Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Ville umiddelbart være OK med det. Rakitic har været svingende. Det er ikke billigt, men heller ikke så dyrt.

Dog med stor sandsynlighed et rygte uden så meget sandhed i. Byttehandler er meget sjældne, og det vil vel være den første byttehandel med spillere på det niveau siden 2009. Hvor det i øvrigt ikke gik så godt for os. :)
qepd

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Vi mister måske en god spiller hvis det går igennem. Men vi får en super spiller.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barca ... ratti.html

Regner med at det er en and, vi har lige forlænget med Rakitic, og PSG vil da hellers beholde Verratti end af få Rakitic (Selv om det er en utilfreds Verratti) DESVÆRRE!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Parla
Indlæg: 795
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Parla »

65 mio. plus Rakitic for Verratti. Det lyder urealistisk og dumt. Men hvem ved :?

Ialocin
Indlæg: 739
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ialocin »

Det er trods alt Emery der er træner i PSG. Rakitic var en kæmpe profil under Emery i sin sidste sæson, hvor han også blevet kåret til kampens spiller i EL finalen + Rakitic har vist han kan være med på det højeste niveau, selvom hans form har været svingende i den seneste sæson.

Jeg er lidt splittet angående buddet, da Rakitic trods alt er langt foran Andre Gomes, Denis Suarez og Rafinha, og en fremragende rotationsspiller. Men de tre spillere er nok heller ikke særlig interessante for PSG.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Nu tænker jeg lige højt - Milan er ved at nappe Renato Sánches på lån i Bayern, med option på 40 mio euro.

Ham har jeg altså et godt øje til - kunne udvikle sig virkelig meget hos os!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Xavi6Smede »

Champione skrev:Nu tænker jeg lige højt - Milan er ved at nappe Renato Sánches på lån i Bayern, med option på 40 mio euro.

Ham har jeg altså et godt øje til - kunne udvikle sig virkelig meget hos os!
Der har lige været to slutrunder. I den ene spillede Andre Gomes fast for Portugals A-landshold, i den anden var Sanches rotationsspiller for deres U-21 landshold. Vi har så mange midtbanespillere lige nu, så et køb af et dyrt talent ville være håbløst. Desuden er hans boldomgang ikke fantastisk, som spillertype ville han ikke passe særlig godt ind.
Hans potentiale er dog enormt, personligt er jeg meget overrasket over hans manglende succes i Bayern.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Jeg kan huske, at Renato Sanches spillede en vild kamp mod Polen til EM sidste sommer. Derudover synes jeg sgu ikke rigtig man har set alverden fra ham.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Jeg har fulgt ham fra sin første sæson i Benfica. Han har kæmpe potentiale - og ville kunne blive skolet til at passe perfekt.
Stærk løbepensum, god med begge fødder og har den har Verratti lignende boldsøgning - han forstår det her med at der skal være bevægelse hele tiden, hvor han afleverer og løber i position lige efter.
Han er desuden et fysisk bæst med et lavt tyngdepunkt.

Jeg synes bare igen, at det udstiller ledelsen, at man ikke har "feeling" på tingene - det er ikke for sjov, at han er et, hvis ikke det største midtbanetalent.
Og nu er han tilgængelig "billigt". Lej ham, få ham i rotation, og køb ham på optionen, hvis man i et år har kunne vurdere ham hver dag til træning og set ham i de kampe han har kunne få.

Det handler om timing - vi er der bare ikke. Og nu skal vi bruge tiden på at afskibbe folk, i stedet for at lukke de oplagte handler.

Vi halter hele tiden et skridt efter.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Med "feeling" mener du så enig med dig i at han er et talent der er værd at hente? Og når vi halter efter er det så fordi vi ikke henter de spillere som fansene mener man skal hente eller?

Jeg er sgu heller ikke særligt imponeret af det jeg har set men samtidig har jeg ikke set så meget til ham igen. Jeg er dog sikker på at man i klubben har tjek på hvordan renato har gjort det og hvis man ikke er efter ham så er det fordi man enten ikke finder ham god nok eller hellere vil satse på det man har.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Med "feeling" mener du så enig med dig i at han er et talent der er værd at hente? Og når vi halter efter er det så fordi vi ikke henter de spillere som fansene mener man skal hente eller?

Jeg er sgu heller ikke særligt imponeret af det jeg har set men samtidig har jeg ikke set så meget til ham igen. Jeg er dog sikker på at man i klubben har tjek på hvordan renato har gjort det og hvis man ikke er efter ham så er det fordi man enten ikke finder ham god nok eller hellere vil satse på det man har.
Med feeling, der mener jeg, at man her styr på sine prioriteter, og har en fornemmelse af tilgængeligheden.
Der er ingen grund til at gå til at arbejde stenhårdt på Verratti, for at han ikke kommer - samt arbejde på en ligegyldig Paulinho, som "stjæler" transferkroner og lønbudget, og ligeledes fylder et hul, som man skal lede meget længe efter at finde.

Og spørger du mig om jeg hellere vil have Sánches, fremfor en afdanket brasser på 29 fra kinesisk fodbold, hvor udgiften på Sánches kunne spredes over lån og køb senere hen - så ved jeg godt hvem jeg ville vælge..
Men nu var det ikke så personfikseret på Renato, men mere at Milan virkelig har en føler på markedet. De har fået Bonucci, og er efter sigende tæt på Morata - det må man kalde imponerende, klubbens aktuelle status in mente og manglende Champions League i denne sæson.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Der er ingen grund til at gå til at arbejde stenhårdt på Verratti, for at han ikke kommer - samt arbejde på en ligegyldig Paulinho, som "stjæler" transferkroner og lønbudget, og ligeledes fylder et hul, som man skal lede meget længe efter at finde.
Men det ved vi jo ikke? Vi ved ikke hvordan det står til med verratti eller hvilken rolle paulinho kan udfylde. Vi kan hurtigt blive enige om at verratti handlen er svær men det kan jo være man ved noget som vi ikke gør. Og det samme gælder med paulinho.

Jeg har i hvert fald svært ved at se hvordan folk der lever af at følge spillere og transfermarkedet ikke ved hvad de laver.
Og spørger du mig om jeg hellere vil have Sánches, fremfor en afdanket brasser på 29 fra kinesisk fodbold, hvor udgiften på Sánches kunne spredes over lån og køb senere hen - så ved jeg godt hvem jeg ville vælge..
Men nu var det ikke så personfikseret på Renato, men mere at Milan virkelig har en føler på markedet. De har fået Bonucci, og er efter sigende tæt på Morata - det må man kalde imponerende, klubbens aktuelle status in mente og manglende Champions League i denne sæson.
Har Milan nu også det? Jeg synes bare de køber alt hvad de kan komme i nærheden af. Som fodboldfan er det altid mere spændende med nye spillere hvorfor man også tit lader sig være imponeret af hold der køber mange spillere. Men det Milan har gang i lige nu kan ligeså vel ende i en kæmpe fiasko. Og udover det så er bonucci vel den eneste rigtig gode spiller de har hentet. Resten skal enten bevise sig eller udvikle sig før de for alvor kan blive nævnt som gode/store spillere.

Jeg har egentlig ikke lyst til at sidde og argumentere for hvorfor paulinho er at foretrække men gør det alligevel. Paulinho er 29 år og er tiltænkt en bestemt rolle (det tænker jeg i hvert fald). Han er ikke en spiller man skal udvikle men en man mener kan bidrage med det samme. Det vil betyde at vores andre unge spillere vil få lidt ro til at finde deres plads og begynde at levere. Hvis man købte Sanches så kan han sagtens skulle bruge mere en sæson for at komme op på det niveau der kræves. Og har vi virkelig lyst/tid til det med en kerne af spillere der bliver ældre? Og det når hele vores bredde består af unge spillere? Det mener jeg ikke er den rigtige vej at gå.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Paulinho bliver snart 29 år og var ikke god nok til Spurs. Man skal fandme være optimistisk, hvis man tror han vil styrke holdet ved sin ankomst.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Storken skrev:Paulinho bliver snart 29 år og var ikke god nok til Spurs. Man skal fandme være optimistisk, hvis man tror han vil styrke holdet ved sin ankomst.
Han er vel netop ikke købt ind til at styrke start 11'eren, men derimod bredden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:
Storken skrev:Paulinho bliver snart 29 år og var ikke god nok til Spurs. Man skal fandme være optimistisk, hvis man tror han vil styrke holdet ved sin ankomst.
Han er vel netop ikke købt ind til at styrke start 11'eren, men derimod bredden.
Jep. Og jeg forholder mig egentlig ikke til selve spilleren da jeg ikke rigtigt har set ham (det tror jeg ikke der er nogen der har). Ideen kan jeg dog godt forstå da de unge ikke kunne udfylde deres rolle som bredde alene. De skal have tid og det får de hvis man henter en ældre og mere rutineret bredde spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster