Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Nødderne sælger godt lige for tiden.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Quaresma »

Heller ikke den største udfordring, når man gør det ud af et Ferrari-vindue.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af emo »

En bil registreret i Luxenborg, aaah I seeeeeeeee !
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af A$AP »

Elsker hans sko.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blach »

Dani Alves has told his compatriots Alex, Thiago Silva, Marquinhos and Lucas Moura that he will join them at PSG next season. [md]
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Quaresma »

Pfffft

phpBB [video]
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Lopezzz »

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Michman »

Tillykke med de 31 Alves!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af A$AP »

"Madrid's offer to Neymar was €100M. Barça got him for €57M and they said it's craziness. Craziness is spending €100M for a player."
Dani Alves: "I feel sorry that the guy who threw the banana at me lost his job. Maybe he didn't mean his act, I didn't want this to happen."
Dani Alves: "Cuadrado to replace me? He's a great player, I've played against him with Brazil. But I've never seen him play as right back."
Alves: "If we don’t win La Liga, the season will have been a disaster. We’ve been given plenty of opportunities and you can’t waste them."
Alves: "We’re still fighting for La Liga. We need to be a little calmer about how we proceed, because the season still hasn’t finished yet."
Dani Alves: "I didn't watch Real Madrid's game, because I was busy making a new tattoo."
Alves: "It takes a lot to get to Barcelona and whoever it hurts saying this, I’m still a part of the history of this club."
Alves: "We need energy, that’s what motivates me, even though I’m happy here and always have been. I’ve always been that way. I really believe in energy. I live for this energy and if negative energy begins to show, then things don’t flow. If that energy doesn’t change, I’m sure I’ll leave, I’ll be tired of it. To stay this summer, there has to be a change of energy.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af rummenigge »

A$AP skrev:
"Madrid's offer to Neymar was €100M. Barça got him for €57M and they said it's craziness. Craziness is spending €100M for a player."
Dani Alves: "I feel sorry that the guy who threw the banana at me lost his job. Maybe he didn't mean his act, I didn't want this to happen."
Dani Alves: "Cuadrado to replace me? He's a great player, I've played against him with Brazil. But I've never seen him play as right back."
Alves: "If we don’t win La Liga, the season will have been a disaster. We’ve been given plenty of opportunities and you can’t waste them."
Alves: "We’re still fighting for La Liga. We need to be a little calmer about how we proceed, because the season still hasn’t finished yet."
Dani Alves: "I didn't watch Real Madrid's game, because I was busy making a new tattoo."
Alves: "It takes a lot to get to Barcelona and whoever it hurts saying this, I’m still a part of the history of this club."
Alves: "We need energy, that’s what motivates me, even though I’m happy here and always have been. I’ve always been that way. I really believe in energy. I live for this energy and if negative energy begins to show, then things don’t flow. If that energy doesn’t change, I’m sure I’ll leave, I’ll be tired of it. To stay this summer, there has to be a change of energy.
Må energien vende. Alves må meget gerne blive. Måske bliver en anden førstevalg næste sæson, men hans vindermentalitet og erfaring hjælper holdet og ikke mindst hans rolle som mentor overfor Neyo. Så elsker jeg hans udtalelser til pressen. Han er unique.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af A$AP »

Jeg er enig, hans udtalelser og vindermentalitet er fantastiske, han er en unik spiller. Jeg syndes dog at han laver nogle små hints der peger i retning af et skifte, sandsynligvis til PSG.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af A$AP »

BREAKING - Dani Alves has agreed to join PSG. He will be their player next season by a percentage of 99%. [L’Equipe]

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Ja, det er vel fint.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Culé »

Fornuftigt hvis de lækker en god pose penge og så kan Montoya ellers godt begynde at gøre sig klar til sit gennembrud! :cool:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Montoya kommer aller til at få sit store gennembrud.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 52 gæster