Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5526
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Uagtet hans påståede voldtægt, synes jeg heller ikke truppen vil blive forstærket af ham rent spillemæssigt.

Jeg forstår bedre at klubben så igennem fingre med Suarez opførsel dengang pga unikke angriber kvalitet.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Ialocin
Indlæg: 740
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

SpillerSomMESSI skrev:
tirs maj 14, 2024 6:04 pm
Uagtet hans påståede voldtægt, synes jeg heller ikke truppen vil blive forstærket af ham rent spillemæssigt.

Jeg forstår bedre at klubben så igennem fingre med Suarez opførsel dengang pga unikke angriber kvalitet.
Jeg synes også der er enorm stor forskel på det Suarez havde gjort, og det Greenwood har gjort.

Mésqueunclub
Indlæg: 387
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Ialocin skrev:
tirs maj 14, 2024 5:58 pm
Mésqueunclub skrev:
tirs maj 14, 2024 5:49 pm
Ialocin skrev:
tirs maj 14, 2024 5:17 pm
DrGink skrev:
tirs maj 14, 2024 5:13 pm
Ialocin skrev:
tirs maj 14, 2024 5:05 pm
Hvad siger folk herinde til rygterne om Greenwood? Personligt bliver det et kæmpe NEJ TAK herfra. Jeg vil blive rigtig ked af det, hvis vi synker ned på det niveau.
Jeg har ikke helt fulgt med. Er han blevet erklæret skyldig? Hvis han er så tænker jeg også at det er ren no go.
Der ligger nogle lydfiler på nettet, der er ret ubehagelige. Manden blev ikke dømt, da hans kæreste trak anklagerne tilbage, men der er vist ingen tvivl angående hans skyld.
Siger også nej tak.

Der var rygter om hys-hys penge for at kæresten ikke skulle gå videre med sagen. Det er dog rygter, så kan ikke sige om det er sandt/falsk. Jeg syntes dog ikke man skal tage chancen.
Så vidt jeg forstår det, er Greenwood og kæresten stadigvæk sammen, så det giver jo fin mening, at hun har trukket anklagerne tilbage, hvis hun fortsat ønsker at være i forhold med ham.

Sikkert, det var også kun noget jeg læste for lang tid siden, jeg følger ikke rigtig med i hvem han dater

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1810
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 211 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Jeg ved godt at jeg ofte er efter Barca-ledelsen. Men kan vi ikke være enige om, at der virkelig, virkelig, virkelig er noget galt med Barca's scout afdeling, når man (i en tid hvor man tæller enhver krone og øre) investerer hele 40 mio. euro på Vitor Roque og derefter ikke mener han er god nok og vælger at udleje ham? :?

Hvad der højst sandsynlig sker med en udlejning til fx FC Porto er, at han får begrænset spilletid - for han er jo et talent på lånt tid i klubben - og man udnytter ikke hans købsklausul som er under halvdelen end hvad Barca gav ham for. Om sommeren 2025 vender han tilbage til Barca, hvor han igen udlejes et par sæsoner indtil han smutter for 10-20% af hvad Barca gav for ham :sørgelig:

Og det allerværste er, at ingen fra Barca ledelsen stilles til ansvar for denne mægtige fadæse. Det er typisk sådan det fungerer i Barca, sørgeligt men sandt :thumbdown:

Kvoller
Indlæg: 5234
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Barca80 skrev:
ons maj 15, 2024 8:47 pm
Jeg ved godt at jeg ofte er efter Barca-ledelsen. Men kan vi ikke være enige om, at der virkelig, virkelig, virkelig er noget galt med Barca's scout afdeling, når man (i en tid hvor man tæller enhver krone og øre) investerer hele 40 mio. euro på Vitor Roque og derefter ikke mener han er god nok og vælger at udleje ham? :?
Komplet tumpet. Især hypen klubben annoncerede ham med.



Det er måske det man "skal" sige, men man kan da håbe at det betyder en større rolle til ham næste sæson.




Forhåbentlig er rotationer inkluderende Roque.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15164
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1712 gange
Blevet takket: 1137 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Barca80 skrev:
ons maj 15, 2024 8:47 pm
Jeg ved godt at jeg ofte er efter Barca-ledelsen. Men kan vi ikke være enige om, at der virkelig, virkelig, virkelig er noget galt med Barca's scout afdeling, når man (i en tid hvor man tæller enhver krone og øre) investerer hele 40 mio. euro på Vitor Roque og derefter ikke mener han er god nok og vælger at udleje ham? :?

Og det allerværste er, at ingen fra Barca ledelsen stilles til ansvar for denne mægtige fadæse. Det er typisk sådan det fungerer i Barca, sørgeligt men sandt :thumbdown:
Måske har klubben lavet en fejl ved at bruge ham før tiden og nu kan de risikere en bøde eller noget?
Det er bare noget jeg kom i tanker om.
Han var slet ikke med i sidste kamp og jeg tror heller ikke at han kommer i aktion i de resterende kampe.
Men godt nok mystisk at ingen fra ledelsen melder noget konkret ud.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Lopezzz skrev:
ons maj 15, 2024 10:00 pm
Barca80 skrev:
ons maj 15, 2024 8:47 pm
Jeg ved godt at jeg ofte er efter Barca-ledelsen. Men kan vi ikke være enige om, at der virkelig, virkelig, virkelig er noget galt med Barca's scout afdeling, når man (i en tid hvor man tæller enhver krone og øre) investerer hele 40 mio. euro på Vitor Roque og derefter ikke mener han er god nok og vælger at udleje ham? :?

Og det allerværste er, at ingen fra Barca ledelsen stilles til ansvar for denne mægtige fadæse. Det er typisk sådan det fungerer i Barca, sørgeligt men sandt :thumbdown:
Måske har klubben lavet en fejl ved at bruge ham før tiden og nu kan de risikere en bøde eller noget?
Det er bare noget jeg kom i tanker om.
Han var slet ikke med i sidste kamp og jeg tror heller ikke at han kommer i aktion i de resterende kampe.
Men godt nok mystisk at ingen fra ledelsen melder noget konkret ud.
Kan også være nogle klausuler (antal spillede kampe, eller lign.) som trigger en højere købesum, som gør vi ikke vil bruge ham mere..
---------------------------------------
Barca is my religion!

hackmann
Indlæg: 431
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 89 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

Champione skrev:
tors maj 16, 2024 8:48 am
Kan også være nogle klausuler (antal spillede kampe, eller lign.) som trigger en højere købesum, som gør vi ikke vil bruge ham mere..
Klausuler er lækket for længe siden
... hvordan de forskellige variabler kunne være på brasilianieren. Oplysningerne tyder på, at Barça vil betale fem millioner hver sæson, hvor Vitor Roque spiller mere end 50% af kampene, en bonus, der vil blive udbetalt i maksimalt fem muligheder, og dermed i alt udgøre 25 millioner mere.

Andre 5 millioner er knyttet til, at Tigrinho er blandt de tre finalister til 'The Best'-prisen givet af FIFA, en klausul svarende til den resterende million, som Barça ville betale, hvis den brasilianske angriber er i stand til at vinde Ballon d'Or Barça og indtil 2031, det år, hvor hans nuværende kontrakt udløber.
www.fcbarcelonanoticias.com
Det er ikke derfor han ikke spiler

nosslo15
Indlæg: 1082
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 161 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Det er virkelig mystisk, hvorfor man køber et talent til 40 mio. og så ikke spiller ham mere.

"Han er ikke god nok og står bagerst i køen" er den forklaring Xavi turnerer med, men det sætter så store spørgsmålstegn ved Deco og klubbens scouting.

Men jeg tror også, at vi som fans, som jo ikke har alle informationerne, undrer os meget over det tilsyneladende meningsløse køb, fordi Lewas præstationer har været meget svingende og formentlig vedbliver at være det i næste sæson.

Måske er det et udtryk for en regulær magtkamp?

Men mon ikke det også handler om, at vi som fans går og hungrer efter, at se noget forandring og noget skarphed på holdet? Så køber klubben et langtidsprojekt, en ung brasilianer, som ikke er vant til europæisk fodbold - og vupti - forventningerne eksploderer. Fordi fortællingen lynhurtigt bliver: ung og potent Roque mod gammel og impotent Lewa.

Da Roque kom til klubben, lød det godt og handlekraftigt, at man købte en ung brasiliansk angriber til 40 mio.
Måske gjorde man det først og fremmest for at lægge pres på Lewa?

Dog kan man ikke se bort fra, at Roque har lavet masser af mål i den brasilianske liga, så noget må han jo kunne og med den situation, som holdet har været i, hvor vi ofte har manglet mål, så giver det ikke så meget mening, at Xavi ikke har haft en større lyst til at give ham chancen.

Måske har man ikke betalt alle 40 mio. I første omgang, for hvis man virkelig havde 40 mio. at bruge af, så havde man vel gået efter en mere erfaren målscorer med erfaring fra en af de store ligaer, hvis man tager holdets situation på købstidspunktet i betragtning.

Så måske er det magtkamp, men måske er det også hypen, som kom i kølvandet med Roque og som klubben havde brug for, for at få deres fans til at glemme, hvor dårligt vi spillede på det tidspunkt og samtidigt lægge pres på Lewa.

Ja, det var så mit take på Roque-affæren. Jeg håber selvfølgelig, at vi får noget ud af ham på længere sigt, for holdet har brug for en angribertype som ham.

Messias
Indlæg: 4
Tilmeldt: tors jul 20, 2017 7:28 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Messias »

https://www.bt.dk/fodbold/chokmelding-e ... eague-klub hele verden snakker om Xavi skal fyres og så sker det her i Brighton , er det bare en tilfældighed ?

DrGink
Indlæg: 717
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 686 gange
Blevet takket: 159 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Messias skrev:
lør maj 18, 2024 7:55 pm
https://www.bt.dk/fodbold/chokmelding-e ... eague-klub hele verden snakker om Xavi skal fyres og så sker det her i Brighton , er det bare en tilfældighed ?
Hmm du har ret. Det virker lidt for tilfældigt.

Specielt da jeg forstod man var galde for de zerbi i Brighton og det ville koste meget at købe ham fri.

nosslo15
Indlæg: 1082
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 161 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Kunne også være at United er ude efter ham.

DrGink
Indlæg: 717
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 686 gange
Blevet takket: 159 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

nosslo15 skrev:
søn maj 19, 2024 5:19 am
Kunne også være at United er ude efter ham.
Ja eller Bayern, som tidligere har været oppe at vende. Det er bare tidsmæssigt påfaldende at det meldes ud samtidig med at der kommer rygter om at Xavi alligevel ikke forbliver træner. Det kan jo sagtens være tilfældigt, men det er da påfaldende.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20953
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1157 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Så er der penge i kassen! Er det ikke 50procent der går til Barça?


Red
Indlæg: 171
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Red »

Er jeg den eneste der havde glemt at Marcos Alonso var hos os?🙈🙈

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster