Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:(@gerardromero):
Leon Gortezka's agent was at the Camp Nou on Sunday. The players contract runs out in 2018.


Hahah, 7-8 dage tilbage, og med alle de her rygter skulle man tro vi var i Juni. Alle de catalanske medier lukker bare lort ud, denne sommer synes jeg. Også Romero.
Goretzka som spiller kan jeg faktisk godt lide. Fin teknisk, god dynamisk, dejlig fysisk, og god motor. Men han er jo en 8'er, og dem har vi 100 af efterhånden. Altså, hvis vi kan få ham gratis og afskippe Gomes, så er det godt for holdet.

Men det ville være mærkeligt, hvis Goretzka er vores svar på midtbanen. Vi mangler en playmaker, ikke en tovejsspiller.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Parla
Indlæg: 795
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Parla »

MessiPogba skrev:
A$AP skrev:(@gerardromero):
Leon Gortezka's agent was at the Camp Nou on Sunday. The players contract runs out in 2018.


Hahah, 7-8 dage tilbage, og med alle de her rygter skulle man tro vi var i Juni. Alle de catalanske medier lukker bare lort ud, denne sommer synes jeg. Også Romero.
Goretzka som spiller kan jeg faktisk godt lide. Fin teknisk, god dynamisk, dejlig fysisk, og god motor. Men han er jo en 8'er, og dem har vi 100 af efterhånden. Altså, hvis vi kan få ham gratis og afskippe Gomes, så er det godt for holdet.

Men det ville være mærkeligt, hvis Goretzka er vores svar på midtbanen. Vi mangler en playmaker, ikke en tovejsspiller.
Super talentfuld spiller men har han ikke haft mange problemer med skader?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barça's technical managers changed their minds last night and decided not to incorporate Seri into their team. [md]

Seri will not become a Barça player this summer. The deal was almost closed, but Barça decided to focus on Coutinho and Dembélé only. [md]

Barça want to use the €40m (amount Barça were going to give Nice) to give better bids for their 2 main targets. [md]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SparetireDad »

KongenINord skrev:Derfor synes jeg i mindre grad ledelsen har fucket op i det her transfervindue
KongenINord og jeg har tidligere haft gang i lidt armlægning om dette emne - og forleden synes jeg faktisk, at det endeligt lykkedes ham at skrive et sagligt og godt indlæg i debatten om ledelsen, hvor han på saglig vis får argumenteret for, hvorfor han ikke synes, at det står nær så slemt til med ledelsen, som de fleste af os andre synes.

For debattens skyld var det bare lidt ærgerligt, at hans indlæg lidt blev forbigået herinde - for jeg tænker, at det kunne være godt for nuancerne, hvis vi også fik debatteret generelt, hvor slemt det egentlig står til med ledelsen i klubben. Hvor længe det faktisk har været et cirkus og hvad der måske også fungerer ok (hvis det er noget).

Det her handler jo ikke bare om ledelsens håndtering i det nuværende transfervindue - men generelt. Èn ting er, at de ingen nødplaner har haft klar (selvom rygterne om Neymars afgang allerede startede for et år siden). At de i dén grad kunne blive taget med med bukserne nede og nu står i en situation, man ikke kunne nå til dialog med PSG omkring Verratti, Neymar er væk, Messi tøver, Iniesta antyder kritik af ledelsen - og tøver også, Liverpool, Dortmund og andre klubber er vrede på vores klub. Trænere i Europa begynder at tale mere og mere kritisk om vores klub osv osv osv.

Kort sagt; det nærmer sig ragnarok. Hvordan kunne det gå så galt - og hvor længe har den deroute i virkeligheden været undervejs?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Siden Sandro Rossel. og BART.. og Neymars tansfer til os begyndte, ca... og behandlingen af Abidal.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ladislau »

Der er rigeligt at kritisere ledelse for, og du er selv inde på bla Abidal og Neymar transferen.
Det sagt, så er det jo gået typisk catalansk galehus i den pt.
Vi ved ikke hvornår ledelsen vidste noget mht Neymar transferen. Vi troede jo alle, at det var ovevejelser, og ikke nøje planlagt. Hvem ved hvad Neymar lejren har sagt til ledelsen.

Mht plan b og c, så kan man jo lægge d,e,f og g. De er jo allesammen fuldstændige ubrugelige, når alle store og mellemstore klubber katagorisk nægter at sælge deres spillere. Bortset fra et par stykker, der måske vil sælge til en milliard.
Omvendt igen, så virker det ikke som om, at man nøje har overvejet potentialet i vores egen trup, derfor handler vi stadig midtbanespillere ind, som vi ikke ved om er bedre en det to cifrede antal vi har i forvejen.
Der er masser af saglig berettiget kritik af ledelsen, og derudover er de syndebuk for en lorte situation.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

ladislau skrev:Der er rigeligt at kritisere ledelse for, og du er selv inde på bla Abidal og Neymar transferen.
Det sagt, så er det jo gået typisk catalansk galehus i den pt.
Vi ved ikke hvornår ledelsen vidste noget mht Neymar transferen. Vi troede jo alle, at det var ovevejelser, og ikke nøje planlagt. Hvem ved hvad Neymar lejren har sagt til ledelsen.
Med Neymar mente jeg faktisk at det gik galt med ledelsen af vores klub da sandro Rossel lavede transferen af Neymar til os... det var ikke hans afgang, men hans tilgang jeg mente.

Det var dengang ledelsen handlede uetisk mht. transferen - penge under bordet - og lige siden har Sandro Rossel og Bart, lavet den ene dårlige signing efter den anden og kørt klubben sportslig ned af bakken...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

SpillerSomMESSI skrev:
ladislau skrev:Der er rigeligt at kritisere ledelse for, og du er selv inde på bla Abidal og Neymar transferen.
Det sagt, så er det jo gået typisk catalansk galehus i den pt.
Vi ved ikke hvornår ledelsen vidste noget mht Neymar transferen. Vi troede jo alle, at det var ovevejelser, og ikke nøje planlagt. Hvem ved hvad Neymar lejren har sagt til ledelsen.
Med Neymar mente jeg faktisk at det gik galt med ledelsen af vores klub da sandro Rossel lavede transferen af Neymar til os... det var ikke hans afgang, men hans tilgang jeg mente.

Det var dengang ledelsen handlede uetisk mht. transferen - penge under bordet - og lige siden har Sandro Rossel og Bart, lavet den ene dårlige signing efter den anden og kørt klubben sportslig ned af bakken...
Den ene dårlige transfer efter den anden? Hvad er det dog for noget vrøvl:

1. Neymar var en fantastisk signing, både sportsligt og økonomisk, uagtet etiske skrupler, så er der blevet tjent enormt mange penge på ham. Det kan godt være du er sur over, at Neymar ikke længere er her, men transferen har været verdensklasse.

2. Samuel Umtiti? Jeg gider ikke engang argumentere for ham, for det er fandeme et godt køb, specielt prisen taget i betragtning.

3. MATS. Startede skidt, men er der stadig folk, der mener han var en dårlig signing, taget alder, pris, stil og potentiale i betragtning?

4. Suarez transferen var jeg dengang modstander af, taget hans alder og pris med. Men med nuværende markedspriser, så var prisen jo meget god lige pludseligt, og han har jo præsteret helt vanvittig.

5. Bravo var jo fantastisk, og blev solgt til en god pris.

6. Rakitic blev købt virkelig billigt, har været god, og bliver helt sikkert solgt til en god pris, da der jo ret tit er bud efter ham.

7. Semedo er ubeskrevet stadig, men er der mange, der ikke ser ham som en god signing?

Digne, Gomes og Alcácer er mere på vippen for mit vedkommende. Præsterer de ikke i den her sæson, vil jeg sætte dem under transfers, der var knap så vellykkede, hvis ikke de bidrager som gode indskiftningsspillere. Jeg er dog sikker på, Gomes nok skal vise noget i den her sæson.

Så helt dårligt har det heller ikke været, omend der selvfølgelig har været latterlige transfers som Douglas, Vermaelen, Arda, Vidal, Denis Suarez og specielt Mathieu, omend han ofte fik uberettiget kritik.
Senest rettet af Jesni ons aug 23, 2017 10:03 am, rettet i alt 2 gange.

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ladislau »

Det er også den jeg refererer til i første omgang. Beklager det ikke fremgår tydeligt.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SparetireDad »

SpillerSomMESSI skrev:https://en.as.com/en/2017/08/23/footbal ... 05802.html

Gisp! hvis det er sandt!!
Ja, hvad så?

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Jesni skrev: Den ene dårlige transfer efter den anden? Hvad er det dog for noget vrøvl:

1. Neymar var en fantastisk signing, både sportsligt og økonomisk, uagtet etiske skrupler, så er der blevet tjent enormt mange penge på ham. Det kan godt være du er sur over, at Neymar ikke længere er her, men transferen har været verdensklasse.

2. Samuel Umtiti? Jeg gider ikke engang argumentere for ham, for det er fandeme et godt køb, specielt prisen taget i betragtning.

3. MATS. Startede skidt, men er der stadig folk, der mener han var en dårlig signing, taget alder, pris, stil og potentiale i betragtning?

4. Suarez transferen var jeg dengang modstander af, taget hans alder og pris med. Men med nuværende markedspriser, så var prisen jo meget god lige pludseligt, og han har jo præsteret helt vanvittig.

5. Bravo var jo fantastisk, og blev solgt til en god pris.

6. Rakitic blev købt virkelig billigt, har været god, og bliver helt sikkert solgt til en god pris, da der jo ret tit er bud efter ham.

7. Semedo er ubeskrevet stadig, men er der mange, der ikke ser ham som en god signing?

Digne, Gomes og Alcácer er mere på vippen for mit vedkommende. Præsterer de ikke i den her sæson, vil jeg sætte dem under transfers, der var knap så vellykkede, hvis ikke de bidrager som gode indskiftningsspillere. Jeg er dog sikker på, Gomes nok skal vise noget i den her sæson.

Så helt dårligt har det heller ikke været, omend der selvfølgelig har været latterlige transfers som Douglas, Vermaelen, Arda, Vidal, Denis Suarez og specielt Mathieu, omend han ofte fik uberettiget kritik.
Fuldstændig enig, omend jeg ikke forstår, hvorfor så mange synes at Arda var en dårlig signing?
Han har ikke præsteret konsistent, nej. Men han var fandme god for Atletico i sin tid, hvilket gjorde at jeg godt kunne forstå at man hentede ham.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SparetireDad »

De signings, Jesni nævner er bestemt gode - enig... men det er jo også (de fleste) noget tid tilbage. Det er som om, at det især er inden for det sidste års tid +/-, at kæden er hoppet helt af... eller også har jeg bare mistet overblikket (gad vide hvorfor).

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Bedømt udfra kampen igår så Seri ikke for god ud. Han laver ret store fejl, der var ved at koste mål. Man må håbe, at det kan tilskrives, at han har hovedet et andet sted.

Jorginho og Napoli generelt så dog fantastiske ud. Jorginho er virkeligt en speciel spiller. Han har været min førsteprioritet til midten efter Verratti i lang tid, men Napoli vil nok kræve en kæmpe sum for ham.

Flere melder nu også at vi har droppet ham

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

As explained by the cover of MD, Barça have discarded Seri last night. Chaos is complete.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 48 gæster