Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mes Que Un Club

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Mes Que Un Club »

Okay.. Tror lige jeg skal spørge igen :)

Kan Fabregas spille som DM? Pep har jo før udtalt at han gerne vil kunne flytte Toure op på Xavi og Iniestas plads, hvor jeg er sikker på at Toure kunne gøre det godt. Og så er der jo stadig en stor mand på midten, godt nok bare ikke på den defensive plads, men et par meter længere fremme af banen.. Kunne det så tænkes at Fabregas kunne spille DM?? Så midtbanen f.eks. ville se sådan her ud:

---Fabregas---
Xavi---Toure

?? :)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af zqa »

Nope. Helt og aldeles nej.
#jesuisSheep

Toure

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Toure »

Neeej! Ad ad ad! Touré SKAL være på den defensive midtbane, og Fàbregas skal rotere. Hvis man spiller for Barca så bliver man nødt til at affinde sig i at være del i et rotationssystem. Klubben over alt. Hvis Cesc ikke kan finde sig i det, så mener jeg ikke at han skal vende tilbage. Men mon ikke han finder sig i, at det ikke er ham der er den vigtigste?

Jeg tror heller ikke at Fàbregas ser sig selv som højere rangeret end Iniesta eller Xavi. De tre kan sagtens rotere! What the problem?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af zqa »

Ømm, rolig? Forsvars-mode ftw.
#jesuisSheep

cwith

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af cwith »

Toure skrev:Hvis man spiller for Barca så bliver man nødt til at affinde sig i at være del i et rotationssystem. Klubben over alt. Hvis Cesc ikke kan finde sig i det, så mener jeg ikke at han skal vende tilbage. Men mon ikke han finder sig i, at det ikke er ham der er den vigtigste?

Jeg tror heller ikke at Fàbregas ser sig selv som højere rangeret end Iniesta eller Xavi. De tre kan sagtens rotere! What the problem?
Tror ikke han finder sig i ikke at spille stort set hver kamp fra start, og det er vel det eneste sammen med økonomien der gør at handlen ikke er faldet på plads endnu. Tvivler på at Xavi eller Iniesta vil affinde sig med at starte for meget på bænk heller. Selvom det er Barcelona, så er det verdensklasse spillere vi snakker om som kan spille hver kamp de har mulighed for i næsten alle andre klubber i verden

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Bager »

Midtbanen 10/11 skal da bare så sådan ud:

Xavi/Fabregas----Iniesta/Keita
------Touré/Busquets------

Så er det vist ikke sværere.
Visca el Barca

cwith

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af cwith »

vil du så have at Xavi og Fabregas kun skal spille halvdelen af kampene fra start ?

anolacrabcf

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af anolacrabcf »

Håber virkelig at Cesc kommer til barca inden alt for længe. Det niveau han viser for tiden er meget imponerende, og han ville passe perfekt ind i vores system. På mange måder minder han om Xavi og Iniesta, men jeg mener faktisk at han besider nogle egenskaber som de mangler. Han er mere målfarlig og skyder bedre fra distancen, og samtidig er han også en leder type, det er vel også derfor han er anfører i Arsenal. Misforstå mig nu ikke, både Xavi og Iniesta er fantastiske, men med Cesc kunne der komme lidt mere konkurrence, om pladserne på den offensive midt

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af ladislau »

Helt enig, selvom Keita gør sit for at åbne konkurrencen. Tror bare ikke det er godt nyt, at det er begyndt at køre i Arsenal. Tror det skubber vores køb af Cesc et år eller to ud i fremtiden.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Mander »

http://www.totalbarca.com/2009/news/mar ... -for-cesc/

Hmm. Selv hvis Marca har ret i, at det er deres plan, så tvivler jeg sgu på, at han gider dertil. Han har da vel forhåbentlig nok Barca-blod i årene til ikke at lade sig lokke.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:http://www.totalbarca.com/2009/news/mar ... -for-cesc/

Hmm. Selv hvis Marca har ret i, at det er deres plan, så tvivler jeg sgu på, at han gider dertil. Han har da vel forhåbentlig nok Barca-blod i årene til ikke at lade sig lokke.
Jeg læste eller igår at han skulle mere eller mindre være blevet enig med Barca om en aftale til Sommer, og det kom fra Marca, en avis der er madrid-baseret!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af SirJonas »

Håber inderligt han snart kommer hjem :-)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af JonasV »


Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af SirJonas »

De har jo ret på en eller anden måde ?

Men jeg føler nu at Cesc virker mere interesseret end det fremstår i det link ?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg er satme træt af Arsenal efterhånden. De er jo altid i offerrollen, efterhånden? Nu beklager Wenger sig sgu også over indkast? Altså! Hvis der er noget der er respektløst så er det da at udnytte den fordel engelske hold har ved at skrive professionelle kontrakter med purunge knægte, som jo umuligt kan sige nej tak til de tilbud Arsenal kommer med. Arsenal; vi skal ikke holde vores kæft, I skal holde jeres kæft!
Desuden mindes jeg aldrig at have hørt nogen med tilknytning til Barcelona sige at Cesc ER på vej hjem? Jeg har ofte hørt spillere sige at det ville være fantastisk at få ham tilbage, og at de tror det nok skal ske en dag, men der er da aldrig nogen der har sagt at han var på vej?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster