Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1169 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

SuperPedro skrev:
Piquénbauer skrev:
SuperPedro skrev:Seneste nyt, ud fra det jeg selv har fanget udenom mine kilder:
Neymar holder pressemøde på TV. Lad os se om det holder stik.
Ud fra hvad jeg har læst så kommer disse rygter fra en gut (DennisSoleymani) fra odense... Ved ikke lige hvor han har sin info fra. Men det ville da være frækt med en udmelding fra neymar selv.
Og her har du ham, den gut er mig.
Du har fået endnu en følger i mig! :cool: Lækre nyheder/rygter osv. du kommer med. Sætter pris på det!

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Tak gutter, sætter pris på jeres støtte :-D.
Går op i Barcelona med liv og død, alt hvad jeg har twitter er kun Barca nyheder. Intet andet.
Er på hele tiden og har derved opbygget en masse ekspertise omkring hvem der er pålidelige og ikke er.
Og er mere end glad for at dele de ting jeg læser med jer, så længe jeg selv vurderer det er holdbart.
Men også mest for at mane fiktive rygter som bliver skrevet i Danske medier til jorden..

Jeg er stadig ved at følge Neymar sagen, men i vil først høre fra mig, når der er noget konkret, til gengæld satser jeg på det bliver før Barcastuff og andre flittigt brugte kilder melder noget ud :D

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

[Cury (intermediary): "The offer for Neymar is on the table. It's 18M. Think it's the right price, in six months he can sign for free." [rg]/i]

Cury (intermediary): "Madrid interfering? They try to sign Neymar for two years, seems it's not working. Pressure by Neymar? Not his style."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

gygfo

Re: Neymar da Silva

Indlæg af gygfo »

SuperPedro skrev:Tak gutter, sætter pris på jeres støtte :-D.
Går op i Barcelona med liv og død, alt hvad jeg har twitter er kun Barca nyheder. Intet andet.
Er på hele tiden og har derved opbygget en masse ekspertise omkring hvem der er pålidelige og ikke er.
Og er mere end glad for at dele de ting jeg læser med jer, så længe jeg selv vurderer det er holdbart.
Men også mest for at mane fiktive rygter som bliver skrevet i Danske medier til jorden..

Jeg er stadig ved at følge Neymar sagen, men i vil først høre fra mig, når der er noget konkret, til gengæld satser jeg på det bliver før Barcastuff og andre flittigt brugte kilder melder noget ud :D
Hvem følger du på Twitter?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Superpedro

Er der noget nyt omhandlende neymar og om han ville snakke med pressen?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

I spanske medier skriver de, at Raul er rejst hjem, og det bud, som blev afvist i går ikke er blevet forhøjet, men stadig er på bordet. På twitter blandt brasilianske journalister er der også begyndt at opstå en smule usikkerhed.

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Som jeg har forstået det nu er han til event med Santos, sammen med faren.
Så der kan sagtens komme et pressemøde.
De er 5 timer bagud i Brasilien så der kan sagtens ske noget snart.
Ser det som stilhed før stormen.
Tror vi er ude i noget med at de er ved at finde ud af hvordan det skal meldes ud.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Superpedro, passer det med de beløb, som skulle være blevet betalt til Neymar?

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Update:

Barca føler de har gjort det de kan og at alt er på plads.
De afventer en pressemeddelelse om transferen er officiel fra Santos inden mandag.

Så vidt jeg ved er buddet på 25 mio for Santos andel.
20 for de andre, og 15 til faren.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Det kan både blive en dreng eller en pige. Stemmer for at vi køber fede-Ronaldo i stedet, muligvis billigere og lettere at signe.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

http://www.sport.es/es/noticias/barca/n ... re-2398799

Her var pressemødet, interviewet jeg snakkede om.
Neymar til event for sin Fond.
Han bliver spurgt ind til transferen, men siger irriteret man stadig skal snakke med hans far.
Faren siger så at man havde et bud igår der blev afvist, og Santos vil ikke sælge og acceptere og livet går videre og sådan skulle det ikke være. Han siger så at Neymar kan gøre hvad han vil om 6 mdr og skrive med dem han vil, uden at Santos får penge.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ponte »

SuperPedro skrev:http://www.sport.es/es/noticias/barca/n ... re-2398799

Her var pressemødet, interviewet jeg snakkede om.
Neymar til event for sin Fond.
Han bliver spurgt ind til transferen, men siger irriteret man stadig skal snakke med hans far.
Faren siger så at man havde et bud igår der blev afvist, og Santos vil ikke sælge og acceptere og livet går videre og sådan skulle det ikke være. Han siger så at Neymar kan gøre hvad han vil om 6 mdr og skrive med dem han vil, uden at Santos får penge.
:eek:
Det virker alt for mærkeligt det her.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Madbassen »

Hvis han går på fri transfer så skal hans far og den tredje part vel stadig have penge, da de ejer ham så? Eller?
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Neymar da Silva

Indlæg af Elbarca »

Når man siger 2014 er det så januar eller til sommer hans kontrakt udløber?

I Brasilien slutter sæsonen vist i december. Og hvis den udløber januar, så skal vi da bare vente og hente ham gratis.

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Neymar Senior:

At jeg vanskeliggjorde handlen? Nej, falske rygter. Santos afslog tilbuddet fordi Real Madrid tilbød dobbelt så meget. Ikke min skyld!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster