Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9345
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 952 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/dani ... anten.html

Det er bare SÅ perfekt, for Xavi foretrækker Williams :clap:

Kvoller
Indlæg: 5230
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »


Kvoller
Indlæg: 5230
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »


Mésqueunclub
Indlæg: 386
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Forstår stadig ikke hvorfor vi så overhovedet købte ham?
Hvis de ikke mener han har eller kan udvikle sine egenskaber, burde de jo have scouted den info inden de købte ham. Men han får jo heller ikke chancen for at bevise noget, især i disse sidste kampe ville det være oplagt at bruge ham, men det ser ikke ud til at blive en realitet.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Tror vi blev grebet af lidt panik, da vi skulle signe ham.
Han blev jo rygtet til nærmest samtlige store klubber - hvilket måske har slækket lidt på scoutingen.
Gik også stærkt lige pludseligt med ham i sin tid.

Vi virker overrasket over hans niveau, og "enige" om at han skal videre. Det ser ikke ud til, at der hersker tvivl om ham.
Så riv plasteret, kom ud uden store tab - og få genereret indtægt.

Videre ;-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Filten
Indlæg: 2050
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 225 gange
Blevet takket: 206 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Champione skrev:
tirs maj 14, 2024 12:58 pm
Tror vi blev grebet af lidt panik, da vi skulle signe ham.
Han blev jo rygtet til nærmest samtlige store klubber - hvilket måske har slækket lidt på scoutingen.
Gik også stærkt lige pludseligt med ham i sin tid.

Vi virker overrasket over hans niveau, og "enige" om at han skal videre. Det ser ikke ud til, at der hersker tvivl om ham.
Så riv plasteret, kom ud uden store tab - og få genereret indtægt.

Videre ;-)
Han har jo slet ikke fået lov at bevise sig endnu. Total til grin at sætte en tiger fri på camp nou og hype det hele op for det her. Patetisk.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Antimadridista
Indlæg: 9345
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 952 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
tirs maj 14, 2024 9:50 am
Kender intet til ham her..?

Kvoller
Indlæg: 5230
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »



Jeg kan ikke lade være med at tænke om han kommer til at brillere i en anden klub næste sæson, og vi vil fortryde det fravalg.

Det kan selvfølgelig også være en Douglas om igen. Omend Roque godt nok ikke får meget tid til at vise sig. Der må jo være en indkøringsperiode.. Mon han ikke viser noget til træning?
Som Filten skriver, så blev han hypet som et total wonderkid, og nu vil Xavi ham ikke. Mærkelig, mærkelig sag.

Puyols_garn
Indlæg: 60
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 15 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Puyols_garn »

Antimadridista skrev:
tirs maj 14, 2024 3:01 pm
Kvoller skrev:
tirs maj 14, 2024 9:50 am
Kender intet til ham her..?
Har indrømmet ikke set meget andet til ham, udover hvad jeg har set i Champions League. Husker ham som en kantspiller der arbejder hårdt for holdet, en okay dribler, og nogenlunde pasningsstærk. Men ærligt talt synes jeg ikke han har lignet en spiller der virkelig kunne forstærke os når jeg en sjælden gang imellem har set ham spille. Han har også kun fået én landskamp for Brasilien selvom han er 26 år gammel.

Hans offensive output ser heller ikke prangende ud når det kommer til stats.1 mål per 692. minutter spillet i ligaen i indeværende sæson, og 1 assist per cirka 400 minutter. Nu ser det ud som om han er blevet flyttet ind centralt på den offensive midtbane på det seneste (tilsyneladende med succes), men jeg huskede ham som en spiller der normalt spillede på en af de to kanter i en 442. Han har vidst også spillet HB her og der.

Jeg er lidt pessimistisk, men det kan være der er nogen herinde der ser mere portugisisk fodbold der kan give et lidt mere kvalificeret perspektiv på ham (og forhåbentlig sige vi vinder CL næste år hvis vi får ham :grin:)

Ialocin
Indlæg: 739
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Hvad siger folk herinde til rygterne om Greenwood? Personligt bliver det et kæmpe NEJ TAK herfra. Jeg vil blive rigtig ked af det, hvis vi synker ned på det niveau.

DrGink
Indlæg: 711
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 684 gange
Blevet takket: 159 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Kvoller skrev:
tirs maj 14, 2024 3:53 pm


Jeg kan ikke lade være med at tænke om han kommer til at brillere i en anden klub næste sæson, og vi vil fortryde det fravalg.

Det kan selvfølgelig også være en Douglas om igen. Omend Roque godt nok ikke får meget tid til at vise sig. Der må jo være en indkøringsperiode.. Mon han ikke viser noget til træning?
Som Filten skriver, så blev han hypet som et total wonderkid, og nu vil Xavi ham ikke. Mærkelig, mærkelig sag.
Det er bare en skidt sag generelt. Han skulle aldrig have været købt hvis chef træneren ikke ville have ham. Det virker jo komplet idiotisk at deco og Xavi ikke samarbejder. Vi har en sportsdirektør der forinden var spejder for os og spilleragent på samme tid. Ny køber han en spiller fra det land han var spejder i. Og cheftræneren bruger ham så ikke. Det er godt nok et fejlcast.

Jeg tror faktisk deco har en større andel i de forfejlede transfere vi har oplevet end man lige skulle tro

DrGink
Indlæg: 711
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 684 gange
Blevet takket: 159 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Ialocin skrev:
tirs maj 14, 2024 5:05 pm
Hvad siger folk herinde til rygterne om Greenwood? Personligt bliver det et kæmpe NEJ TAK herfra. Jeg vil blive rigtig ked af det, hvis vi synker ned på det niveau.
Jeg har ikke helt fulgt med. Er han blevet erklæret skyldig? Hvis han er så tænker jeg også at det er ren no go.

Ialocin
Indlæg: 739
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

DrGink skrev:
tirs maj 14, 2024 5:13 pm
Ialocin skrev:
tirs maj 14, 2024 5:05 pm
Hvad siger folk herinde til rygterne om Greenwood? Personligt bliver det et kæmpe NEJ TAK herfra. Jeg vil blive rigtig ked af det, hvis vi synker ned på det niveau.
Jeg har ikke helt fulgt med. Er han blevet erklæret skyldig? Hvis han er så tænker jeg også at det er ren no go.
Der ligger nogle lydfiler på nettet, der er ret ubehagelige. Manden blev ikke dømt, da hans kæreste trak anklagerne tilbage, men der er vist ingen tvivl angående hans skyld.

Mésqueunclub
Indlæg: 386
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Ialocin skrev:
tirs maj 14, 2024 5:17 pm
DrGink skrev:
tirs maj 14, 2024 5:13 pm
Ialocin skrev:
tirs maj 14, 2024 5:05 pm
Hvad siger folk herinde til rygterne om Greenwood? Personligt bliver det et kæmpe NEJ TAK herfra. Jeg vil blive rigtig ked af det, hvis vi synker ned på det niveau.
Jeg har ikke helt fulgt med. Er han blevet erklæret skyldig? Hvis han er så tænker jeg også at det er ren no go.
Der ligger nogle lydfiler på nettet, der er ret ubehagelige. Manden blev ikke dømt, da hans kæreste trak anklagerne tilbage, men der er vist ingen tvivl angående hans skyld.
Siger også nej tak.

Der var rygter om hys-hys penge for at kæresten ikke skulle gå videre med sagen. Det er dog rygter, så kan ikke sige om det er sandt/falsk. Jeg syntes dog ikke man skal tage chancen.

Ialocin
Indlæg: 739
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Mésqueunclub skrev:
tirs maj 14, 2024 5:49 pm
Ialocin skrev:
tirs maj 14, 2024 5:17 pm
DrGink skrev:
tirs maj 14, 2024 5:13 pm
Ialocin skrev:
tirs maj 14, 2024 5:05 pm
Hvad siger folk herinde til rygterne om Greenwood? Personligt bliver det et kæmpe NEJ TAK herfra. Jeg vil blive rigtig ked af det, hvis vi synker ned på det niveau.
Jeg har ikke helt fulgt med. Er han blevet erklæret skyldig? Hvis han er så tænker jeg også at det er ren no go.
Der ligger nogle lydfiler på nettet, der er ret ubehagelige. Manden blev ikke dømt, da hans kæreste trak anklagerne tilbage, men der er vist ingen tvivl angående hans skyld.
Siger også nej tak.

Der var rygter om hys-hys penge for at kæresten ikke skulle gå videre med sagen. Det er dog rygter, så kan ikke sige om det er sandt/falsk. Jeg syntes dog ikke man skal tage chancen.
Så vidt jeg forstår det, er Greenwood og kæresten stadigvæk sammen, så det giver jo fin mening, at hun har trukket anklagerne tilbage, hvis hun fortsat ønsker at være i forhold med ham.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster