Claudio Bravo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Blaugrana92 »

Nuvel, men det er jo en lignende situation vi har med Bartra og Mathieu. Bartra har åbenlyst stort potentiale og gør det godt hver gang han spiller, men Mathieu har erfaringen og har ligeledes præsteret på et stabilt, højt niveau. Det lader bare til at Lucho vægter erfaring utroligt højt. Jeg ved ikke om det indikerer at han i denne sæson vil lægge et fundament, som han så i næste sæson bygger videre på, ved at indfase yngre spillere i startopstillingen, eller om det indikerer at han ser sig selv som en Barcelona-træner, der ikke får mere end 2 eller 3 sæsoner på posten, og derfor vil have succes for alt i verden nu. Begge er mulige forklaringer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Piquénbauer »

Enig! Men ser dog MAtS som et større talent på sin plads end bartra på sin. Vi ville godt kunne overleve hvis bartra smuttede mens det ville være en mindre katastrofe hvis vi lod MAtS tage videre da jeg ikke ser andre unge målmand med samme potentiale.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Enig! Men ser dog MAtS som et større talent på sin plads end bartra på sin. Vi ville godt kunne overleve hvis bartra smuttede mens det ville være en mindre katastrofe hvis vi lod MAtS tage videre da jeg ikke ser andre unge målmand med samme potentiale.
Nemlig. Derudover er Batra fra akademiet, og unge spillere derfra ser man ekstra gerne slå igennem, da det jo ser ekstra godt ud. Men ærgerligt at vi næsten ikke har set ham i denne sæson. Altså, hvis han ikke kan få spilletid i denne sæson, hvornår skulle han så? Med held kommer Vermaelen ind og får en god rolle, som nok er over Batra. Og så er der de tre andre, der står foran ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Piquénbauer »

Det er en upopulær holdning men jeg ser ham smutte efter denne sæson. Og ikke fordi jeg vil af med ham men fordi jeg ikke tror at han kommer til at spille nok. MAtS spiller i det mindste rigtig store kampe i CL. Bartra spiller knap nok mod bundholdene i la liga.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Brombi »

Lige for tiden står Bravo måske bedre end hvad MAtS nogensinde kommer til at kunne gøre. Det er intet mindre end verdensklasse.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af JonasV »

Den autoritet han udviser er også ekstremt vigtig for os nu. Han er ikke bange for at gribe dirigentstokken.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Jesni »

Bliver spændende at følge. Mats bliver nok ikke ved med at acceptere at få CL-kampene. I min verden har Lucho gjort det rigtige so far. Give Mats tiden til at falde til uden at kaste ham for løverne, men Bravo skal på sigt skiftes ud - måske allerede i starten af næste sæson.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Heartbreaker »

Emo er prinsessen
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:Emo er prinsessen
Daaaaamn! #rekt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Lige for tiden står Bravo måske bedre end hvad MAtS nogensinde kommer til at kunne gøre. Det er intet mindre end verdensklasse.
Argh. Vi skal ikke mange kamp tilbage før han droppede. Men han stod rigtig godt mod valencia!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Drake »

Jesni skrev:
Drake skrev:Hvis Bravo fortsætter som han gør og oven i købet vinder Zamora trofæet. Så bliver det sku svært for Ter Stegen at erobre pladsen til næste sæson.
Mon ikke Ter Stegens alder og potentiale kommer til at give ham pladsen på sigt, uagtet Bravos niveau. Og nu spiller Ter Stegen jo også godt i sine CL-kampe.
Jo på sigt. Men ikke fra næste sæson tror jeg. Med mindre Bravo løber ind i en dårlig periode, så Ter Stegen kan snuppe pladsen.

Som mange andre håber jeg at Ter Stegen bliver første målmand fra næste sæson, men det ser sku svært ud for ham, og hvor meget tålmodighed har han. Han har også sagt flere gang at han vil spille mere.

Men ind til videre har LE gjort det rigtige, med at lade Bravo være første målmand i første sæson, så Mats kan lære det hele af kende. Men så må rollerne gerne byttes om i næste sæson.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:Lige for tiden står Bravo måske bedre end hvad MAtS nogensinde kommer til at kunne gøre. Det er intet mindre end verdensklasse.
Argh. Vi skal ikke mange kamp tilbage før han droppede. Men han stod rigtig godt mod valencia!
og?

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Jesni »

Drake skrev:Som mange andre håber jeg at Ter Stegen bliver første målmand fra næste sæson, men det ser sku svært ud for ham, og hvor meget tålmodighed har han. Han har også sagt flere gang at han vil spille mere.
Ja, det bliver et svært valg, hvorfor det bliver ret spændende at følge, hvad han gør. Bravo er i en god alder med en del sæsoner foran ham endnu, og Mats har hele karrieren foran sig. Man kunne håbe på, der er nogle klubber der lugter konflikten og kommer med et solidt bud på Bravo til sommer, der gør det hele meget nemmere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Piquénbauer »

At påstå at bravo pt spiller på et niveau som MAtS måske aldrig opnår er måske at strække den? Især når vi ikke skal mange kampe tilbage før manden droppede fælt.

MAtS har desuden leveret tæt på bravos niveau i sine cl kampe. Og det både med et tget straffespark og en fremragende redning på cavanis skud. Synes sgu ikke at bravo er løbet fra ham. Tværtimod har MAtS vist at han kan levere mod de bedste.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af emo »

Tænker du på Sevilla kampen? Ja, en mindre fejl, men ikke er drop, langtfra. Et drop, det var det landskud han fik i pre-season, drop det var MAtS i Paris i første kamp og i Copa. Bravo i Sevilla var ikke et drop, men en fejl, stor forskel. :)

Så nu kan i forsætte...
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster