Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af OliverDK »

Elbarca skrev:Når man siger 2014 er det så januar eller til sommer hans kontrakt udløber?

I Brasilien slutter sæsonen vist i december. Og hvis den udløber januar, så skal vi da bare vente og hente ham gratis.
Neymar da Silva (father): "In a year, we can leave, and in six months, we can sign a pre-contract. I'm sure Santos are aware of that."

Elsker forresten, hvordan han siger vi... :lol:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15185
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1714 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Jeg siger fock dem begge og kom videre.
Der findes kun en brasilianer i verden som tænker med hjertet og vi ved allesammen hvem det er.
Sorry Dani..
MDCCCXCIX

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af klogfyr »

hans kontrakt må udløbe til næste sommer ellers vil det slet slet ikke give mening at tilbyde Santos så mange penge som rygtet. Vi ville jo sagtens kunne klare os indtil januar uden Neymar, hvis det betød vi slap for at betale 20 mio til Santos. Derfor må det være til næste sommer den udløber, jeg tror Neymar og faren hentyder til, at når der kun mangler 6 måneder af en kontrakt, så kan man frit forhandle med andre klubber uden klubben skal give tilladelse først, men man kan stadig ikke skifte gratis før hele kontrakten er udløbet.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Neymar da Silva

Indlæg af Elbarca »

Jep sådan må det være, som Oliverdk også citerer faren for.

Men hvad med de to selskaber, der ejer procenter på Neymar? Der bør da også være noget tidsbegræsning på deres ejerskab, som vel ikke først forsvinder når det er frikøbt. Det bør ikke være tilladt med for mange interessenter. Forestil jer hvis man skulle forhandle med 7 forskellige parter.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ponte »

Som faren har udtalt sig , så er det Santos der er skurken i det her. Tror ikke den er ovre mht. at få ham denne sommer, synes der er for mange ting/indikationer der ikke stemmer overens til bare at lukke den her.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Hvis det ender med at Neymar ikke kommer, hvad gør vi så? Skal vi fortsætte med Messi, Tello, Pedro, Sanchez og Villa i angrebet? Eller skal vi købe en anden? Hvem i så fald? Neymar kommer jo i så fald formentlig om et år fra nu.
Visca el Barca

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

Bager skrev:Hvis det ender med at Neymar ikke kommer, hvad gør vi så? Skal vi fortsætte med Messi, Tello, Pedro, Sanchez og Villa i angrebet? Eller skal vi købe en anden? Hvem i så fald? Neymar kommer jo i så fald formentlig om et år fra nu.
Vi har et problem, hvis det er tilfældet....

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Seneste nyt, pga. at Barca ikke kunne lukke handlen, har Neymar skrevet under med Bayern. Det hele skulle være på plads med Santos m.m.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1169 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kubala skrev:Senest nyt, pga. at Barca ikke kunne lukke handlen, har Neymar skrevet under med Bayern. Det hele skulle være på plads med Santos m.m.
Hvor har du læst det henne?

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Men hvor er det rart at læse om en spiller som er så bestemt på at komme til Barca, at han afviser alt andet. Gad vide hvordan det må føles for Real, for City og for alle de andre som ville have ham, især Real.

De er med til at blokke en transfer til Barcelona pt., desværre, men i sidste ende får vi spilleren, og Santos trækker sorte-per i det spil, no money!
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Kubala skrev:Seneste nyt, pga. at Barca ikke kunne lukke handlen, har Neymar skrevet under med Bayern. Det hele skulle være på plads med Santos m.m.
Det kan jeg overhovedet ikke finde noget om?

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:
Kubala skrev:Seneste nyt, pga. at Barca ikke kunne lukke handlen, har Neymar skrevet under med Bayern. Det hele skulle være på plads med Santos m.m.
Det kan jeg overhovedet ikke finde noget om?
Det er da også en kæmpe and. Hvordan kan han skrive under på under 1 time efter at det offentligt er kommet frem at buddet fra Barca er afvist. ;-)
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er en GÅS!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Jeg tog pis på jer. Jeg tror, at vi får ham, om det bliver denne sommer eller næste. Ledelsen i Santos må være dumme, hvis de ikke handler denne sommer, for så får de ingen penge, hvis altså Neymar er fast besluttet på Barca.




Ville bare se jeres reaktion, men fik ikke rigtigt en.



Edit: Så fik jeg alligevel en reaktion.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1169 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kubala skrev:Jeg tog pis på jer. Jeg tror, at vi får ham, om det bliver denne sommer eller næste. Ledelsen i Santos må være dumme, hvis de ikke handler denne sommer, for så får de ingen penge, hvis altså Neymar er fast besluttet på Barca.




Ville bare se jeres reaktion, men fik ikke rigtigt en.



Edit: Så fik jeg alligevel en reaktion.
Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster