Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

Det er egentlig ligegyldigt, hvis skyld det er. Thiago mener det er spild af tiden at bllive i Barca, Tito kan ikke garantere ham spilletid, selvom han siger han er vigtig. Thiago har aldrig haft en vild klubfølelse (Barca følelse), jeg har det egentlig fint med hvis han ender med at skifte. Jeg mener faktisk det er bedst for alle parter at han skifter, men hans pris irriterer mig voldsomt. vi mister ham for 18 millioner, shit! Hvad har Real lige givet for Isco? Thiago er bedre end Isco.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af emo »

18-22 Thiago, omkring 27 for Isco. Synes ikke at de to spillere kan sammenlignes. Skal man sammenligne dem på prisen er det fair at en spiller som har været fast mand for Malaga og afgørende for deres sæson i år, har en højere pris en end marginal spiller fra Barcelona.
Allez...

SuperPedro

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Hans pris er presset op på 27 mio ser det ud til.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

De skal eller kan ikke sammenlignes, men alligevel laver du en sammenligning, ok fint nok.

Thiago dom klubben ikke vil af med, er et kæmpe talent, har spillet 100 førsteholdskampe for Barca, er ifølge træneren fremtiden for klubben og er ikke et ubeskrevet blad, skal koste mindre end Isco, en spiller fra Malaga! Jeg kan ikke følge logikken.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

SuperPedro skrev:Hans pris er presset op på 27 mio ser det ud til.
Lad os håbe det, det er trods alt til at leve med. Hvis de er kkar til at betale 27 millioner, og Thiago ikke er 100% opsat på at blive, må han mere end gerne pakke kufferten. Det kan kun gå for langsomt!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

SuperPedro

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Visca El Barca skrev:
SuperPedro skrev:Hans pris er presset op på 27 mio ser det ud til.
Lad os håbe det, det er trods alt til at leve med. Hvis de er kkar til at betale 27 millioner, og Thiago ikke er 100% opsat på at blive, må han mere end gerne pakke kufferten. Det kan kun gå for langsomt!
Barca ledelsen har fundet den sidste måde at presse Thiago på. Derfor ender den på 27 mio.
Når en klausul bliver udløst så kan der opkræves afgifter, af den spiller der smutter, og de kan løbe op på 27 mio her. I det her tilfælde skal Thiago selv punge de resterende 5-7 mio ud.
Hardball hedder. We are playing hardball...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

I like!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Bager »

phpBB [video]
Visca el Barca

gygfo

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af gygfo »

SuperPedro skrev:Hans pris er presset op på 27 mio ser det ud til.
Hvordan kan klausulen gå fra 18 mio til 27 mio? Jeg forstår det ikke helt.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Mkj 77 »

Vores, såvel som jeres er baseret på holdninger, det vil sige postulater, derfor kan de stadig være argumenteret. Jeg mener at i med jeres postulat om at han har fået masser af spilletid, men der glemmer man, i min optik, det væsentligste nemlig kontinuiteten. Eks kan man sige at han har fået 1 kamp ved 4, men det er ej heller kontinuerligt eller tilfredsstillende for et talent. Derfor begynder man at stille spørgsmål om hans ønske om at bevare thiago.

Hvis han selv vil betale må man være desperat.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Bager »

Barca får stadig kun 18. De andre mio er skatter 'n shit.
Visca el Barca

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Der kommer nogen udgifter til klubben i skat, altså os. De udgifter skal klubben normalt betale for. Men i det her tilfælde siger de forskellige kilder jeg bruger som er troværdige at Thiago vil blive pålagt udgifterne.

Rafinha fornyet indtil 2016.
Klausul på 30 mio.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Ja. Men mindre attraktivt at Thiago nu skal betale en masse fra egen lomme.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

Barca får alligevel ikke flere penge end de 18 millioner, hvis klausulen aktiveres. Hvis vi ikke kan få mere end de 18 millioner, er det lidt ligegyldigt hvad han ellers koster.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re:

Indlæg af Nyhuus »

SuperPedro skrev:Der kommer nogen udgifter til klubben i skat, altså os. De udgifter skal klubben normalt betale for. Men i det her tilfælde siger de forskellige kilder jeg bruger som er troværdige at Thiago vil blive pålagt udgifterne.

Rafinha fornyet indtil 2016.
Klausul på 30 mio.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Skal bare lige være på den sikre side her:
30 mio. euro?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster