Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af abx »

maba skrev:Gutter har lige et spørgsmål og håber i kan svare...

Når diverse investeringsfirmaer, hans far, santos osv har Procenter i Neymar - vil de så kunne bestemme at han skal til Madrid pga de vil give en langt større transfer sum, selvom neymar egentlig helst vil til barca?

Det er vel i sidste ende Neymar der skal skrive under!!
Nej, de kan ikke tvinge en underskrift ud af Neymar.

Her er lidt info og nogle eksempler på sager ift. 3. part investorer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Third-part ... reements-1
Próxima Estación.... Parallel!

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

AS claims that Ancelotti wants Neymar at any cost at Madrid and they're ready to pay €65M release clause and €40M penalty to Barça.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

brilleaben skrev:
Afellay99 skrev:SuperPedro: Kunne jeg få dig til, at skrive de twitter sider du følger igen? Orker ikke lige gå tråden igennem :cool:
https://twitter.com/MichaelQureshi
HAHAHAHA, ja. Følg Qureshi, han har altid styr på lortet! :lol:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Afellay99 skrev:
AS claims that Ancelotti wants Neymar at any cost at Madrid and they're ready to pay €65M release clause and €40M penalty to Barça.
Så vil vi også have Mourinho til gengæld!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Neymar has told R.Madrid representatives he would sign if C.Ronaldo stays, which is the reason why they will make a big bid. [Le10Sport]
Ved ikke hvor pålidelige alle de her kilder er, men det ved SuperPedro nok mere om :cool:

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Le10sport er det værste gang løgn. De har taget den fra AS som har publiceret historien igår midnat. Roncero som er chefredaktør er indædt anti culé og han har fået så mange svinere igår på Twitter af madridistas som bare ved at det er lort det der er skrevet. Ingen i Madrid vil have ham. Og han vil heller ikke til Madrid.
Pele har idag sagt at Santos skylder Neymar en tjeneste for alt det han har gjort for dem og at de skal lade ham gå til Barça og det er bedst for ham.
Faren har idag påbegyndt et oprør mod Santos og han er træt af at de igår sendte ham til et event når han har en turnering om et par uger. Han er rasende og siger at kapitlet i Santos er slut og at de ikke skal auktionere hans søn og de bare skal lade ham gå. Junior selv er tavs. Men senior er begyndt at tale med store ord og alvorlige sætninger mod Santos. Det ser planlagt ud. Der er stadig gang i forhandlingerne vil jeg mene. Nu foregår de bare på afstand.
Man skal slet ikke være bange for at Neymar tager til en anden klub for det gør han ikke.
Senior siger som i selv så igår at Santos burde være klar over at Neymar kan smutte gratis om kort tid. En klar trussel i min bog.

Jeg vil med glæde dele ud af mine kilder, men det kræver at i fortæller mig hvilket sprog det skal være på.

Jeg bruger engelske, spanske, catalanske, italienske, franske, tyske og portugisiske kilder. Og kan oversætte det med det samme fordi jeg forstår det hele. Derfor den nogen gange hurtige reaktion fra min side i forhold til de gængse engelske kilder.

Parla
Indlæg: 795
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Parla »

Kan vi ikke bare bytte lige over med Valdes? :D

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

MD Journalist skriver nu på Twitter at han har fået at vide at Sanllehi IKKE ER TAGET HJEM.
Forhandlingerne fortsætter og det tolkes som et godt tegn.
Han skriver at han var på vej hjem efter ordre fra Rosell, men efter diskussioner og længere samtaler så bliver han.

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Engelske og spanske sider ville være fint :) og tak for Update superpedro! :)

Parla
Indlæg: 795
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Parla »

Jeg synes at vi udelukkende skal bruge Marca som kildehenvisning.

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Badabing »

Det er virkelig fedt at læse hvad der foregår under forhandlingerne hele tiden.

Keep up the good work, SuperPedro!

Billede
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Superpedro

Hvordan er Estadão som kilde? Deres sidste udmeldinger lyder således:
BREAKING - Neymar could be a Barça player before Sunday, but Barça has agreed to let him play the game vs Flamengo no matter what. [Estadão]

BREAKING - Deal almost done. Estadão reveals picture for meeting yesterday between Santos vice pres. and R.Sanllehi. pic.twitter.com/LOVmLnGoCC

BREAKING - Barça has reportedly convinced DIS to pay them in 2014, which will allow them to pay Santos 100% instead of 55% now. [Estadão]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Piquénbauer skrev:Superpedro

Hvordan er Estadão som kilde? Deres sidste udmeldinger lyder således:
BREAKING - Neymar could be a Barça player before Sunday, but Barça has agreed to let him play the game vs Flamengo no matter what. [Estadão]

BREAKING - Deal almost done. Estadão reveals picture for meeting yesterday between Santos vice pres. and R.Sanllehi. pic.twitter.com/LOVmLnGoCC

BREAKING - Barça has reportedly convinced DIS to pay them in 2014, which will allow them to pay Santos 100% instead of 55% now. [Estadão]
Estadao er det mest pålidelige medie fra Brasilien. Sammen med globo. Så den er god nok. Var lige igang med den store opvask haha. So you beat me to it. Men den er god nok. Har set det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Fedt nok... Så lad os håbe at der er ved at ske noget godt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Så også artiklen her for et par timer siden. Men opvasken kaldte. Haha. Men stemmer meget godt overens med at jeg skrev tidligere at Sanllehi blev.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster