Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af emo »

SuperPedro skrev:Barcelona is planning to include Thiago Alcantara in a swap + cash for Rooney, according to tomorrow edition of catalan Sport
Ja, den studsede jeg også lige over. Kan ikke se hvordan Barca skal kunne bruge Thiago i en handel, så skulle det være at sælge ham billigere end sin frikøbsklausul hvis de så også nupper David.
Allez...

SuperPedro

Re: Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

emo skrev:
SuperPedro skrev:Barcelona is planning to include Thiago Alcantara in a swap + cash for Rooney, according to tomorrow edition of catalan Sport
Ja, den studsede jeg også lige over. Kan ikke se hvordan Barca skal kunne bruge Thiago i en handel, så skulle det være at sælge ham billigere end sin frikøbsklausul hvis de så også nupper David.
Det siges at man sælger Villa og Thiago for 26 mio EUR og efterfølgende smider 4 oveni for Rooney.
30 i alt.

Dog er der en journalist fra Barcelona der lige har sagt at man ikke har fået bud på Thiago og forventer han dukker op den 15.

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af emo »

Ja, hvis disse tal passer så sælger de Villa for små 6 mill, eller de sælger Thiago for 14-16 og David for 10.

Ville da måske ikke være skidt, nu når de alligevel skal væk.
Allez...

SuperPedro

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Billede

SuperPedro

Re: Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

emo skrev:Ja, hvis disse tal passer så sælger de Villa for små 6 mill, eller de sælger Thiago for 14-16 og David for 10.

Ville da måske ikke være skidt, nu når de alligevel skal væk.
Vil gerne have Rooney. Med Silva på vej så bliver vi skræmmende på alle poster.

Hæfter mig ved MD's forside. Alternativer for Thiago..
BANEGA?? Nu stopper det..

ladislau
Indlæg: 1272
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af ladislau »

Præcis Q, den slører for meget! rigtigig meget.

For mange af vores talenter er jo midtbanefolk. Vi husker vel alle Gerard, som vi solgte og købte tilbage. Det kostede boksen, og var ingen succes. Vi bliver nødt til at lade talenter gå, når vi producerer så mange talenter.

Vi skal fange de rigtige talenter(ikke nødvendigvis de største), og bygge holdet på dem, sammen med de helt store talente og indkøb.
Problemet i mine øjne, er at vi mangler "arbejdere", som ligesom Puyi, ikke var de store talenter, men som var villige til at arbejde sig ind på holdet.

Som jeg ser de; prøv Dos Santos hvis Thiago smutter, og få fat i Inigo Marttinez til næste år. Det er to sats, eller lej Dos Santos til Sociadad. De mangler en af den type

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Raman93 »

Blach, vi er en klub, der er nødsaget til at vinde nærmest alle kampe. Hvordan vil du finde plads til Thiago, Dos Santos, Montoya, Bartra, Tello, Roberto - du nævner samtidig nogle af de helt unge talenter; Deulofeu, Rafinha, Muniesa, Grimaldo og Dongou. Du efterspørger spilletid, jeg kan bare ikke se, hvornår ud over 2-4 copa kampe, som de allerede får. I øvrigt vil et år i en anden klub overhovedet ikke vænne op og ned på, hvordan vedkommende spiller bold. Cesc, Pique og alba er gode eksempler på det modsatte. Jeg forstår ikke du er så meget i mod at leje spillere. Du kritiserer klubben for ikke at spille drenge under 20 år, jeg kan bare ikke se, hvordan det skal foregå

SuperPedro

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Piquénbauer »

Blach skrev:Først er der det med at spillerne skal have mulighed for at prøve sig lidt. For alle gælder det ikke at komme til at spille kampe, for nogen af dem jeg nævner er det at træne med førsteholdet en stor nok event! Ingen gang det er sket i så høj grad, som under Laporta/Pep.

Grunden til jeg synes de ikke skal udlejes er at det ikke giver gode resultater. Det er fordi at Barca både spillemæssigt og mentalt er en speciel klub at være i. Ingen spiller bold som os, og de fleste klubber spiller anderledes. Derfor skal de spillere som kommer fra os omskoles, og derved opnår de ikke udvikling på deres "Barca-niveau", så når de kommer tilbage til os er de ingen veje kommet. De skal have lov til at modnes på førsteholdet, så kan de også under trygge rammer mærke det pres som venter dem.
Vi kan jo ikke have hele b holdet rendende rundt til førsteholds træningerne. De spillere der er klar kommer op og træner med men det er også vigtigt at få nogle gode træningspas og derfor kan man ikke have 5-10 unge spillere rendende. De skal nok komme op og "lege" med men det tager tid. Men af unge spillere har vi stadig haft montoya, bartra, jds, roberto, rafinha, tello, deulofeu osv oppe.

Kan tildels godt se hvad du mener når du snakker om at udleje spillere. Men hvis trænerteamet mener at det er godt for rafinha/deulofeu at blive udlejet og få lidt erfaring så kan jeg godt se ideen bag det. Det er spillere som er for gode til at spille segunda bold men ikke gode nok til barca. Derfor bliver man nødt til at udleje dem ellers er der risiko for at de aldrig rammer et niveau hvor vi kan bruge dem. Vi skulle måske have gjort det samme med bojan, gds, muniesa. Og når vi snakker om bojan så kan man se hvor vigtigt det er at man vælger den rigtige klub. De SKAL spille i de klubber de bliver udlejet til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15180
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1714 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Lopezzz »

SuperPedro skrev:Billede
Nogen der kan oversætte hvad der står om Mou og Txiki ??
Bliver spændende at se hvordan de to skal arbejde sammen lol
MDCCCXCIX

SuperPedro

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Dagens sjove indslag:

LatestSports ‏@FLNewss 1h

Also #MUFC fans we are hearing #Thiago is on Spanish business jet flight EXU112 due in Manchester Airport tonight at midnight from Barcelona

Og så gik jeg herind på denne adresse:
http://uk.flightaware.com/live/flight/EXU112

Skrev en kommentar:
@FLNewss it only takes one little simple check to see if ur lying..And u are.. No such flight scheduled last was from St Johns 2 Valencia!

Og blev så blokeret fra at skrive og kommentere og se trådene...Løgnere!
:-D

SuperPedro

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Lopezzz skrev:
SuperPedro skrev:Billede
Nogen der kan oversætte hvad der står om Mou og Txiki ??
Bliver spændende at se hvordan de to skal arbejde sammen lol
Yes, der står at Mou og Txiki krydser deres klinger eller deres veje i jagten på en forsvarsspiller.
Portugiseren modsætter sig mod et skifte af David Luiz og Txiki ønsker Marquinhos.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15180
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1714 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Lopezzz »

SuperPedro skrev:
Lopezzz skrev:
SuperPedro skrev:Billede
Nogen der kan oversætte hvad der står om Mou og Txiki ??
Bliver spændende at se hvordan de to skal arbejde sammen lol
Yes, der står at Mou og Txiki krydser deres klinger eller deres veje i jagten på en forsvarsspiller.
Portugiseren modsætter sig mod et skifte af David Luiz og Txiki ønsker Marquinhos.
Takker ;-)
Med andre ord: Mou Show coming back soon :razz:
MDCCCXCIX

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Nyhuus »

Lopezzz skrev:
SuperPedro skrev:
Lopezzz skrev:
SuperPedro skrev:Billede
Nogen der kan oversætte hvad der står om Mou og Txiki ??
Bliver spændende at se hvordan de to skal arbejde sammen lol
Yes, der står at Mou og Txiki krydser deres klinger eller deres veje i jagten på en forsvarsspiller.
Portugiseren modsætter sig mod et skifte af David Luiz og Txiki ønsker Marquinhos.
Takker ;-)
Med andre ord: Mou Show coming back soon :razz:
Bliver spændende at se, hvor længe Txixi kommer til at beholde sit job, hvis de allerede er på klingen nu :-D

Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta

SuperPedro

Re: Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Nyhuus skrev:
Lopezzz skrev:
SuperPedro skrev:
Lopezzz skrev:
SuperPedro skrev:Billede
Nogen der kan oversætte hvad der står om Mou og Txiki ??
Bliver spændende at se hvordan de to skal arbejde sammen lol
Yes, der står at Mou og Txiki krydser deres klinger eller deres veje i jagten på en forsvarsspiller.
Portugiseren modsætter sig mod et skifte af David Luiz og Txiki ønsker Marquinhos.
Takker ;-)
Med andre ord: Mou Show coming back soon :razz:
Bliver spændende at se, hvor længe Txixi kommer til at beholde sit job, hvis de allerede er på klingen nu :-D

Sent from my HTC One using Tapatalk 4 Beta
Han må ihvertfald vente til 2016 hvis han bliver arbejdsløs haha. Så er der et job til ham hos ham der i ved nok :)

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster