Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ladislau »

Såfremt de andre handler har været sindsyge, så må vores Coutinho bud på 160 jo være bindegalt.
Det er jo godt og vel det dobbelte af Lukaku, som er den dyreste udover Ney og Dembele. Vi skubber da i den grad priserne op, i forhold til hvordan konkurrenterne har forholdt sig på transfermarkedet i år.

Self vil priserne stige løbende over tid, men med vores økonomi i mente, så er det jo langsom selvmord, at smide benzin på bålet, og i den grad medvirke til at accelerere prisudviklingen.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Det er nok også kun i det her helt spektakulære transfervindue, at vi lægger de penge for en spiller. Vi fik jo 222 millioner for at erstatte Neymar, og det gør vi formentlig med to indkøb af to meget dygtige og spændende spillere. Næste sæson lægger vi jo ikke 160 millioner euro for én spiller, så der er næppe tale om en overophedning - nok nærmere et udsving i kurven.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Man skal droppe Cou og gå efter Lemar. Det er åndssvagt at give 160 for ham, og samtidig leger de med Barca. Lemar plus Seri, så har det været et fantastisk vindue, hvis du spørger mig. Smid 70 på Lemar og 50 på Seri. Man sparer hele 40 og får to rigtig gode spillere.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Den køber jeg.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Skydefinten skrev:Den køber jeg.
Billede
:lol: :lol: :lol:
Ej, men det er bare bindegalt og så leger Liverpool med Barca. Så meget er Cou ikke værd. Lemar Plus Seri 120 vil være rigtig fint, selv 130 sammenlagt ville det være fint.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Men hvis vi køber Lemar, så skal han vel spille venstre kant? Og det er jeg ikke fan af når han er venstre benet.

Han kan måske spille på Iniestas plads, men det vil det stadig være lidt akavet mht. afslutninger og afleveringer syne jeg.

Jeg ser ham hellers på højrekanten pga at han er venstrebenet, selv om han ikke har spillet særlig mange kampe der. Og han skal spille på midten, så synes jeg han skal spille Rakitic's plads som er den højre CM.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Det er jo ligegyldigt, om han er venstrebenet og skal spille venstrekant. Er han venstrekant? Ja. Så burde det ikke være så svært. Det er jo dumt at give 160 for Cou og især når Liverpool leger rundt.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Kubala skrev:Det er jo ligegyldigt, om han er venstrebenet og skal spille venstrekant. Er han venstrekant? Ja. Så burde det ikke være så svært. Det er jo dumt at give 160 for Cou og især når Liverpool leger rundt.
Ja, han er venstrekant. Jeg synes slet ikke det ligegyldigt om den der spille venstrekant er venstrebenet eller ej, da det bliver lidt akavet at komme til afslutninger ordenligt. Han kommer automatisk til at blive mere kant, ind en angriber der kan trække ind i banen og score, i stedet for at gå til baglinjen og lage et indlæg som vil bliver mere naturligt for ham.
Lidt som man ser med Dølle når han spiller højrekant.

Jeg er ening i at der fuldstændigt vanvittigt at give 160 mil euro for Cou!! :eek: Men når der ikke er bedre og billigere alternativer, og at vi har pengene til det, og at vi virkelig har brug for sådan en spiller. Så synes jeg man skal give de penge.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

ladislau skrev:Såfremt de andre handler har været sindsyge, så må vores Coutinho bud på 160 jo være bindegalt.
Det er jo godt og vel det dobbelte af Lukaku, som er den dyreste udover Ney og Dembele. Vi skubber da i den grad priserne op, i forhold til hvordan konkurrenterne har forholdt sig på transfermarkedet i år.

Self vil priserne stige løbende over tid, men med vores økonomi i mente, så er det jo langsom selvmord, at smide benzin på bålet, og i den grad medvirke til at accelerere prisudviklingen.

ladislau rammer hovedet på sømmet her. Coutinho er ikke en bedre spiller end Lukaku, eller Bernardo Silva for den sags skyld, ergo betaler vi også mega overpris for ham, uanset hvordan I mener markedet har udviklet sig. Klubben ønsker ikke at sælge ham, det skal vi fatte og komme videre i stedet for at betale 2-3 gange spillerens egentlige værdi (sammenlignet med andre spillere).
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5523
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nej, læg nu bare 160 m euro + 20 prince, 1 kasse Hancock og en brugt trailer... det er ok
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Køber vi Coutinho for 160 mio euro, og Liverpool bruger pengene på Virgil, Keita og Lemar, så er vi da helt til grin. Man kan sagtens argumentere for at disse 3 er ligeså dygtige spillere i hver deres rolle. Jeg bruger ordet arrogant igen, for det er det ledelsen er, når man ikke udtænker en plan B, og stirrer sig totalt blind på spillere som ikke kan købes (Verratti, Coutinho, og til dels Dembele).
Barca fan siden 1986.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Drake skrev:
Kubala skrev:Det er jo ligegyldigt, om han er venstrebenet og skal spille venstrekant. Er han venstrekant? Ja. Så burde det ikke være så svært. Det er jo dumt at give 160 for Cou og især når Liverpool leger rundt.
Ja, han er venstrekant. Jeg synes slet ikke det ligegyldigt om den der spille venstrekant er venstrebenet eller ej, da det bliver lidt akavet at komme til afslutninger ordenligt. Han kommer automatisk til at blive mere kant, ind en angriber der kan trække ind i banen og score, i stedet for at gå til baglinjen og lage et indlæg som vil bliver mere naturligt for ham.
Lidt som man ser med Dølle når han spiller højrekant.

Jeg er ening i at der fuldstændigt vanvittigt at give 160 mil euro for Cou!! :eek: Men når der ikke er bedre og billigere alternativer, og at vi har pengene til det, og at vi virkelig har brug for sådan en spiller. Så synes jeg man skal give de penge.
Jo, det er ligegyldigt. Han kommer til at score, også selvom han er venstrebenet og spiller som venstrekant. Man behøver ikke kun at skære ind i banen for at score. Og der alternativer til Cou. Lemar og Seri. Tilsammen er de bedre og billigere. Fodbold er flydende og dynamisk, ikke så fastlås, som at en venstrebenet spiller ikke kan spille venstrekant, for det vil kun resultere i indlæg eller løb mod baglinien.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Man gav overpris for Demb. 105 plus 43 i variabler. Nu gør man det samme med Cou, men Liverpool kører rundt med Barca samtidig. Man skal ikke gå med på alt. Man kunne gå efter andre og endda spare.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

SpillerSomMESSI skrev:Nej, læg nu bare 160 m euro + 20 prince, 1 kasse Hancock og en brugt trailer... det er ok
Skive style.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 105 gæster