Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blach »

zqa skrev:Jeg forklarede ligesom bare hvad det var der var off-topic, og hvorfor jeg skrev at vi skulle tilbage til topic.

At du så ikke gider oprette en tråd, det er jo så ensbetydende med at det du skriver er dybt, dybt ligegyldigt.

End of story... period. Back to topic.

El Mundo skriver at vi køber en striker i sommervinduet uanset hvad der sker med Eto'o (Eto'o er ude i 2 måneder til ANC i foråret). Ønskelisten er som følgende; 1: Zlatan, 2: Forlan, 3: Villa, 4: Benzema.. Pep's foretrukne skulle være Zlatan og Txiki's Forlan.
Håber ikke Benzema er på den rigtige liste! Han er simpelthen bare ikke Barca spiller...
Hvis Zlatan virkelig er Pep's nummer et, burde der da være noget i det! Han er jo den største prof, til at vide sådan en ting... Forlan så jeg dog bag Villa og Agüerro som nummer fire. Han har bevist noget i en af top 3 ligaerne, i modsætning til Benzema.
Hvad synes I? :D
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg håber sgu ikke der er noget bag Zlatan rygtet! Hvis folk kan brokke sig over Eto'os indstilling, så tænk lige over hvor pissed de kan blive, når Zlatan går ud og siger at han er klart bedre end Messi. Den mands ego er simpelthen for stort til at han kan være i samme klub som verdens bedste spiller. På den anden side: Tænk nu hvis Pep kan få Zlatan til at smide den attitude langt væk? I så fald er han dobbelt-must-über-go, men hvis ikke; nej, ellers tak!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Lyon skulle eftersigende have indstillet sigtekornet på Hleb. De må gerne snuppe ham for min skyld, så længe de efterlader en pose penge! ;)

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mander »

Tjaaa, hvis det passer at Pep himself helst vil have Zlatan, så må han jo tro på, at han kan styre ham - det er jo ham, der skal være hans direkte chef, så mon ikke at han har overvejet fordele og ulemper, også ved personligheden?

Hvis ikke Zlatan, så helst Villa - men de er sgu begge to et par dyre herrer. Jeg vil da håbe, at Eto'o kan indbringe lidt penge, hvis han bliver solgt. Benzema ville jeg umiddelbart ikke have noget imod, men jeg tror, at Lyon ville presse prisen op til det punkt, hvor han bliver for dyr ift. hans evner.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Guardiola »

zqa skrev:At du så ikke gider oprette en tråd, det er jo så ensbetydende med at det du skriver er dybt, dybt ligegyldigt.
Nåh nåh... jeg kunne jo ikke vide, at du har rødt hår og hedder Arne.. Det er der ingen grund til at tude over. Har du overvejet at søge ind hos politiet?

Jbninc

Re: Transfer rygter

Indlæg af Jbninc »

http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Kunne være interessant at bide skeer med Madrid på transfermarkedet, mht. Silva efter min mening.

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Jbninc skrev:http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Kunne være interessant at bide skeer med Madrid på transfermarkedet, mht. Silva efter min mening.
Ja, bare for at presse prisen op :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Sportenkort skrev:Yaya Toure fra Barcelona til Arsenal
Kilde: The Sun
Sandsynlighed: Under middel
Note: Arsenal skal formentlig slås med AC Milan om at få Toures underskrift.
Gudskelov at det er The Sun. Så er sandsynligheden for at det er rigtigt, cirka ligeså stor som sandsynligheden for at Pelé gør comeback! ;) :P
Rygterne om Zhirkov lever videre ...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af rummenigge »

Jeg tror at det er det perfekte tidspunkt at købe Zlatan. Han er moden og har bevist at han er gjort af topscorer stof, at score 25 mål i seria A er flot!

At Pep iflg rygter foretrækker Zlatan frem for Ribery på det nuværende Barca giver god mening. Henry, Zlatan og Messi og for den sags skyld også Bojan kan have det perfekte samarbejde. Alle fire er super farlige centralt og er regulærer målmaskiner (Bojan potentielt), samtidig er de fabelagtige på fløjene.

Jeg håber stadig at Eto'o bliver men ideen om en Zlatan til at afløse ham er først nu ved at give rigtig rigtig god mening. Ribery har ikke vist sig fra en målmaskine rolle ergo er han kun brugbar på fløjen og Villa har ikke Zlatans flair på fløjen (Zlatan er jo rent CR7 på fløjen - check youtube). Ydermere er Zlatan et fysisk kraftværk og god i hovedspillet, ja han er jo perfekt for Barca...

Jeg har aldriig tænkt på Zlatan hos Barca men F**k det giver jo mening!!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Barca handler om:

1. Smukt spil
2. Presspil
3. Ydmyghed

Zlatan opfylder kun en af dem.

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

Ved ikke rigtig med Zlatan.. Håber sku ikke han kommer til klubben. Men en ting er sikkert, og det er at jeg synes vi skal købe Ribery! Han vil passe perfekt i Barca! Ellers ryger han bare Real Madrid.

En anden ting. Nu har vi snakket rigtig meget om Fabregas, og mange mener han er for dyr osv. Men hvad med Javier Mascherano? Han er før blevet rygtet til Barca, og nu også i dag. Jeg kender ham ikke fantastisk godt, men har set ham i nogle kampe for Liverpool, hvor han virkelig gjorde indtryk på mig. Sikke en arbejdshest og hvor spiller han godt. Hvis vi sælger Gudjohnson og skal have en mand til at erstatte ham, så mener jeg bestemt at Javier Mascherano kunne være manden.. Han er jo heller ikke nær så dyr som Fabregas..

Men hvad siger i til Javier Mascherano?

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

Toure skrev:Barca handler om:

1. Smukt spil
2. Presspil
3. Ydmyghed

Zlatan opfylder kun en af dem.
Lad os bare blive enige om at Zlatan ikke passer i Barca trøjen! Kan slet ikke se ham i Barca, det vil være helt forkert. Tror han flopper hvis han kommer til Barca!

Go for David Villa!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af rummenigge »

Toure skrev:Barca handler om:

1. Smukt spil
2. Presspil
3. Ydmyghed

Zlatan opfylder kun en af dem.
Jeg er ikke enig. Lad os se udfra dine egne kriteria:

1. Smukt spil--> check! (no discussion han er jo på CR7 og Messi niveau på flair faktoren)
2. Presspil --> check! (Pep har ikke lagt skjul på at han har været inspireret af Mourinhos Chelsea når det gælder presspillet. Og Mourinho elsker Zlatan hvilket tyder på han er han en spiller som gør hvad træneren siger til UG plus lidt hæl og tå)
3. Ydmyghed --> check! (Barca har godt af spillere som oser af selvtillid. Holdkammaraterne i Ajax, Juventus og Inter og ikke mindst Sverige har aldrig klaget over Zlatan hvorfor skulle dette være anderledes på vores harmoniske Barca hold. Dette ser jeg som bevis at han har den rette ydmyghed, så er jeg ligeglad hvodan han er overfor pressen medmindre han disser sine egne!!)

Zlatan er top kvalitet, så er det jo en smagssag om man synes om hans personlighed. Personligt kan jeg godt lide folk med kant ligesom jeg elsker Eto'o!

Det vil klæde Barca med en vindertype som Zlatan, perfekt erstatning for Eto'o if you ask me!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Lad os tage den i Zlatan Ibrahimovic tråden...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af rummenigge »

Hehe, sorry er blevet totalt hook på Zlatan drengen efter at have tænkt i transferbaner.

En generelt bemærkning:

Jeg synes nødvendigvis ikke at Barca skal prioritere spanske spillere. Dog ser jeg det rigtig at prioritere La Masia (spiller fra ungdosmafdelingen) spillere som nødvendigvis heller ikke er spanske.

Barca er stærk pga en unik kombinationen af La masia og indflydelse udefra. Villa har været min favorit gennem hele sæsonen for at erstatte Eto'o må jeg indrømme, men jo mere jeg indstiller tankerne på Zlatan ser jeg det som indlysende.

Om Zlatan bliver en succes? Selvfølgelig! Ajax, Juventus og Inter klager ikke. Ja selv et Sverige med de mest konservative og defensive træner kapaciteter anerkender "utilpassede" Zlatan som uerstattelig.

Villa bliver garanteret også en succes men Zlatan bliver større hos Barca efter min mening da han er sværer at læse for modstanderen. Zlatan og Villa er lige hurtige og har begge fremragende førstegangsberøringer. Ydermere er Zlatan stærk i luftspillet og mere fysisk stærk samt en bedre dribbler hvilket efter min mening gør ham til en perfekt Barca spiller. Villa vil lave mål fra første fløjt da han kender La Liga bedre, men Zlatan vil få større betydning i anden halvdel af året hvor titlerne skal hjem, qua hans uortodokse ulæselige stil.

Zlatan er 27 og er blevet moden, for satan Pep det er godt set!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster