Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Blaugrana92 »

Jo.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Jo.
tak !! :)

Hotnuk

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Hotnuk »

http://www.totalbarca.com/2010/news/vit ... o-on-loan/

Hvad synes i? Skal vi låne ham ud så han kan få noget spilletid og udvikle sig i den hollandske liga eller beholde ham her?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

Nein. Som nogle af kommentarerne pointerer, så skal han integreres i førsteholdet, hvilket jeg synes er vigtigere end noget erfaring for et bundhold, der har en meget anderledes spillestil. Vores spillestil er så markant, at jeg ikke tror, at generel erfaring ville hjælpe ham lige så meget som at blive hos os.

Tror derudover ikke, at han selv gider.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

L'equip Blaugrana

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af L'equip Blaugrana »

Hotnuk skrev:http://www.totalbarca.com/2010/news/vit ... o-on-loan/

Hvad synes i? Skal vi låne ham ud så han kan få noget spilletid og udvikle sig i den hollandske liga eller beholde ham her?
Det vil være godt. For med Afellays ankomst, så tror jeg ikke at han får så meget spilletid. Han kan vise sit værd i Vitesse.

L'equip Blaugrana

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af L'equip Blaugrana »

Hvis han bliver rykket op til førsteholdet, er det så lovligt for ham at spille for B-holdet?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

Nej. Han kan ikke spille for B-holdet, hvis han bliver registreret som A-spiller.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

L'equip Blaugrana

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af L'equip Blaugrana »

Mander skrev:Nej. Han kan ikke spille for B-holdet, hvis han bliver registreret som A-spiller.
Hmm.. Så bliver det svært at tilfredse stille drengen.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Lopezzz »

[youtube]aYqKJMxqygo[/youtube]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Elbarca »

Han skal bare rykkes op og det kan ikke gå hurtigt nok. Han laver jo helt vilde ting allerede!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Bager »

Han må for guds skyld ikke forlade klubben!! Jeg gad godt vide hvad det er der gør at vi stadig viser interesse for Fabregas? Thiago er klar til at få mere spilletid. Offensivt mangler han intet, så det må være defensivt at han har mangler. Men jeg synes ikke han virker doven eller dårlig i denne fase. Han erobrer jo intelligent bolde har jeg set. Placeringsmæssigt arbejder han også meget bevidst - det kan den film osse bekræfte. Han mangler bare en smule autoritet og det får han af nogle kampe og succesoplevelser.

Fabregas kan godt holde sig væk.
Visca el Barca

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Lopezzz »

Bager skrev:Han må for guds skyld ikke forlade klubben!! Jeg gad godt vide hvad det er der gør at vi stadig viser interesse for Fabregas? Thiago er klar til at få mere spilletid. Offensivt mangler han intet, så det må være defensivt at han har mangler. Men jeg synes ikke han virker doven eller dårlig i denne fase. Han erobrer jo intelligent bolde har jeg set. Placeringsmæssigt arbejder han også meget bevidst - det kan den film osse bekræfte. Han mangler bare en smule autoritet og det får han af nogle kampe og succesoplevelser.

Fabregas kan godt holde sig væk.
You got it! :wink:
MDCCCXCIX

Jbninc

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Jbninc »

Bager skrev:Fabregas kan godt holde sig væk.
Ja tak. Hvis han bliver købt, er der meget stor risiko for, at vi laver endnu en Fabregas. Vores centrale midtbane er bland de tre nominerede til verdens bedste spiller, så at købe ind til den plads er en smule åndsvagt.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af SirJonas »

Fabregas, nej tak.
Thiago til førsteholdet, ja tak!!

Sys Thiago er ved at være klar til at spille for det bedste mandskab. Problem kan som sagt dog være, at han ikke kan spille for b holdet, og nu hvor Affelay er her, er det måske for lang vej til spilletid ?

teemuss

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af teemuss »

helt enig med de fleste her,lad os få den knægt op NU :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster