Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

leomessi10 skrev:Ham Nabil Fekir - Skal vi ikke bare købe ham?
Langt hellere ham end Griezmann i hvert fald, men omvendt har jeg svært ved at se, hvor han skal placeres? Spiller han ikke mest 10'eren i Lyon?

Hvis Valverde fastholder den her 4-4-2, så er det sgu meget svært at se, hvor han skal spille, medmindre han i første omgang vil takke af med at være reserve og så se om han kan kæmpe sig til en startpalds mod Coutinho og Dembele.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2832
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Var der ikke enormt potentiale i ham Lemos fra Las Palmas? Det ser ud til at han rykker mod Sassuolo, hvad sker der for det. Er han gået helt i stå, eller kan det være pga den forfatning som LP befinder sig i i øjeblikket.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Var der ikke en hjemmeside, der havde ham med på La ligas værste hold? Måske det er forklaring?

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Ikke at en hjemmeside har ham på den liste, men at han ikke gør det godt, siden interessen er forsvundet? Eller også har Minas ankomst gjort det; at der er tavshed omkring ham angående Barca?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

:eek:

http://gianlucadimarzio.com/en/manchest ... or-laporte

Ved ikke, kunne godt have mine tvivl omkring et makkerpar bestående af ham og Stones.

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kawhi »

Synes godt nok at det er til grin at de kan blive ved med at smide om sig med penge...
Siden Guardiola kom til i sommeren 2016 har City brugt 2,5 mia. mere på spillerkøb end hvad de har solgt spillere for.

Elsker at se City spille, men mon ikke at de fleste engelske topklubber havde været lige så dominerende som City hvis de havde brugt samme beløber?

United modbeviser nok min påstand :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg forstår ikke hvorfor de henter Laporte. Det går da ret godt med otamendi og stones? Er Laporte virkelig bedre end det de har? Det virker sgu lidt underligt imo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2832
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Kompany kan man ikke stole på. Han er skadet konstant.
Stones spiller meget underligt, den ene uge kan han være top klasse, den anden kan han sejle.
Det samme er gældende for Otamendi.
Se blot på de hjerneblødninger de fik imod Liverpool, de kunne være blevet straffet meget mere.
Tror at City gerne vil have et makkerpar som de kan stole på gennem en hel sæson, og som stadig kan udvikles.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Slindj93 »

Laporte er samtidig venstrebener, hvilket kun Mangala er i den nuværende City-trup. Man kan spille hurtigere med en venstrebenet midterforsvar til venstre, og Mangala er ikke god nok.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2603 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medie ... -ruiz.html

Håber umiddelbart ikke at det er sandt, for jeg gider ikke have flere højre spillere der er langsom på bolden, ja han har god teknik og pasninger, men man kan ikke komme uden om at han har lidt store bevægelser på grund af hans højde 189 cm. Det er selvfølgelig interessant af han er spanier og ikke koster så meget, men vil have nogle små teknikere, så hellere Arthur, Aouar, Torreira eller (Winks), og vi har også Alena som også skal have spilletid, men vi kunne godt bruge en ung mere til midten ud over Alena.

Ved ikke om Winks fra Spurs kunne være et emne for os, men jeg kan virkelig godt lide han spillestil, og tror han ville passe perfekt til os som en Xavi rolle.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Busquets er ligeså høj, virker ikke super hæmmet af sin højde?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 935
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Vil også sige det virker voldsomt at udelukke en ellers rigtig spændende spiller udelukkende baseret på dennes højde. Han virker umiddelbart til at kunne indgå rigtig fint i div. småspil samtidig med at han vil bidrage med lidt mere power end mange af de andre midten pt. (Iniesta, Coutinho, Denis, Roberto osv.)
Rey Abi!

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Slindj93 »

Som jeg ser den kan han både spille 6’er og 8’er dvs backup til Busquets og spille ved siden af Coutinho/Iniesta. Samtidig er han meget ung og kan bruge sin power. Og så er han spansk! Køb ham til €15, og hvis han ikke slår til, kan han nærmest sælges til det samme.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2603 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

emo skrev:Busquets er ligeså høj, virker ikke super hæmmet af sin højde?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Nej ikke så meget, men han har også en vanvittig teknik, pasningsevne og spilforståelse, også spiller han DM og der gør det ikke lige så meget.

Men hvis Fabián er tiltænkt som Busquets afløser, så kan jeg godt gå med til købet, men det formoder jeg ikke at han er.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Slindj93 »

Hvis vi henter Arthur til sommer, må Fabian næsten være tænkt som afløser for Busquets. Ellers er vi igen for mange spillere til cm.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: DrGink, Kawhi og 28 gæster