Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Llorente. Den nye Salinas. Nice.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Chelsea forward Didier Drogba (34), whose contract expires, has been offered to Barcelona by his agent. He would accept a 1+1 contract. [md]
Hvor er smiley'en for at kaste op?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Billede
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Hvor meget man mon kan få for Cuenca? Jeg ser ingen fremtid i ham. Han virker som Guardiolas Oleguer.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Hvor meget man mon kan få for Cuenca? Jeg ser ingen fremtid i ham. Han virker som Guardiolas Oleguer.
1 milliard har jeg hørt rygter om. City og Chelski skulle være interesseret.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af fidanho »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

jeg bliver omtrent så glad her, hvis vi henter Alba, Martinez og en verdensklasse angriber så scorer 40+ mål:

Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Barcelona have been informed that Arsenal forward Van Persie (28) and Chelsea forward Torres (28) would be willing to join the club. [md]
Noget siger mig at Torres ville være rigtig god i Barcelona.. RVP skal helst holde sig væk.. Llorente kunne også være et godt bud.

dinhxa

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af dinhxa »

SPORT skriver i dag, at Llorente er et af de helt store mål i sommerens transfervindue. Kunne sagtens se ham i Barça. Har ikke set Bilbao spille så meget, men et eller andet siger mig, at han er en god blanding af alle typer angribere. Han er målfarlig, høj, hovedstødsstærk (noget som jeg syntes Barça skal udnytte grundet de mange raids ned af fløjene) og så virker han bare rigtig dygtig.
Dog tror jeg ikke, at han er villig til at stå bag Villa.

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

drop det hele JEG har besluttet hvad der skal købes
dennis rommedal,michael krohn dehli,og mads laudrup og sådan blir det. :glad:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af JonasV »

Jeg kan godt lide Llorente. Llorente i Barca har jeg dog slet ikke overvejet. Interessant tanke.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg kan også godt lide den kære Llorente. Ham i Barça er bestemt spændende.

sonnybarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af sonnybarca »

Med al respekt, er Llorente så ikke bare en Zlatan om igen, i en mere luftstærk, men mindre teknisk udgave? Jeg syntes at vi skal holde bolden nede ved jorden. Tanken om en Suarez, ja selv RvP tænder mig væsentligt mere.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Brombi skrev:
Barcelona have been informed that Arsenal forward Van Persie (28) and Chelsea forward Torres (28) would be willing to join the club. [md]
Noget siger mig at Torres ville være rigtig god i Barcelona.. RVP skal helst holde sig væk.. Llorente kunne også være et godt bud.
Enig. Og jeg er også en af de få, der gerne så Torres i klubben - så kan han i det mindste ikke score mod os.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Er vi ikke ineffektive i forvejen? Hvad skal vi med Fernando?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 97 gæster