Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Atleti er i princip enige med Monaco om et køb af Lamar. Hvordan man skal tolke det, er svært at sige. Jeg har set en del rygter om, at det er for at efterkomme Griez's ønske om markante fortærkninger til truppen.

Det er måske derfor han ikke ville melde noget ud, han ville vente og se om Atleti virkelig mener det. At han så også hele tiden har sagt at han afklarer sin fremtid inden VM, kan det måske hænge sammen med, at Atleti måske har sagt til, de vil lukke handlen inden VM, hvis ikke kan han skifte til Barca.

Omvendt kan det også tyde på, at Atleti har bedt Griez om at holde tæt om et skifte til Barca, så de selv ikke kommer til at stå i samme situation som Barca sidste sommer efter Neymars afgang. Spillerne bliver jo pludselig ekstra dyre, når den sælgende klub ved, at Atleti har 100 mio euro fra salget, samt det transferbudget man har til rådighed. Det kan tænkes at Griez har gået med til det, nu kan han melde noget ud, da han ved Atleti har aflæseren klar.

Hvem ved, men mon ikke Griez melder noget ud meget snart?

VM går i gang i morgen og hvis jeg ikke tager fejl, så spiller Frankrig fredag/lørdag? Mon ikke Deschamp og co. vil have det afklaret inden den kamp, for ellers vil det tage fokus væk fra det vigtige. Medierne spærger jo ikke kun Griez, folk som Dembele og Umtiti skal også konstant tage stilling til det, det er langtfra optimalt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det kan tolkes på alle mulige måder. Det kan hele denne sag. Jeg kan personligt ikke finde hoved eller hale i dette cirkus. Det eneste jeg har at forholde mig til er ney-sagen og der var stilhed et skidt tegn for klubben.

Nå men lidt random nyheder:
Ajax want €50M for Frenkie de Jong and €60M+ for Matthijs de Ligt respectively. [md]
BVB are interested in signing Yerry Mina on loan. The club was interested in the player before Barça bought him.

Barça will evaluate their options after the World Cup. [md]
Cillessen has several big offers from England and Italy, and his future could be resolved before June 30. [md]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Hvis der virkelig er hold i rygterne om Liverpool og de andre interesserede klubber er villige til at betale tæt på de 60 Mio euro for Cillesen, så skal vi ikke takke nej. Han er ekstrem dygtig, men han er trods alt en reservekeeper. Mon ikke vi kan finde en ret så god afløser, for meget mindre.

Derudover skulle en storklub have meldt sin interesse i Gomes, det er godt for alle parter, at han skifter.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

De La Barça skrev:Flere og flere sider skriver at Real Madrid har sikret sig Rodrygo fra Santos for omkring €45 mio. Håber virkelig at Vinicius Jr. og Rodrygo ikke er Neymar-potentiale.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk
Den skulle være officiel nu

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca El Barca »

Atletico Madrid have announced an agreement has been reached to sign Monaco star Thomas Lemar for a reported fee of €60 million (£52.9m/$70.5m).
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Antimadridista
Indlæg: 9345
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 951 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Det der med Lemar og store køb i det hele taget, var jeg også inde på tidligere. Men hvis man lige stopper op og tænker. Altså er Lemar grund nok til at blive og tro på CL sejr etc...?
Desuden, hvis det drejer sig om en generelt forbedret trup, så siger al forhistorie, at hele sommeren kommer til at gå med div forhandlinger, altså for Atl ift div spillere. Altså er der ingen garanti overhovedet, for at Atls trup bare er top dollar om 3-4 dage eller hvornår det nu er Frankrigs VM starter.?

Det med at andre klubber ikke må vide at Atl har 100 mill i banken er også lidt for søgt. Alle der bare er lidt inde over international fodbold, ved jo at Barca er sat kraftigt i forbindelse med Griez, så de kan nok godt regne Atls økonomi ud.

Ikke at jeg dermed ved overhovedet hvad det ender med, men hvis man barberer alle rygter og avis-salgssnakke væk, så syntes jeg det tyder på Barca….eller han bliver mente jeg.....eller at Jose har fået lov at omdøbe Old Trafford til old Griez...hvem ved?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Antimadridista skrev:Det der med Lemar og store køb i det hele taget, var jeg også inde på tidligere. Men hvis man lige stopper op og tænker. Altså er Lemar grund nok til at blive og tro på CL sejr etc...?
Måske ikke i sig selv, men det er en enorm forstærkning af truppen. Det frigør potentielt Koke fra venstrekanten, og giver dem ekstremt meget dybde centralt i banen med Saúl, Koke, Thomas Partey og Rodri - og potentielt også Lemar, der også kan spille centralt - til de to midtbanepladser. Atlético har manglet en Lemar-type, siden de solgte Arda til os. Ferreira-Carrasco var for direkte og selvisk i sin spillestil, og selvom Vitolo i slutningen af denne sæson virkelig kom godt med og var fremragende til sidst, så er han ikke på niveau med Lemar.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Antimadridista skrev:Det der med Lemar og store køb i det hele taget, var jeg også inde på tidligere. Men hvis man lige stopper op og tænker. Altså er Lemar grund nok til at blive og tro på CL sejr etc...?
Desuden, hvis det drejer sig om en generelt forbedret trup, så siger al forhistorie, at hele sommeren kommer til at gå med div forhandlinger, altså for Atl ift div spillere. Altså er der ingen garanti overhovedet, for at Atls trup bare er top dollar om 3-4 dage eller hvornår det nu er Frankrigs VM starter.?

Det med at andre klubber ikke må vide at Atl har 100 mill i banken er også lidt for søgt. Alle der bare er lidt inde over international fodbold, ved jo at Barca er sat kraftigt i forbindelse med Griez, så de kan nok godt regne Atls økonomi ud.

Ikke at jeg dermed ved overhovedet hvad det ender med, men hvis man barberer alle rygter og avis-salgssnakke væk, så syntes jeg det tyder på Barca….eller han bliver mente jeg.....eller at Jose har fået lov at omdøbe Old Trafford til old Griez...hvem ved?
Lemar er altså en rigtig dygtig spiller. Han kan spille begge kanter, han er ufattelig god til at slå indlæg ind. Et våben som man i Atletico gør en stor dyd af - især med tilgangen af Costa i angrebet, har de fået mere tyngde. Lemar er også hårdtarbejdende og ikke bare en luksusspiller.

Han er tilmed vant til at spille 4-4-2 fra hans tid i Monaco, så alt i alt er det en spiller, der kan give Atletico en del ting i retur. Fleksibilitet, hårdt arbejde og fantastisk sparketeknik.

Derudover har Atletico savnet en spiller, der kan lidt på egen hånd også. Koke er en fænomenal spiller, men når han har spillet kant for dem, har de været meget, meget centreret hans spil. Især i de kampe, hvor de har spillet med Koke og Saul som kanter. Det er alt for smalt og for nemt at gardere sig imod. Lemar kan give dem nyt bredde i spillet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Parla
Indlæg: 795
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Parla »

Piquénbauer skrev:Det kan tolkes på alle mulige måder. Det kan hele denne sag. Jeg kan personligt ikke finde hoved eller hale i dette cirkus. Det eneste jeg har at forholde mig til er ney-sagen og der var stilhed et skidt tegn for klubben.

Nå men lidt random nyheder:
Ajax want €50M for Frenkie de Jong and €60M+ for Matthijs de Ligt respectively. [md]
BVB are interested in signing Yerry Mina on loan. The club was interested in the player before Barça bought him.

Barça will evaluate their options after the World Cup. [md]
Cillessen has several big offers from England and Italy, and his future could be resolved before June 30. [md]
€60M for en 18 årig forsvarsspille, lyder som lidt af et gamble. Synes det er bedst at lade dem spille i Ajax til de er 21-22 og så hente dem. Måske noget forkøbsret eller noget.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Det er hurtigt de har glemt, at vi solgte Oleguer for under 5 mil.. Oleguer! Vores stjerne, vores leder.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Parla skrev:
Piquénbauer skrev:Det kan tolkes på alle mulige måder. Det kan hele denne sag. Jeg kan personligt ikke finde hoved eller hale i dette cirkus. Det eneste jeg har at forholde mig til er ney-sagen og der var stilhed et skidt tegn for klubben.

Nå men lidt random nyheder:
Ajax want €50M for Frenkie de Jong and €60M+ for Matthijs de Ligt respectively. [md]
BVB are interested in signing Yerry Mina on loan. The club was interested in the player before Barça bought him.

Barça will evaluate their options after the World Cup. [md]
Cillessen has several big offers from England and Italy, and his future could be resolved before June 30. [md]
€60M for en 18 årig forsvarsspille, lyder som lidt af et gamble. Synes det er bedst at lade dem spille i Ajax til de er 21-22 og så hente dem. Måske noget forkøbsret eller noget.
Problemet er dog, at De Ligt er nu eller aldrig. Jeg har set en del kampe med ham, og jeg synes virkelig, at han er langt mere fremme end hans dåbsattest viser.

Han spiller altså som 18-årig for Ajax. De er måske ikke Barcelona i europæisk forstand mere, hvad angår pres, men nationalt, så er presset altså stort i Holland, fordi de er den største klub der. At han som 18-årig har formået at tage dirigentstokken og spillet fantastiske kampe, viser hans mentale styrke. For Holland ligeså har han også spillet fantastisk.

Hvis vi ikke går efter De Ligt, så vil andre klubber. Rygter om at TOttenham er meget, meget interesseret i ham, og hvis det sker, så ved vi alle, hvor meget han koster om 4-5 års tid, når Levy stadigvæk er i Tottenham. Han ville flænse os.

Jeg så aldrig Maldini som teenager live, men De Ligt er muligvis den vildeste 18-årig midterforsvar, jeg har set. Han spillede EL-finale mod United som 17-årig og var den, der var mest kølig. Han er virkelig et specielt talent. Varane og Phil Jones, inden han gik fuldkommen i stå, er hans konkurrenter, hvad angår bedste teenagemidterforsvar, jeg har set. De Ligt er dog i modsætning til Phil Jones, ufattelig god på bolden og så kølig. Han er måske ikke ligeså vanvittig atlet som Varane var i den alder, hvor hna kunne sprinte fra alle, men De Ligt ... Han er virkelig speciel.

60 mio. euro for en spiller, der potentielt set kan give os 12-15 år, det er et røverkøb i sidste ende. Det eneste spørgsmålstegn er, hvordan han vi lhåndtere Barca-presset, for rent fodboldmæssigt er hans talent virkelig, virkelig stort.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9345
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 951 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Blau92 & MP@

Altså selve Lemars kvalitet og potentiale betvivler jeg ikke. Blot betydningen ift Griez valg.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Antimadridista skrev:Blau92 & MP@

Altså selve Lemars kvalitet og potentiale betvivler jeg ikke. Blot betydningen ift Griez valg.
Jamen, jeg er da enig i at Griezmann nok ikke vender 180 grader på grund af et enkelt indkøb. Men det viser ambition og en vilje til at bruge de penge, det kræver at forbedre truppen.

Antimadridista
Indlæg: 9345
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 951 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Blau@

Selvfølgelig. Men ingen ved om Lemar har været en Simeone prioritet længe!?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Nyhuus og 53 gæster