Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Vi må støtte op om holdet og Valverde, ikke deres skyld vores ledelse er nogle idioter!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig men der skal sgu rages indtil vi skal spille.

Jeg gad godt vide hvad fanden der er gået galt. Man kan sige alt det man vil om vores sidste transfervindue men vi havde en klar plan. Unge spillere til positioner hvor vi manglede. I år har der været nada.

Jeg tror virkelig at segura har fucked meget op. Der går rygter om at Robert og ham har været oppe at toppes mange gange.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

B-Freak skrev:Vi må støtte op om holdet og Valverde, ikke deres skyld vores ledelse er nogle idioter!
Helt enig, og hvis noget godt skal komme ud af dette, så håber jeg at Denis (Venstre kant), Sergi Roberto (Midtbane) og Dølle (Venstre/højre kant) får masser af spilletid og brager igennem!
Barca fan siden 1986.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ronaldinho »

Storken skrev:
Ronaldinho skrev:
Storken skrev:
Ronaldinho skrev:
Storken skrev:Folk overvurderer Lemar. Han var slet ikke en af Monacos vigtigste spillere sidste sæson. Det ville være grotesk, hvis vi gav €100 mio for ham, når City betalte det halve for Bernardo Silva, der er en bedre spiller.
Forkert. Han er bare ikke den der "stats" spiller, som egentlig også er meget misvisende. Han var en vigtig del i Monacos triumf sidste sæson.
Det er lidt pudsigt, at du ikke mener han er en stats spiller. Hans stats i sidste sæson hed 9 mål og 10 assists i 28 kampe i ligaen.
Er jeg helt klar over, hvilket også er fortrinlige stats. Men du må om nogen vide at stats er total misvisende for en spillers samlede betydning. Iniestas stats har været utroligt dårlige de sidste år, men hans betydning for holdet er der ingen tvivl om. At du så også siger, at Lemar, på trods af disse stats som du nævner, slet ikke var en vigtig del af Monacos triumf er modsigende.
Du skriver de mest modsigende indlæg jeg har læst herinde.

Du skriver først, "Han er bare ikke den der "stats" spiller".
Derefter skriver du følgende, da jeg gør opmærksom på hans stats, "Er jeg helt klar over, hvilket også er fortrinlige stats".

:grin:

Eksempel nummer to:
Du skriver, "Men du må om nogen vide at stats er total misvisende for en spillers samlede betydning".
I det samme indlæg skriver du, "At du så også siger, at Lemar, på trods af disse (fortrinlige) stats som du nævner, slet ikke var en vigtig del af Monacos triumf er modsigende."

Det vil sige, at stats er totalt misvisende, men det var alligevel med til at vise, at Lemar var vigtig for Monaco, da det støttede op om dit synspunkt :roll:
Er du bare god til at fordreje alt til din fordel eller hvordan?
At jeg skriver han ikke er en "stats" spiller betyder ikke at han har dårlige stats, men derimod at hans stats ikke viser den samlede pakke han leverer på banen. En fodboldspiller måles ikke udelukkende på mål og assist, kom nu lidt.

At du så kommer på banen med de stats som du nævnte tidligere, og derefter skriver at han SLET ikke var en vigtig del for Monaco er jo modsigende. Du skrev selv det var gode stats, men på trods af dette, så var han slet ikke en vigtig brik for Monaco? Lad vær med at tage tingene ud af kontekst.
Ronaldinho Gaúcho

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

batistuta skrev:
B-Freak skrev:Vi må støtte op om holdet og Valverde, ikke deres skyld vores ledelse er nogle idioter!
Helt enig, og hvis noget godt skal komme ud af dette, så håber jeg at Denis (Venstre kant), Sergi Roberto (Midtbane) og Dølle (Venstre/højre kant) får masser af spilletid og brager igennem!
Og alena!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Selvfølgelig men der skal sgu rages indtil vi skal spille.

Jeg gad godt vide hvad fanden der er gået galt. Man kan sige alt det man vil om vores sidste transfervindue men vi havde en klar plan. Unge spillere til positioner hvor vi manglede. I år har der været nada.

Jeg tror virkelig at segura har fucked meget op. Der går rygter om at Robert og ham har været oppe at toppes mange gange.
Ja, det giver ingen mening. Vores ledelse har netop været kendt for deres gode transferplaner.

;-)

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Piquénbauer skrev:Selvfølgelig men der skal sgu rages indtil vi skal spille.

Jeg gad godt vide hvad fanden der er gået galt. Man kan sige alt det man vil om vores sidste transfervindue men vi havde en klar plan. Unge spillere til positioner hvor vi manglede. I år har der været nada.

Jeg tror virkelig at segura har fucked meget op. Der går rygter om at Robert og ham har været oppe at toppes mange gange.
Enig i din bemærkning om Segura, jeg synes egentligt Robert er fin bedømt på hvilke spillere der tydeligt er hans valg(Umtiti og Dembele). To kommende franske stjerner.

Segura har en fortid i Liverpool og skulle være meget interesserede i den engelske måde at spille på. Er sikker på Paulinho kommer fra ham

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

Så lad os nu se om Dembele og for den sags skyld også Paulinho, kan skabe noget magi for os indtil vi får en bedre ledelse
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Selvfølgelig men der skal sgu rages indtil vi skal spille.

Jeg gad godt vide hvad fanden der er gået galt. Man kan sige alt det man vil om vores sidste transfervindue men vi havde en klar plan. Unge spillere til positioner hvor vi manglede. I år har der været nada.

Jeg tror virkelig at segura har fucked meget op. Der går rygter om at Robert og ham har været oppe at toppes mange gange.
Ja, det giver ingen mening. Vores ledelse har netop været kendt for deres gode transferplaner.

;-)
Jeg gider ikke Storken. Jeg er sgu for træt i hovedet til at alt skal vendes og drejes.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Piquénbauer skrev:Selvfølgelig men der skal sgu rages indtil vi skal spille.

Jeg gad godt vide hvad fanden der er gået galt. Man kan sige alt det man vil om vores sidste transfervindue men vi havde en klar plan. Unge spillere til positioner hvor vi manglede. I år har der været nada.

Jeg tror virkelig at segura har fucked meget op. Der går rygter om at Robert og ham har været oppe at toppes mange gange.
Arrogance! Jeg er slet ikke i tvivl om, at det er her kæden er hoppet af. Man har været 110% overbevist om at man kunne hente de spillere man vil have. Først Verratti, og da dette ikke lykkedes og Neymar pludselig smutter, ville man hente Dembele og Coutinho, hvoraf sidstnævnte ganske enkelt ikke kunne købes (ligesom Verratti). Der har ikke været nogen form for plan B, eller plan A.B for den sags skyld.
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Ronaldinho skrev: Er du bare god til at fordreje alt til din fordel eller hvordan?
At jeg skriver han ikke er en "stats" spiller betyder ikke at han har dårlige stats, men derimod at hans stats ikke viser den samlede pakke han leverer på banen. En fodboldspiller måles ikke udelukkende på mål og assist, kom nu lidt.

At du så kommer på banen med de stats som du nævnte tidligere, og derefter skriver at han SLET ikke var en vigtig del for Monaco er jo modsigende. Du skrev selv det var gode stats, men på trods af dette, så var han slet ikke en vigtig brik for Monaco? Lad vær med at tage tingene ud af kontekst.
Nu har jeg hørt det hele. Man kan simpelthen være en "ikke stats spiller", hvis man har gode stats. Det giver god mening.

Derudover har jeg slet ikke skrevet noget om stats vigtighed i denne tråd. Du har skrevet, at stats er totalt misvisende. Derefter skriver du, at jeg ikke kan kalde Lemar en "ikke vigtig spiller for Monaco", når nu han har gode stats.

Kan du slet ikke se, at det er ekstremt modsigende? Det giver dog et eller andet sted mening, hvis du ikke kan se det...

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »


Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det lugter det af. Vi må håbe på noget utroligt fra valverde og truppen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hold kæft... Jeg vidste ikke at de havde smækket det op på den officielle side. Amen hvor er det sindssygt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Der er 55 min tilbage og de har bare givet op.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster