Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Fabinho meldes nu til Atletico, done deal i følge AS. 45 millioner euro.

Markedet er vanvittigt, ja, men man kan stadig lave gode handler. Jeg synes ofte, at de vanvittige priser ses, når engelske klubber er involveret.

Bernardo Silva 50 millioner euro, Ceballos 18 millioner euro, Tolisso 41 millioner euro og nu Fabinho 45 milioner euro. Goretzka ryger nok til Bayern næste år på en fri transfer.

Alle stærke midtbanespillere med potentiale, der ville kunne forstærke os til en ganske fin pris. Istedet jagter vi nu Paulinho. Som sagt vi virker sgu ikke så godt forberedte til transfervinduet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det eneste af de navne der pisser mig af er fabinho da han kan spille back. Silva ville have været fed at få til hvis vi skifter system men ellers kan jeg ikke se hvor han skal spille.

Resten er imo lidt meh. Vil hellere satse på det vi har.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:
Storken skrev:Det er muligt, at Lukaku har en god målnæse, men hans boldbehandling er godt nok svag. Jeg havde i hvert fald ikke smidt £75 mio for ham.
Jeg synes slet ikke at Lukaku er ringe teknisk. Han har ikke noget specielt imponerende blik for spillet, men hans førsteberøringer et altså glimrende og han kan også drible. Jeg forstår godt at United poster en masse penge i ham. Han har været en af de mest konsistente og bedste sydspidser i Premier League de seneste år, og han har stadig masser af år i sig. Han er en dygtig afslutter, han er stor og stærk, men samtidig hurtig. Som spidsangriber synes jeg faktisk, at han har hele pakken og han passer glimrende ind som erstatning for Zlatan.
Vi ser godt nok forskelligt på tingene. Jeg synes netop hans førsteberøringer er ret dårlige.

Han er uden tvivl en glimrende spidsangriber. Han er bare ikke typen, der passer til spillet i de små områder efter min mening. United spiller dog også ret primitivt rent offensivt, hvorfor han nok skal klare sig.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:
MessiPogba skrev:
Tello skrev:Lukaku til United for 75 millioner pund..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Nok er United i en skygge af sig selv her årene efter Fergusons pension, men de kan et eller andet, når de bare skider penge ud, selvom deres succes ikke er på samme niveau som før og uden at have en rigmand i ryggen.

Det er et vildt marked derude. 75 mio. pund for Lukaku??? Rygterne siger, at der er også 15 mio. i variabler, så 90 mio. pund?! Everton kan altså have solgt John Stones og Romelu Lukaku for 140 mio. pund sammenlagt på et år. To spillere.

Så har jeg læst rygter om, at Real vil have hhv. 70 og 80 mio. pund for James og Morata. Det er jo helt væk man.

Gad vide, hvad Ronaldinho ville have kostet i dag .....
Det er fuldkommen sindssygt. 90 millioner pund for Lukaku, ja. Så har Arsenal gjort en bedre handel med 60 mill. euro for Lacazette, imo. John Stones.. en halv milliard..

Og Real skal sgu nok få solgt Morata og James for de penge, no doubt about it..

Prime Ronaldinho havde nok kostet 100-150 mill. euro. Prime Ronaldo Luis lidt mere.. Når vi er desperate med 100 mill. euro for Veratti, så tænk lige hvad en prime Zidane, Figo, Iniesta, Xavi, Seedorf, Alonso, Lampard, Gerrard osv. havde kostet i dag.
Der er dog mere sikkerhed med Lukaku end Lacazette. Lacazette har ikke prøvet at spille på den store scene endnu. Lukaku har i det mindste prøvet et par slutrunder, er to år yngre, og har bevist sit værd i fire sæsoner i Premier League. Lacazette har kun spillet i Ligue 1, og er derfor et meget ubeskrevet blad. Han har ikke den store ballast bag sig.

Det her er ikke nogen nedtaling af Lacazette, men der er mindre risiko forbundet med Lukaku-køb end Lacazette. Man har set flere spillere, der har spillet i Frankrig, som faldt fuldstændig igennem i England. Jeg glæder mig i hvert fald til at se Lacazette på et højere niveau nu. Bliver spændende at se, hvordan han håndterer, at han ikke er længere the main man, men er en del af et hold, som pt. styres af Özil og isærdeleshed Sanchez som de bærende. Hvordan håndterer han, at ikke være the main man mere?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Og lige med United;
The Independent are reporting that Manchester United have agreed personal terms with the Internazionale winger Ivan Perisic. The paper are reporting that while United and Inter are still haggling over the asking price which is expected to be in the range of £45 million to £50 million (between €50.8 and €56.5 million), the Croatian has already spoken to and agreed personal terms with the Red Devils. 
Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
45 mio. pund for Perisic? WHAT THE FUCK?!

Og vi kan knapt nok få en krone ind ad døren, når vi sælger Tello, Mathieu og andre.

Men igen. 45 mio. pund for Perisic? Har United en bundløs pengetank, eller hvordna fanden kan man få sig selv til at brænde 45 mio. efter Perisic?!?! No fucking wonder, at Mbappé står til at koste 100 mio. pund efter en god sæson.

De engelske klubber har skabt massiv inflation.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:What? Storken er ikke tilfreds med et køb... Hvem havde set den komme ;-)
Jeg synes faktisk, at Lacazette til Arsenal for €53 mio var en fin handel. De burde nok have købt ham før sidste sæson, men han er en hæderlig angriber til en god pris.

Alle snakker om Monacos mange talenter, men Lyon har generelt mange interessante spillere. Jeg tror eksempelvis Nabil Fekir bliver ret god om et par år.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

[quote="MessiPogba"]
Men igen. 45 mio. pund for Perisic? Har United en bundløs pengetank...../quote]

Jep.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:What? Storken er ikke tilfreds med et køb... Hvem havde set den komme ;-)
Jeg synes faktisk, at Lacazette til Arsenal for €53 mio var en fin handel. De burde nok have købt ham før sidste sæson, men han er en hæderlig angriber til en god pris.

Alle snakker om Monacos mange talenter, men Lyon har generelt mange interessante spillere. Jeg tror eksempelvis Nabil Fekir bliver ret god om et par år.
Er han stadig den samme nu, efter han er kommet tilbage fra sin langvarig knæskade? Altså Fekir?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

MessiPogba skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:What? Storken er ikke tilfreds med et køb... Hvem havde set den komme ;-)
Jeg synes faktisk, at Lacazette til Arsenal for €53 mio var en fin handel. De burde nok have købt ham før sidste sæson, men han er en hæderlig angriber til en god pris.

Alle snakker om Monacos mange talenter, men Lyon har generelt mange interessante spillere. Jeg tror eksempelvis Nabil Fekir bliver ret god om et par år.
Er han stadig den samme nu, efter han er kommet tilbage fra sin langvarig knæskade? Altså Fekir?
Nej, skaden satte et stop for hans udvikling. Jeg synes dog stadig han er en spændende spiller. Jeg vil i hvert fald gerne se, hvad det bliver til om et par år.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af De La Barça »

Piquénbauer skrev:Kom nu med en fucking transfer.
Vi har da lige købt engelske Toni Duggan :lol:

Eric Garcia fra La Masia ser ud til at smutte til Manchester City. Gad vide hvor dyr han bliver når vi vil hente ham tilbage om fire-fem år?
http://www.mcfcwatch.com/2017/07/10/la- ... ster-city/

Crystal Palace skulle eftersigende være interesseret i Thomas Vermaelen. Af sted med ham, tak. Selvom det er Premier League klub tror jeg dog ikke man skal regne med den vilde transferpris.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Raman93 skrev:Fabinho meldes nu til Atletico, done deal i følge AS. 45 millioner euro.
Den tror jeg ikke på. Deres ban bliver afgørende. Og der er massiv engelsk interesse.
Og hvis Paulinho skal koste 40, så er det vel ok at Fabinho koster 45.

Er de ikke lidt samme typer?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Haha!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 929
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Kæft hvor godt! Elsker han lige klapper på logoet efterfølgende :lol:

Men tror virkelig også man føler presset når man står til sådan en præsentation :eek:
Rey Abi!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

!Option skrev:Kæft hvor godt! Elsker han lige klapper på logoet efterfølgende :lol:

Men tror virkelig også man føler presset når man står til sådan en præsentation :eek:

Ikke ham her:

Elsker seriøst det touch på 2:46.
Så rocker-overlegent.

https://www.youtube.com/watch?v=9Lpxc7oHyLE
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Kom nu med en fucking transfer forhelved Barca. Ender med en panik transfer..-.-
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 52 gæster