Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Elbarca »

Jeg tror Neymar skifter til Europa et år før kontraktudløb, dvs i 2013. Kunne godt ske Rossel fik lavet en god aftale og hentede ham billigt.

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Alchemist »

Jeg har også læst at kontrakten, som han underskrev i november aldrig er blevet registreret hos CBF-forbundet. Hvis den ikke registreres inden 30 dage, så er den ugyldig. Men ved ikke om det er sandt, læste det bl.a i marca :?

http://www1.folha.uol.com.br/esporte/10 ... rado.shtml
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1167 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona paid Santos 10M for an option to sign Neymar (19) at any point until 2014. If Santos withdraw, they have to pay 20M [the national]
Neymar has already agreed personal terms with Barcelona for when they decide to sign him. Santos gave permission for the deal [the national]

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Cool.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Wow... hvis det passer. De seneste mange rygter kunne pege i retningen af at han måske kommer snart, måske vinter/sommer. Han ville for alt i verden spille VM for Santos, det har han gjort, de ligger ikke super godt til i ligaen, kan alene ikke ændre det, måske er han tættere på end mange tror... hvem ved, overrask mig Barca.
Allez...

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Guardiola »

Men er han god nok?

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Guardiola skrev:Men er han god nok?
Jeg har set ham i de to VM kampe, var han intet vildt, men to kampe siger intet. Vel en grund til at man skriver så meget om hans potentiale, og en spiller for det brasilianske landshold, burde være god nok. Der ville nok blive brugt en del tid på tilvænning til Europa, og tilpasning til spillestilen, men umiddelbart tror jeg "desværre" godt at han vil kunne passe godt ind i vores tremands - angreb. Desværre, fordi jeg virkelig ikke bryder mig om hans udstråling, men virker da til at være kommet ned på jorden med sine udtalelser.
Allez...

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Guardiola »

Okay. Du har trods alt set mere med ham, end jeg har. Men jeg syntes bare han ser helt vildt spinkel ud. Det man kan se på youtube, er spektakulært. Men jeg vil gerne have en angriber, vi kan regne med scorer 20+ ligamål pr. sæson. Jeg ved ikke hvad jeg skal mene om Neymar. Et spændende køb, som helt sikkert scorer flotte mål. Men også en stor lottokupon, syntes jeg. Jeg er ikke sikker på, at han er fysisk stærk nok til at blive en top-angriber i Europa.

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Ifølge mig, skal han ikke være en top-angriber. Han skal fungerer i vores offensiv, han skal skabe plads, tiltrækkespiller, aflaste andre og gerne score mål ja. Men hvis man kan få ham for en slik, relativt små penge, i forhold til den latterlig høje pris der er snak om for tiden, ville det være en lottokupon der er værd at satse på. Aguero var et eller andet sted også et uslebent diamant, spinkel og en lottokupon da han kom til Atl. Madrid, men den mand imponeret mig utrolig meget. Hvis han er villig, hvis hans ego tillader det og hvis han virkelig vil Barca, så kan han blive en Villa erstatning, måske ikke med det samme, men når tiden er til det.

Det vigtigste er at kunne få styr på ham, så han ikke er hævet over klubben eller andre i klubben, ydmyghed og simpel tilgang til tingene, så kan han blive et hit. Teknisk er han bedre end Villa og Pedro og Cuenca, vil jeg mene, af det jeg har set. Spilforståelsen har han ikke, men det er noget der kommer, Alexis brugte ikke lang tid på at indordne sig, og virker som et af de bedste køb i Barca, længe....
Allez...

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Guardiola »

Okay Emo. Jeg bakker op om købet også så, på grund af dine ord. Så håber jeg du har "scoutet" ordentligt ;) Men spændende hvad der sker. Han kan ende hvor som helst, men han virker til at være oprigtigt glad for Barca. Og det må også være tid til en brasser i angrebet igen.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Mander »

Shhhh, du må ikke nævne Agüero, så går moderator-Guardiola i baglås..!

Hvis Neymar er blevet mere moden ift. da han fik træneren fyret for at sætte ham af holdet (kun et år siden), og hans pris ikke er helt hen i vejret (hvilket den er), så fedt fedt fedt. Han har masser af evner, og synes heller ikke, at han virkede doven i det defensive mod os (i modsætning til Ganso), meeen... husker jo godt en vis Keirrison, der også bombede i Brasilien...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1167 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tja Keirrison bliver nok aldrig til noget i Barcelona.. Ligesom så mange andre brasilianere der er snakket bedre end de i virkeligheden er. Men føler virkelig at Neymar kan blive en af de helt store. Men jeg skal se ham meget mere før at jeg kan bedømme ham. Meget kan man sige om ham, men teknik og målinstinkt har han ihvertfald.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Guardiola »

Jamen altså. Aguero er bare heldig - eller noget. Men jeg kunne godt se lidt et saviola-hype om igen. Bevares, Saviola gjorde det da udemærket. Men en verdensklassespiller er han bestemt ikke, meget grundet hans fysik. Og så endte han med at sidde og rådne op på reals bænk for ussel mammon. Ønsker en stærk spiller, som ikke laver løjer uden for banen og er en ren lejesvend uden tilhørsforhold.

Vi får se. Neymar skal nok nå at blive købt og solgt et par gange endnu.

Se lige hvor spinkle Neymars ben er! helt ærligt

Keirrison syntes jeg i øvrigt vi var flere, som var meget skeptiske omkring købet af. Fornemmelsen, også min, med Neymar er bedre. Men....

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1167 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Guardiola skrev:Se lige hvor spinkle Neymars ben er! helt ærligt
Det er jo heller ikke fordi at Messi har gigantiske benmuskler.. Og han klarer det da rimelig OK.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Guardiola »

Temmelig meget større, jf.;

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ialocin og 7 gæster