Seydou Keita

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

10hi!

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af 10hi! »

Trichamps skrev:Tror nu at der mange der har ændret syn på Keita, nu tænker jeg selvfølgelig på weekendens kamp mod Zaragoza :mrgreen: . Han har virkelig bevist sit værd, i denne sæson indtil nu. My thoughts :D .....
Helt enig! I sidste sæson syntes jeg, at han var meget svingende, og udmærkede sig sjældent på nogen måde. I denne sæson scorer han masser af mål, hans boldomgang er blevet fantastisk, hans teknik er forbedret, og han viser såmænd også endnu mere "fighter-vilje" end hidtil set synes jeg!

Jeg vil gå så langt som at sige: Jeg stoler fuldt og fast på, at Keita kan udfylde Iniestas/Toures plads på midten tilfredsstillende, og endda med bravour - skulle disse løbe ind i en skade (Gud forbyde det!)

Super spiller at ha' i truppen! :D

cwith

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af cwith »

10hi! skrev:
Trichamps skrev:Tror nu at der mange der har ændret syn på Keita, nu tænker jeg selvfølgelig på weekendens kamp mod Zaragoza :mrgreen: . Han har virkelig bevist sit værd, i denne sæson indtil nu. My thoughts :D .....
Helt enig! I sidste sæson syntes jeg, at han var meget svingende, og udmærkede sig sjældent på nogen måde. I denne sæson scorer han masser af mål, hans boldomgang er blevet fantastisk, hans teknik er forbedret, og han viser såmænd også endnu mere "fighter-vilje" end hidtil set synes jeg!

Jeg vil gå så langt som at sige: Jeg stoler fuldt og fast på, at Keita kan udfylde Iniestas/Toures plads på midten tilfredsstillende, og endda med bravour - skulle disse løbe ind i en skade (Gud forbyde det!)

Super spiller at ha' i truppen! :D
Fuldstændig enig.. Og heller ikke en spiller der forventer fast spilletid, på trods af sit høje niveau den her sæson, men har det fint med at være reserve for stamspillerne og det er meget vigtigt at have sådanne spillere i truppen

cwith

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af cwith »

manden har sgu fået målnæse den her sæson :D

eldurum

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af eldurum »

Hans teknik tror jeg ikke er blevet forbedret. Han har vel bare fået chancen og grebet den , hvilket har udmøntet sig til en stor portion selvtillid. Tilliden fra Pep har givet ham styrke og troen på at kunne starte inde, hvilket han gengælder med rigtig fornuftigt spil.

Toure

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Toure »

Pep vil beholde Keita i Barcelona under ANC pga. en skade. Good news.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Visca El Barca »

Mali er lige røget ud a ANC, selvom Keita igen scorede for dem, i øvrigt et flot frisparks mål! Det er jo gode nyheder for os, vi får ham sikkert tilbage til Valladolid kampen!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af JonasV »

Dejligt. Det ville være rart hvis Toure også nåede hjem, når nu Busquets sidder over med skade.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af zqa »

Frisparket
Super godt sparket.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV skrev:Dejligt. Det ville være rart hvis Toure også nåede hjem, når nu Busquets sidder over med skade.
Ja det kunne være dejligt, tror dog ikke det sker. De spiller ret godt, de møder Algeriet i kvartfinalen. Det er en kamp de vinder ret let tror jeg, algeriet er elendige offensivt, selvom deres forsvar er ret godt, så tror jeg ikke de kan holde Elfenbenskysten fra at score i 90 minutter, men man kan vel altid håbe :D .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Frisparket
Super godt sparket.
Ja virkelig godt mål, godt sparker. Han scorede 3 mål for dem. 2 i den første kamp mod Angola og så et mod Malawi. Det viser han har fortsat de gode takter. En bonus vi får ham tilbage.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Dani Alves »

Håber Keita får noget mere spilletid, sammen med Toure. Nu er det Sergios tur til at vente på spilletid lidt :)

Yaya T

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Yaya T »

Dani Alves skrev:Håber Keita får noget mere spilletid, sammen med Toure. Nu er det Sergios tur til at vente på spilletid lidt :)
Kunne ikke være mere enig der ...Yaya FTW 8)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Blaugrana92 »

Keita gør det rigtig fint ja, men for satan altså .. hvor var han dog bare ikke særligt skarp mod Getafe i lørdags! :D
Men ellers gjorde han det faktisk rigtig fint.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... o-training

Så er vores super afrikaner tilbage! Dejlige nyheder, han giver lidt flere muligheder mht til midtbanen, desuden er han rigtig god til at tage dybdeløb og han har et fantastisk langskud.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... o-training

Så er vores super afrikaner tilbage! Dejlige nyheder, han giver lidt flere muligheder mht til midtbanen, desuden er han rigtig god til at tage dybdeløb og han har et fantastisk langskud.
Fantastisk langskud? Er det ikke meget middelmådigt?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 122 gæster