Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Say what?
#jesuisSheep

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

lige mine ord zqa :D

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

ladislau skrev:Pis. Håber det er helv sport vind, som sædvanlig...

:shock: vil du da ikke have Cesc og Ribery til Barca, og hvorfor? Igen lige et :shock:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep


Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

19-årige Victor Moses fra Championship klubbe Crystal Palace kan meget vel være ny spiller i Barcelona, skriver Sport. Han har udtalt at han først var en smule bange for at skulle flytte til Spanien og Barcelona, men ville gerne prøve sig selv af på højeste niveau. Desuden udtalte Palace træner Neil Warnock efter weekendens kamp, at det muligvis var Moses sidste... Han er venstre wing/striker.

Dog er der flere Premier League klubber efter ham også, bl.a. Manchester City.
#jesuisSheep

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Toure »

Moses og Messias - det kan kun blive godt.

Har hørt meget godt om denne knægt. Jeg har dog på fornemmelsen at han vil vælge en Premier League-klub frem for Barca, da hans tadig er meget ung, og alle unge englændere vil vel gerne bevise sig i PL?

Men det kunne være fedt hvis han kom til Barca, spændende spiller.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Han er nigerianer, ikke englænder.
#jesuisSheep

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Toure »

zqa skrev:Han er nigerianer, ikke englænder.
Han er født i Nigeria og hans forældre var nigerianere, men han spiller for Englands U-18 og U-19 hold. Derfor føler han sig vel mere englændere, ipso facto er han englænder.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Okay Frøken.
#jesuisSheep

Jbninc

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jbninc »

Toure skrev:Har hørt meget godt om denne knægt.
Knægt? Nu må du rette mig hvis jeg tager fejl, men er han ikke oppe i 20'erne? Og er du ikke under? Ja, kald mig bare en flueknepper, men du er vel ikke rigtig i position til at kalde ham det?

Intet personligt, men ret skal altså være ret.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Han er 19 år, Moses altså.

Efter at Touré er kommet op i niende klasse, er han pludselig blevet en stor dreng. Så pas hellere på.
#jesuisSheep

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ladislau »

Undskyld Visca, havde ikke set dit indlæg, så et forsinket svar.
Jeg håber ikke Ribery kommer til klubben. Han er al al for dyr, udfra sidste sommers rygter. Han er for tit skadet. Derudover, så er der ihverfald tre spillere, som jeg hellere ser på den plads.

Cesc så jeg, ligesom næsten alle fans, utrolig gerne i Barca, men udfra udmeldingerne i medierne fra Arsenal, ham selv og med deres spillemæssige opblomstring, så virker det ikke så sandsynligt her til sommer. Synes du det?
Fra spillerens synspunkt, så er der også logik i at vente et år eller to.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af JonasV »

ladislau skrev:Cesc så jeg, ligesom næsten alle fans, utrolig gerne i Barca, men udfra udmeldingerne i medierne fra Arsenal, ham selv og med deres spillemæssige opblomstring, så virker det ikke så sandsynligt her til sommer.
Jeg ville naturligvis også elske at se Cesc i en Barca-trøje, men har meget svært ved at se det ske. Et salg fra Arsenals side ville virkelig være at skyde sig selv i foden (det virker som om der er mærkbar forskel på Arsenal med- og uden ham), og desuden virker det som om Cesc befinder sig strålende i Arsenal. Det går ganske godt for holdet denne sæson - og han er den lovpriste hovedarkitekt bag.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV skrev:
ladislau skrev:Cesc så jeg, ligesom næsten alle fans, utrolig gerne i Barca, men udfra udmeldingerne i medierne fra Arsenal, ham selv og med deres spillemæssige opblomstring, så virker det ikke så sandsynligt her til sommer.
Jeg ville naturligvis også elske at se Cesc i en Barca-trøje, men har meget svært ved at se det ske. Et salg fra Arsenals side ville virkelig være at skyde sig selv i foden (det virker som om der er mærkbar forskel på Arsenal med- og uden ham), og desuden virker det som om Cesc befinder sig strålende i Arsenal. Det går ganske godt for holdet denne sæson - og han er den lovpriste hovedarkitekt bag.
Det er meget muligt at det kan virke svært at se ham i Barca til sommer. Jeg synes dog der er indikationer på, at arsenal forbereder sig på livet efter Cesc. Aaron Ramsey får flere og flere kampe efterhånden, en spiller der minder rimelig meget og Cesc! Han gør det rigtig godt, en Diaby som de lige har forlænget med gør det ret godt! Jeg har læst flere steder, Wenger og Cesc har en aftale, Cesc giver alt hvad han kan i år, så arsenal kan vinde en titel og så smutter han til sommer! Det er jo selvfølgelig kun gisninger, da hverken Cesc eller Wenger har bekræftet dette, men jeg mener fortiden har vist, at Wenger ikke er bange for at sælge sine absolut største stjerner for at give de unge chancen! Det så man med Vieira,Pires,Henry,Campbell bl.a

Jeg tror godt vi kan få Cesc til klubben til sommer, og jeg tror også han gerne vil hertil selv. Cesc skal jo som anfører for holdet, der er midt i en titelkamp, gå ud og dementere alle rygter om hans mulige transfer til Barca og erklære sin kærlighed til Arsenal. Det behøver dog ikke betyde at han så ikke skifter til sommer alligevel.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Toure

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Toure »

Jbninc skrev: Knægt? Nu må du rette mig hvis jeg tager fejl, men er han ikke oppe i 20'erne? Og er du ikke under? Ja, kald mig bare en flueknepper, men du er vel ikke rigtig i position til at kalde ham det?

Intet personligt, men ret skal altså være ret.
Undskyld frøken.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster