Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Gamper_DK
Indlæg: 4
Tilmeldt: søn aug 13, 2017 10:37 am

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Gamper_DK »

[/quote]
...
Der er store fremtidsperspektiver i dette hold.. og i perioder spillede vi langt bedre end Real i går, men manglede en venstre kant for at kunne gøre arbejdet færdig.[/quote]

Må desværre være meget uenig...
Det er ikk ligefrem fremtiden man har styr på med nuværende trup. Messi på 30, Suarez på 30, Iniesta på 33, Pique på
30 og Busi på 29. Dem der skal tage over for disse bærende verdensstjerner er ikk ligefrem til at få øje på. Busi er mindst lige så vigtig for at binde hele Barcas spil sammen, som Iniesta er for at skabe noget kreativt. Sergio Roberto har måske noget kvalitet til at dække en af pladserne, men ellers har ingen andre af de unge vist høj nok kvalitet. Denis Suarez og Rafinha er ok spillere, og ville sikkert være startede i andre La Liga klubber, men nogen Veratti eller Iniesta er de squ ikk ligefrem. Så håber vi alle på Alena, men lad os nu se. Vi har håbet mange andre unge spillere, som så har vist sig ikk at have niveauet. Nåh ja, så glemte jeg Andre Gomes... det var der nok en grund til ;-)
Det skræmmende er dog at dette problem var der også hele sidste sæson; der er ingen kreativitet på midtbanen. Og ledelsen har ikk en plan for at det. Paulinho vil gøre det problem endnu større, da han blot vil være endnu en boldflytter i det offensive spil. Da Veratti glippede (som ellers havde været den perfekte signing) handle men ingen plan B eller kompetencerne til at udgøre den (Coutinho). Hvad f*** har Braida og Fernandez lavede det sidste halve år... jeg er målløs.
Der var en bruger der linkede til en oversættelse, at det måske ikk var Valverde der havde bedt om Paulinho. Nogen der ved hvor det kom fra..?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5521
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Gamper_DK skrev:
...
Der er store fremtidsperspektiver i dette hold.. og i perioder spillede vi langt bedre end Real i går, men manglede en venstre kant for at kunne gøre arbejdet færdig.[/quote]

Må desværre være meget uenig...
Det er ikk ligefrem fremtiden man har styr på med nuværende trup. Messi på 30, Suarez på 30, Iniesta på 33, Pique på
30 og Busi på 29. Dem der skal tage over for disse bærende verdensstjerner er ikk ligefrem til at få øje på. Busi er mindst lige så vigtig for at binde hele Barcas spil sammen, som Iniesta er for at skabe noget kreativt. Sergio Roberto har måske noget kvalitet til at dække en af pladserne, men ellers har ingen andre af de unge vist høj nok kvalitet. Denis Suarez og Rafinha er ok spillere, og ville sikkert være startede i andre La Liga klubber, men nogen Veratti eller Iniesta er de squ ikk ligefrem. Så håber vi alle på Alena, men lad os nu se. Vi har håbet mange andre unge spillere, som så har vist sig ikk at have niveauet. Nåh ja, så glemte jeg Andre Gomes... det var der nok en grund til ;-)
Det skræmmende er dog at dette problem var der også hele sidste sæson; der er ingen kreativitet på midtbanen. Og ledelsen har ikk en plan for at det. Paulinho vil gøre det problem endnu større, da han blot vil være endnu en boldflytter i det offensive spil. Da Veratti glippede (som ellers havde været den perfekte signing) handle men ingen plan B eller kompetencerne til at udgøre den (Coutinho). Hvad f*** har Braida og Fernandez lavede det sidste halve år... jeg er målløs.
Der var en bruger der linkede til en oversættelse, at det måske ikk var Valverde der havde bedt om Paulinho. Nogen der ved hvor det kom fra..?[/quote]

Som jeg skrev
Iniesta bliver udstillet som tung og langsom mod en mere dynamisk Real midtbane igår. Det er jo naturens lov at en spillers præstationer, der for længst har rundet 30, vil være i en nedadgående kurve... Iniesta har ikke haft en kontinuerlig god form de sidste 2 sæsoner, og derfor skal man selvfølgelig finde en afløser for ham. Det behøver ikke at være en Iniesta kopi, men en boldsikker tekniker der har et godt drive og blik for spillet.

Coutinho, Eriksen og andre vil kunne udfylde denne plads.

Samtidig er Busquets og Rakitics niveau også faldet en smule, og derfor skal der findes en rigtig god defensiv midtbane spiller. Lur mig - selvom jeg er dybt uenig i beslutningen - om det ikke er det der er meningen med Paulinho? Det vil måske fungere fint? Veratti får vi jo ikke.

Rakitic har ikke været god nok sidste sæson heller, men har da ind imellem vist sit gamle niveau. Jeg ville bruge Roberto/Denis Suarez på den position ind i mellem.

Der mangler desuden en klasse angrebs venstrekant: Det kunne fint være Dembele... eller efter en lille omskoling Dybala.

Der er store fremtidsperspektiver i dette hold.. og i perioder spillede vi langt bedre end Real i går, men manglede en venstre kant for at kunne gøre arbejdet færdig.

Der er ikke en 5 års plan i Messi-Suarez-Iniesta-Busquets-Pique-Masch.. Men det er heller ikke det jeg snakker om.

de næste 2-3 sæsoner kan Messi, Pique, Busquets sagtens holde sig på toppen, det er jeg ikke bekymret for.

Iniesta er derimod netop ham jeg beskrev som værende en af de vitale spillere der skal findes en klasse erstatning for.

Suarez leverer endnu, og han skal da selvfølgelig afløses om 1 eller 2 sæsoner - men der kommer nye angribere frem hele tiden.. det ser jeg ikke som et problem.

Skift Ini ud med Coutinho, og Defeleu ud med Dembele og tilfør en god defensiv midtbane spiller.. så er der rigtig gode fremtidsperspektiver i dette hold.

Jeg mener ikke at Rafinha, Gomes, Paco, Vidal, Digne har niveauet til klubben - de burde være solgt!

Men med så tynd og gammel trup er det da mærkeligt at vi rent spillemæssigt spiller lige op med Real, endda med længere perioder end dem - pressede vi dem i bund. Kun et freak selvmål, plus 2 vanvittige kontra mål får det til at se ud som de var meget bedre.. det var de bestemt ikke,

Det kan dog undre at vi med en mand i overtal ikke formår at komme til større chancer - og at de får lov at gennemføre et kontraangreb i den fase.. det er ikke godt nok.

Men spillemæssigt meget lige.. og det uden Neymar og med 3 spillere der spillede langt under niveau.. Så er det heller ikke ringere det her Barca hold.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Gamper_DK
Indlæg: 4
Tilmeldt: søn aug 13, 2017 10:37 am

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Gamper_DK »

vi er nok ikk så uenige når det kommer til stykket :-)
nej, vi er ikke så langt efter RM i går, men det er mere perspektiverne i vores spil der er bekymrende. Det hele kommer til at lægge an på Messi i næste sæson, og hvis han får en skadesperiode er vi virkelig sårbare. Gad vide hvad de har bildt ham ind da han forlængede sin kontrakt...
Der er meget få alternativer til Messi! Igår ser man flere gange at han går tilbage i banen og skal hjælpe med at bygge spillet op, fint nok hvis du kan lægge den op på Suarez eller Neymoney, men nu; hvis Suarez er dækket kan du spille Deulofuo som så kan stoppe og lægge den tilbage til Alba.. Ej holdt!
Måske der også var andre der lagde mærke til en spilsekvens i går, hvor Suarez fører bolden frem og kan lægge den ud til Deulofuo, men kigger op og ser hvem der står derude, hvorefter han vælger at stoppe op og vende om for at finde Messi. Det er bekymrende - men forståeligt!

Det skærer i hjertet når man ser Assensio banke den der op i krogen - en mand vi kunne have hentet for en slik, men ikke gad at betale hele beløbet up front, og valgte i stedet at signe Douglas :?:

Deulofuo; en mand der ikke har niveauet til at komme på hold i Everton...
Paulinho; en mand der ikke har niveauet til at komme på hold i Spurs...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5521
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Enig med dig..

Derfor er spillere som Delefeu, Rafinha, Paco, Gomes, Douglas, Digne, Vidal og Arda (og bestemt også Paulinho) - alle spillere som bør sælges(/ikke hentes) og erstattes med bedre..

Hvis man ikke kan få spillere som Hazard, Coutinho, Dybala, Erikson, Thiago, Dembele etc lokket til Barca, bør man ikke købe anden rangs spillere (som Paulinho) - så hellere gå planken ud, sælg de førnævnte spillere og brug egne talenter.. Hvis de ikke slår til, ja så er det vel ligeså godt som de førnævnte spillere.. med det positive in mente at vi ikke har givet spidsen af en jetjager for de spillere...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Gamper_DK skrev:Deulofuo; en mand der ikke har niveauet til at komme på hold i Everton...
Paulinho; en mand der ikke har niveauet til at komme på hold i Spurs...
Nu køber man jo ikke altid ind til start-11'eren. Det er jo fine rotationsspillere.

Gamper_DK
Indlæg: 4
Tilmeldt: søn aug 13, 2017 10:37 am

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Gamper_DK »

Jesni skrev:
Gamper_DK skrev:Deulofuo; en mand der ikke har niveauet til at komme på hold i Everton...
Paulinho; en mand der ikke har niveauet til at komme på hold i Spurs...
Nu køber man jo ikke altid ind til start-11'eren. Det er jo fine rotationsspillere.
enig, men det ville da være rart hvis man gjorde det en gang i mellen ;-) især når det er nødvendigt! Og hvis man køber lidt bredde til truppen, så burde man ikke spendere 40m euro på en breddespiller der ikke har niveauet til at komme på banen. Så brug nogle færre penge på noget med fremtid i, eller brug nogle af klubbens egne unge spillere. Rafinha, D Suarez og Roberto har alle mere niveau end Paulinho.
Deulofeo fair nok han er købt billigt ind til bænken, bare hans uheld han skal starte igår...

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Enig, hvis Paulinho bliver købt, så skal han virkelig vise noget, vi fans ikke ved, han har. Men so far må vi vente. Det er heller ikke en nem forhandlingssituation vores kære klub er i, omend vi nok skal få erstattet Neymar med noget kvalitet.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Jesni skrev:
Gamper_DK skrev:Deulofuo; en mand der ikke har niveauet til at komme på hold i Everton...
Paulinho; en mand der ikke har niveauet til at komme på hold i Spurs...
Nu køber man jo ikke altid ind til start-11'eren. Det er jo fine rotationsspillere.
Der var engang, hvor reserver og brugbare rotationsspillere nemt kunne hentes gratis. Nu koster de altså åbenbart det samme som Alexis i sin tid kostede. Jeg tror ærligt at Bruno Soriano kunne gøre ligeså god figur, som Paulinho vil gøre, og til en brøkdel af prisen endda. Der er gået totalt Galacticos i den under Sandro og Bartomeu.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:
Jesni skrev:
Gamper_DK skrev:Deulofuo; en mand der ikke har niveauet til at komme på hold i Everton...
Paulinho; en mand der ikke har niveauet til at komme på hold i Spurs...
Nu køber man jo ikke altid ind til start-11'eren. Det er jo fine rotationsspillere.
Der var engang, hvor reserver og brugbare rotationsspillere nemt kunne hentes gratis. Nu koster de altså åbenbart det samme som Alexis i sin tid kostede. Jeg tror ærligt at Bruno Soriano kunne gøre ligeså god figur, som Paulinho vil gøre, og til en brøkdel af prisen endda. Der er gået totalt Galacticos i den under Sandro og Bartomeu.
Jamen, jeg er helt enig. Hvis Paulinho virkelig bliver købt til 40M, så skal han godt nok vise noget, jeg tvivler på han kan. Men den tekniske stab og træneren må jo have en plan med ham, hvis man vil have ham til det beløb.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Kom så med de skide transfers!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barça target Coutinho has not been included in Liverpool's 22 man squad for their game against Hoffenheim.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5521
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
Barça target Coutinho has not been included in Liverpool's 22 man squad for their game against Hoffenheim.

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Dembele og Coutinho skal ind, om vi så giver 150 for dem begge, så er det ligemeget. Sådan som vi spiller og den forfatning vi er i, i øjeblikket, så skal vi bare være glade hvis de stadig gerne vil til klubben. De må jo stadig kunne se hvor skide ringe klubben administreres. Indkøb af de to er godt nok tiltrængt i øjeblikket. Jeg tror også de kommer i denne uge. Det skal de.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror lige vi fans skal slappe lidt af. Vi er altså stadig ekstremt attraktiv destination selvom vi har en elendig ledelse. Og det vil vi være så længe vi har messi osv.

Men ja de må meget gerne komme i denne uge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5521
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Jeg tror lige vi fans skal slappe lidt af. Vi er altså stadig ekstremt attraktiv destination selvom vi har en elendig ledelse. Og det vil vi være så længe vi har messi osv.

Men ja de må meget gerne komme i denne uge.
Enig.. og vi er altså spillemæssigt på højde med Real, i forhold til kampen i går.. og de har jo gjort fantastiske transfers, synes alle jo.

Desuden var det en ganske lige kamp mod CHL vinderne de sidste 2 år i træk og derfor må formodes at være Europas/verdens pt bedste hold.

Det er også sidste sæsons bedste hold i ligaen, som vi, selv i den ynkelige forfatning vi er i, spiller lige op med rent spillemæssigt.

At de scorer 2 freak mål på kontra + Pique forærer dem et selvmål gør jo ikke at vi blev spillet ud af banen.. Jeg tror bare alle reagerer så kraftigt fordi:
1) 1-3 mod Real på hjemmebane er et forfærdeligt resultat som cule at leve med.
2) Vi ikke har set skyggen af gode signinger der kan vippe magtbalancen tilbage hvor den hører til i Spanien/Europa.

Så selvom de fleste herinde synes at vi er på vej i graven, så er den trup vi har altså i stand til at spille lige op mod Europas bedste - hvis vi ser på spillet på banen.. Det er jo heller ikke mange måneder siden at vi slog dem på Barnebæse, vel?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 77 gæster