Marc Bartra

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Glinka

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Glinka »

Ja men det bliver i hvert fald ikke noget godt forsvar vi får i år. Så må vi jo bare håbe angrebet kan lave flere mål end modstanderne kommer til imod os, så vi kan vinde 5-3 eller sådan noget...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Visca El Barca »

Pique: "Bartra can play at Barça for the coming ten years." #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af maba »

Læste alle jeres indlæg om Bartra i kamptråden. Synes også han gjorde det super godt, meeen modstanderen var jo langt fra højeste kaliber. så skal der nok heller ikke meget til at imponere os i forsvaret med de problemer vi har haft:)

Han er hurtig og tør tage løbet mod modstanderens felt. synes også han viste han var gode til at forudse spillet.

Han er bare alt for dårlig mand mod mand (når modstanderen har front mod mål). når Samaras kan tørre røv på dig med krop finter så tænk på når modstanderen hedder Ronaldo, Isco, Balotelli.
Synes at Montoya og bartra hopper alt for let på finter, men rigtig gode til at gå med i det offensive i forhold til Mach, Puyol og efterhånden også Pique.
Synes stadig han har en del mangler, men dejligt man vil kunne bruge ham i kampe, som denne uden at skulle side med hjertet i halsen:)
ved dog heller ikke hvor meget man kan forlange af en spiller, som ikke har fået så mange kampe, synes bare barca burde have bedre reserver at sætte ind i de bagerste rækker.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg synes faktisk han er ret god mand mod mand. Det kan da godt være at Samaras havde succes med sine finter en enkelt gang, men jeg synes han generelt havde godt styr på ham. Samaras og Celtic voldte os store problemer, sidst vi spillede i Skotland, og det var med samme taktik. I går var Bartra en stor årsag til, at Cetic var ufarlig stortset hele kampen igennem.

Det eneste problem jeg ser hans spil er, at han virker alt for aggressiv, når han er en mod en. Han jagter bolden lidt for aggressivt, i bestræbelserne på at få fat i bolden, satser han nogengange alt, der er det måske klogt at dække sin mand af, og afvente situationen. Han skal selvfølgelig stadig arbejde en hel del på sin placeringsevne og den taktiske del af spillet, men det tror jeg kommer med alederen og i takt med at han få flere og flere kampe.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Blaugrana92 »

maba skrev:Læste alle jeres indlæg om Bartra i kamptråden. Synes også han gjorde det super godt, meeen modstanderen var jo langt fra højeste kaliber. så skal der nok heller ikke meget til at imponere os i forsvaret med de problemer vi har haft:)
Men vi har jo også i hvert fald 12-13 modstandere der ikke er af højeste kaliber i løbet af en sæson? Jeg tror godt vi alle er klar over at han næppe ville gøre samme fantastisk gode figur, hvis vi spillede mod eksempelvis Bayern München, men det gør vi jo heldigvis ikke i hver kamp. Det vigtigste er at vi ved at han kan klare sig. Så kan han tage kampene mod Almería, Elche, Getafe og den slags hold.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Drake »

Jeg ser stadig ikke noget lys i ham, selv om at han gjorde det godt i går. Synes ikke at han her nok kvaliteter til at vi skal satse på ham. Han er ikke stærk nok fysiks eller i luften, og en mod en heller ikke noget specielt.

Det "virker" lidt som om at man satser på ham fordi han er egen avl, og andre CB's koster for meget.

Som jeg ser det, er han kun godt med bolden, og det er bare ikke nok for mig.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Visca El Barca »

Josep Bartra (father): "If they'd have given him a chance earlier, he'd also have taken it. I don't think Barça need to sign a centre back."
Josep Bartra (father): "Marc's job now is to get playing time and allow the starters to rest, and to grab the chances he gets." [catradio]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Jurij »

Macheranos skade er held i uheld. Og så er det en genistreg af Tata at bruge Bartra, i stedet for som Tito gjorde at bruge Song dernede, eller Busquets. Endelig får vi en ung spiller kørt ind, nuuuuj hvor er det lang tid siden.

0 mål de sidste 3 kampe hvor han har spillet med og startet de 2 af dem. Super godt, han er bedre end Pique lige nu.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Reevenge »

@Jurij

Bendtner er bedre end Pique ligenu.

Hvis vi skulle møde Bayern, Dortmund, Real Madrid i CL knockoutkampe, så ser jeg gerne en topfit Puyol ved siden af Bartra. Hold kæft han er god.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Jurij »

Reevenge skrev:@Jurij

Bendtner er bedre end Pique ligenu.

Hvis vi skulle møde Bayern, Dortmund, Real Madrid i CL knockoutkampe, så ser jeg gerne en topfit Puyol ved siden af Bartra. Hold kæft han er god.
Enig. Pique er helt væk. Men de sidste 3 kampe har han spillet godt nok, utroligt at Bartra, som er en del yngre end ham, kan sætte ham på plads på den måde. Pique skulle skamme sig, han burde være et forbillede for Bartra, ikke den anden vej.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Reevenge »

Helt enig, det er næsten skræmmende at tænke på. Pique kommer desværre nok aldrig op på tidligere tiders højder. Der tegner sig måske et billede af hvor 'nemt' det har været at høste ros med en Puyol i topform og et succesfuldt genpres etableret af Pep. Hans svagheder er for alvor blevet udstillet de seneste par sæsoner, hvor han har skullet præstere som 'typisk/klassisk' forsvarsspiller.

Bartra er allerede så mange gange bedre end Pique i min optik.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Reevenge skrev:Helt enig, det er næsten skræmmende at tænke på. Pique kommer desværre nok aldrig op på tidligere tiders højder. Der tegner sig måske et billede af hvor 'nemt' det har været at høste ros med en Puyol i topform og et succesfuldt genpres etableret af Pep. Hans svagheder er for alvor blevet udstillet de seneste par sæsoner, hvor han har skullet præstere som 'typisk/klassisk' forsvarsspiller.

Bartra er allerede så mange gange bedre end Pique i min optik.
Hahaha! Er du seriøs?! Pique har spillet en fin sæson indtil videre! Det er ved at blive en kliche med alle de angreb på ham... Er helt enig i at han skal have kritik når han ikke leverer men come on.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Brombi »

Det er også så let at kritisere Pique fordi han ligner en tumpe..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Det er også så let at kritisere Pique fordi han ligner en tumpe..
...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 32 - Marc Bartra

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

angående om vi skal købe en ny forsvars spiller var der den afstemning her på siden. Bare fordi man mener at Bartra er "fremtidens mand" forhindre det jo ikke og købe en ny centre back. Jeg gad godt vi kunne en Thuram type igen, tror det ville hjælpe en del. Så kan Bartra udvikle sig i ro og mag - jeg syntes også han er fremtidens mand. Er dog ikke enig i at han er bedre end Pique, selvom han har været svingende.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster