Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Siempre Barca skrev:
Heartbreaker skrev:Har Alba forlænget med Valencia, eller udløber hans kontrakt stadig snart? Hvis den gør, så kan Valencia vel ikke forlange 20-25 mil. for ham?
Han har kontrakt med Valencia frem til 2014 (ifølge goal.com). Valencia har ikke travlt, og mangler absolut ikke købere med al den interesse, storklubberne (Napoli, United og Barca) har vist.
Jeg er ret sikker på at han har kontraktudløb til næste sommer, altså i 2013. Det er derfor, Valencia har travlt med at forlænge med ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Ifølge hvem? http://www.goal.com/en/people/spain/22282/jordi-alba - nederst her står der, at hans kontrakt udløber sommeren 2014.

Edit: hmm. Transfermarkt.de skriver, at hans kontrakt udløber til næste sommer.

Nogle ofiecielle udmeldinger?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg har altid læst, at kontraktudløbet var i sommeren 2013, men har ikke lige nogle links/artikler til at understøtte det.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blach »

Jbninc skrev: Mine øjne skriger manglende balance, hvis både Alba og Alves er på banen på samme tid. Så hellere en type som Abidal, der mangler kvaliteter i det offensive, men istedet kan spille centralt og er meget atletisk, så man kan stille med et tremands-forsvar.
Muniesa? Sakho?
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Jbninc skrev:
Siempre Barca skrev:Jordi Alba er kun 23 år gammel. Dertil kommer han (som det ser ud pt.) til at spille fast på det spanske landshold til EM, det vil løfte hans værdi markant. 20-25 millioner værd, minimum.
Mine øjne skriger manglende balance, hvis både Alba og Alves er på banen på samme tid. Så hellere en type som Abidal, der mangler kvaliteter i det offensive, men istedet kan spille centralt og er meget atletisk, så man kan stille med et tremands-forsvar.
Hvorfor det? Adriano er jo langt mere offensiv end Alba, men kan sagtens benyttes på banen sammen med Alves. Adriano spillede jo 75% af sin tid i Sevilla offensivt, lidt det sammen med Alba. Hans defensive kvaliteter fejler absolut intet, det har han bevist gang på gang.

Thiago

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Thiago »

Smid nu bare Messi på venstrebacken, og få fat i Petit til Messis plads......

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5523
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Thiago skrev:Smid nu bare Messi på venstrebacken, og få fat i Petit til Messis plads......
Jeg synes at Petit er for stor en spiller til kun at få Messi's plads, nej, retfærdigvis skal han som minimum udfylde både Messis plads OG Xavis og så kan Messi og Xavi komme på banen en gang i mellem når Petit skal spares. Og hvorfor skal Oleguer ikke snart ind og spille wing.. det mangler vi altså, især mód et sprudlende Chelsea hold!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Der skal en ny venstreback ind, og mon ikke Jordi Alba bliver vores første nyerhvervelse. Vores midterforsvar skal også forstærkes, og der er i mine øjne to glimrende muligheder, Silva og Martinez. Det er specielisten mod alsidigheden; Martinez vil kunne spille DM og retfærdiggøre, at Mascherano tager forsvaret. Jeg fortrækker specielisten og hurtigløberen.

Og så mener jeg satme, der skal en ny angriber ind. I stedet for alle de angribere, vi har, skal vi blot bruge en, der kan på egen hånd, score mål og supplerer Sanchez og Messi.

Altså tre spillere og et transferbudget på 50 millioner euro samt det, vi får ind for spillersalg, burde kunne hente det.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

Raman93 skrev:Der skal en ny venstreback ind, og mon ikke Jordi Alba bliver vores første nyerhvervelse. Vores midterforsvar skal også forstærkes, og der er i mine øjne to glimrende muligheder, Silva og Martinez. Det er specielisten mod alsidigheden; Martinez vil kunne spille DM og retfærdiggøre, at Mascherano tager forsvaret. Jeg fortrækker specielisten og hurtigløberen.

Og så mener jeg satme, der skal en ny angriber ind. I stedet for alle de angribere, vi har, skal vi blot bruge en, der kan på egen hånd, score mål og supplerer Sanchez og Messi.

Altså tre spillere og et transferbudget på 50 millioner euro samt det, vi får ind for spillersalg, burde kunne hente det.
Vil du hente Martinez, Thiago Silva og en angriber for 50 mio. euro? Enten skal du bruge pistoler samt kloroform og en vaskeklud for at få det til at virke, ellers er det ren utopi.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:
Raman93 skrev:Der skal en ny venstreback ind, og mon ikke Jordi Alba bliver vores første nyerhvervelse. Vores midterforsvar skal også forstærkes, og der er i mine øjne to glimrende muligheder, Silva og Martinez. Det er specielisten mod alsidigheden; Martinez vil kunne spille DM og retfærdiggøre, at Mascherano tager forsvaret. Jeg fortrækker specielisten og hurtigløberen.

Og så mener jeg satme, der skal en ny angriber ind. I stedet for alle de angribere, vi har, skal vi blot bruge en, der kan på egen hånd, score mål og supplerer Sanchez og Messi.

Altså tre spillere og et transferbudget på 50 millioner euro samt det, vi får ind for spillersalg, burde kunne hente det.
Vil du hente Martinez, Thiago Silva og en angriber for 50 mio. euro? Enten skal du bruge pistoler samt kloroform og en vaskeklud for at få det til at virke, ellers er det ren utopi.
Jeg tror han mener, Alba, enten Martinez eller Silva, samt en angriber. Som han skriver, det skal gøres med 50 millioner plus de penge man får ind via spillersalg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

er der ikke noget med at milan skylder barca nogle penge for zlatan

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

vamosbarca skrev:er der ikke noget med at milan skylder barca nogle penge for zlatan
Ja, de "skylder" os endnu 8 millioner, som de skal betale denne sommer.

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

er det 8 mill euro eller kr.?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

EU's :cool:
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Ifølge sport.es skulle Barca angiveligt være tæt på at få fat på Nelson Oliveira.. Han er rimelig god i fm..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 117 gæster