D'Or-vinder.

Han har stadig 5 år til at pudse sine tekniske egenskaber. Især hans evne til at sparke indlæg skal nok blive Beckham-agtigt til den tid.
Shit, forvekslede ham med en anden hjemløs portugiser.

Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af # 23 »

Bager skrev:
# 23 skrev:Men igen. United må vide noget om Fabregas gerne vil til United, når United så stædig igen bliver ved med at byde på ham.

Jeg nægter simpelthen at tro, at en så professionelt drevet klub som Unied med utallige agenter, pr-folk, forhandlere og andre image-relaterede mennesker vil synke så dybt at de vil byde på en mand, der ikke er interesseret i at komme til United. Især når Moyes så offensivt melder ud på Pep-manér, at det er Cesc eller ingen andre.

Jeg kan ikke forestille mig, at lad os sige, at United og Barcelona finder ud af en salgspris, som Barca accepterer og heraf får United lov til at forhandle personlige betingelser med Cesc, at Cesc og hans repræsentanter møder op ved forhandlingsbordet med krydsede arme og siger "Hell fucking no, Moyes". Så har United spildt en lille måned på en urealistisk handel.

United, Moyes og andre United-relaterede mennesker må have fået nys om at Cesc måske ikke er så tilfreds om han offentligt ytrer sig.

Men det er bare min mening. For jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at United er så retarderede at de vil blive ved med at byde på en mand, som ikke selv vil skifte til klubben.
Jeg hører hvad du siger 23. Thiago har netop skiftet pga. sportslige årsager. Hvis man kigger på Cesc, så er der intet sportsligt der skulle ligge til grunde for at han skulle skifte. Cesc har fået mere spilletid i forrige sæson end både Xavi og Iniesta. Barcelona er hans hjemby, hans barndomsklub og han har kæmpet lang tid for at komme tilbage til klubben. Han er vellidt og har rigtig mange venner i truppen. Det ville simpelthen ikke give mening at han skulle skifte. Men det er påfaldende at Manchester er SÅ insisterende i deres jagt på ham. For mig virker det mere som noget transferstrategi i forbindelse med andre transfermål.
Ja, jeg forstår også dig. Jeg havde nøjagtig samme tankegang som dig, da jeg læste, at Uniteds første bud blev afvist og bekræftet af Moyes himself. For Barcelona er mere end en klub for Cesc, da hele hans liv stammer derfra, og han er opvokset der.

Men omvendt så må der være noget bag kulisserne, når United så stædigt bliver ved. For jeg nægter simpelthen at tro, at man er så naiv, at man vil spilde sin tid på en spiller, som ikke vil skifte, når United er så hårdt tiltrængt på midtbanen. Så måske har United fået af vide, at han kunne være interesseret i et skifte.

Og samtidig vil jeg virkelig mene, det er grinagtigt og amatøragtigt af United, hvis de bruger Fabregas-buddene som røgslør for en anden handel.

Senest har Roberto Martinez udtalt, at United ikke har budt på Fellaini og Baines i de sidste 3 uger.

Så det virker til, at Cesc er Moyes' main-target.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Piquénbauer »

Man u skal da være velkomne til at satse alt på cesc. Det betyder så bare at når vi når september så står de uden en ny midt for cesc render stadig rundt i nummer 4 og hygger sig på camp nou!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:Man u skal da være velkomne til at satse alt på cesc. Det betyder så bare at når vi når september så står de uden en ny midt for cesc render stadig rundt i nummer 4 og hygger sig på camp nou!
Det finder vi ud af. Hvis ovenstående finder sted, så er Moyes en amatør af guds nåde i hvert fald.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

gygfo

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af gygfo »

Det må være et hårdt transfervindue for United. Først er man så tæt Thiago, som i sidste sekund vælger en anden klub. James Rodriguez skulle også have været et emne i United, men han vælger pengene i Monaco. Så har der været et desperat håb i klubben om at man kunne hente Ronaldo hjem fra Real Madrid, det ser heller ikke ud til at blive en succes. Nu er man så desperat, at man byder på Cesc, som ikke vil væk fra klubben, og Barca vil ikke sælge ham, for Barca er i forvejen tyndt besat på midtbanen efterhånden.

Enten er det fordi Moyes er desperat, ellers er det et røgslør.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Drake »

http://onside.dk/premier-league/avis-sa ... bregas-bud

Hvad sker der for et bud! Det bud skal være MEGET højre hvis vi over hoved skal overveje det en lille smule! :-o
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

Drake skrev:http://onside.dk/premier-league/avis-sa ... bregas-bud

Hvad sker der for et bud! Det bud skal være MEGET højre hvis vi over hoved skal overveje det en lille smule! :-o
Haha... jeg elsker United. De har helt klart underholdt mest denne sommer. Verdens sjoveste klub.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Elbarca »

Lol RVP eller Messi og Neymar. Svært valg

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster