Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Fuck ham så. Så må vi ty til vores andetvalg. Billede

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Du snakker om cm'er når vi har iniesta, Rak, Roberto, denis, Gomes og alena/samper på vej. Hvem har vi på backen? Vidal der har spillet 3 gode kampe for os og så palencia der nærmest ikke har spillet andet end 3 division.

Vi skal have en back og længere er den ikke. Det er den eneste position hvor vi ikke har nok kvalitet. Det har vi sgu centralt selvom folk åbenbart tror det er spillerne der skyld i vores fucked midt.
Vi har ikke gode nok spillere på midtbanen. Længere er den ikke. Højrebacken var ikke det største problem sidste sæson det var midtbanen, også er jeg endelig ligeglad med hvor mange midtbane spillere vi har når kvaliteten er så dybt elendig.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er sgu for langt ude at skrive at kvaliteten er elendig når der render spillere rundt som ini, bussi og rak på vores midtbane. Vi VED at det er gode spillere men de blev svigtet af et skidt system der fik dem til at se dårlige ud.

Og så må jeg bare sige at det er forkert det du skriver. Vi havde ingen trussel fra vores hb i stort set hele sæsonen. Roberto og Rak var efterladt til sig selv både offensivt og defensivt. Det betød blandt andet at Rak kom til at se rigtig skidt ud da han skulle løbe rigtig mange defensive meter. Og offensivt kunne han slet ikke bidrage da de var i undertal og spillet var lagt op på især udfordringer med bolden.

Hvis systemet kommer på plads så har vi spillermæssigt igen en fin midtbane. Den bliver ikke dominerende som tidligere men det behøver den ikke. Og med reserver som Gomes, denis, Roberto og rafinha så er vi godt med.

Backen derimod. Vidal har i hele sin karriere spillet under 20 kampe som back hvor er flertal af dem i barcatrøjen var dårlige. Og nu har han endda været skadet i lang tid. At satse på ham og så en spiller uden førsteholds erfaring ville mildest talt været tosset. Vi har brug for en hurtig spiller der kender pladsen og som kan dække hele siden. Især hvis vi bliver i en 4-3-3 da messi ikke bruge samme tid på kanten som tidligere.

Men som du nok kan se så fokusere jeg markant mere på systemet end mange herinde. Materialet på midten er der. Det er måske ikke lige så sexet som det Real har men det kan levere på et højt niveau. Det betyder ikke at verratti ikke ville være velkommen men hvis systemet ikke blev bedre så ville han ikke hjælpe os. Og det ved jeg da jeg har set spillere af højeste karat falde igennem på midten over de sidste år. På backen spillede Roberto en ok sæson men han er ikke god nok defensivt og for langsom/svag i 1-1 dueller. Vidal er et wildcard. Der bliver vi simpelthen nødt til at forstærke os. At lade være med at købe en back ville være uholdbart.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Når nu vi ikke kan få Verratti, og hvis vi spiller 4-2-3-1, så kunne vi gå efter Julian Weigl og en højreback i denne sæson.

Næste sæson synes jeg vi skal gå efter Dybala, eller så Dembele hvis det er helt umuligt med Dybala.

Denne sæson kan vi spille en blanding af 4-3-3 og 4-2-3-1:

Ny--Pique--Umtiti--Alba
-----------Bussi-----------
-----Rakitic--Iniesta----
Messi--Suarez--Neymar

Ny HB--Pique--Umtiti--Alba
----------Bussi--Weigl--------
--------------Messi------------
Deulofeu--Suarez--Neymar

Næste sæson:

Ny--Pique--Umtiti--Alba
--------Bussi--Weigl-------
-----------Messi------------
Dybala--Suarez--Neymar
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Vi kunne også bare spille Roberto/rak? Jeg kan forstå at man gerne vil have verratti men hvorfor pokker skal vi købe weigl? Han er ikke bedre end det vi har.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Vi kunne også bare spille Roberto/rak? Jeg kan forstå at man gerne vil have verratti men hvorfor pokker skal vi købe weigl? Han er ikke bedre end det vi har.
Weigl tror jeg vil passe bedre i en 4-2-3-1 sammen med Bussi da han er naturlig DM, også er der mere fremtid i ham ind Roberto og Rakitic.

I det hele taget synes jeg Weigl passer rigtig god Barca.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Chelsea will move for Torino striker Andrea Belotti, 23, and will have to pay about £90m to sign the Italy international. (Mirror)
Transfermarkedet er for latterligt.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:
Piquénbauer skrev:Vi kunne også bare spille Roberto/rak? Jeg kan forstå at man gerne vil have verratti men hvorfor pokker skal vi købe weigl? Han er ikke bedre end det vi har.
Weigl tror jeg vil passe bedre i en 4-2-3-1 sammen med Bussi da han er naturlig DM, også er der mere fremtid i ham ind Roberto og Rakitic.

I det hele taget synes jeg Weigl passer rigtig god Barca.
Jeg vil langt hellere satse på spillere der faktisk har bevist at de kan spille for os. Weigl vil som alle andre transfers være et sats. Og så synes jeg egentlig ikke han er så god. Han er hyped fordi han er ok med bolden men hvorfor han skulle passe bedre ind end det vi har ved jeg ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

Ceballos til Madrid. Både AS og Marca skriver, at de er blevet enige og han skal til lægetjek mandag. Endnu et stort midtbane talent til Madrid. Med Verratti og nu Ceballos lukket, så synes jeg vi skal droppe at købe til midtbanen i år. Har svært ved at se, hvem vi skal købe. Bedre at gemme pengene til næste år, hvor vi kan håbe der er nogle spændende spillere, vi kan købe.

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

Måske meget godt han valgte Madrid med de udtalelser han har haft. Lad os håbe han ender som Illaramendi.
Jeg bløder Blaugrana

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Fint med ceballos. Det eneste der er tiltalende ved ham er prisen. Og sådan vil jeg forresten også have det hvis rygterne fra AS og Marca er forkerte (hvilket de sagtens kan være) og vi henter ham. Vi har talenter/unge spillere til midten som jeg langt hellere ser os satse på.

Og så er jeg enig i at vi ikke skal købe bare for at købe. Vent til der dukker noget spændende op. Køb en hb som vi har brug for og måske en kant hvis der skal skiftes system.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Nice manager Lucien Favre on Jean-Michaël Seri: "He is staying. That's definitive. We've already lost 4 starting XI players. That's enough."
Så er den også lukket.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Han har en frikøbs? Så han har vel ikke så meget at sige. Ikke at jeg ønsker Seri.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Han har en frikøbs? Så han har vel ikke så meget at sige. Ikke at jeg ønsker Seri.
Det er ulovligt med frikøbsklausuler i Frankrig.

Hvis man kan fransk, så kan man læse om det her (article 200):
http://www.lfp.fr/reglements/reglements ... Admin2.pdf

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

Man kunne håbe alle disse lukkede døre førte til en Eriksen signing!
Jeg bløder Blaugrana

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster