• Advertisement

Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Re: Transferrygter

Indlægaf blunderbaws » tirs sep 03, 2019 7:50 pm

https://twitter.com/BarcaTimes/status/1 ... 99712?s=19

Hvis det er rigtigt, så er han en slange af dimensioner.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
blunderbaws

Har takket: 20 gange
Blevet takket: 18 gange

Indlægaf Dytrax » tirs sep 03, 2019 8:16 pm

Det er jo helt væk fra vinduet, hvis det er sandt.
Brugeravatar
Dytrax

Geografisk sted: Frederiksværk

Har takket: 280 gange
Blevet takket: 144 gange

Indlægaf Antimadridista » tirs sep 03, 2019 8:25 pm

Hvis det kommer til at ske, så får jeg endegyldigt afsluttet mit vægelsind, vedr min holdning til evt fremtidig neymar ankomst.
Antimadridista

Har takket: 11 gange

Indlægaf Dytrax » tirs sep 03, 2019 11:47 pm

Neymar jr has no release clause, but Barcelona reportedly see a possible legal maneuver to break the contract in 2020, whether PSG wants it or not.

According to the legal theory: Next summer, Neymar will have completed what FIFA defines as the “protected period,” which is the first three seasons or first three years, whichever happens first. Once this time is up, if a player has the same contract as when they signed, without having renewed it, FIFA recognizes the right for the player to leave the club, by paying an indemnity.

The cost of that indemnity is calculated with a formula provided by FIFA that looks at what the footballer’s transfer cost, the amortization of the transfer, and other variables. The report says that Neymar’s agents have consulted with FIFA and have been told the cost will be around 170 million.

If Neymar were to ask FIFA to activate this option next year, Barcelona could then pay the fee. [MD]

Jeg ville ønske, at den én gang for alle blev lagt i graven. Hvis det er rigtigt, at klubben og Neymar snart står overfor hinanden i retten, er det jo pløk, at klubben har villet hente ham tilbage. Nu tænker jeg ikke på det sportslige, men på det signal, som det sender.

I øvrigt, kan jeg godt se det dumme i, at jeg ønsker det i graven og selv viderebringer rygter. :roll: :lol:

"Hej, jeg hedder Lasse og jeg er komplet idiot."
Brugeravatar
Dytrax

Geografisk sted: Frederiksværk

Har takket: 280 gange

Indlægaf Daluigi » ons sep 04, 2019 8:36 am

Dytrax skrev:
Neymar jr has no release clause, but Barcelona reportedly see a possible legal maneuver to break the contract in 2020, whether PSG wants it or not.

According to the legal theory: Next summer, Neymar will have completed what FIFA defines as the “protected period,” which is the first three seasons or first three years, whichever happens first. Once this time is up, if a player has the same contract as when they signed, without having renewed it, FIFA recognizes the right for the player to leave the club, by paying an indemnity.

The cost of that indemnity is calculated with a formula provided by FIFA that looks at what the footballer’s transfer cost, the amortization of the transfer, and other variables. The report says that Neymar’s agents have consulted with FIFA and have been told the cost will be around 170 million.

If Neymar were to ask FIFA to activate this option next year, Barcelona could then pay the fee. [MD]

Jeg ville ønske, at den én gang for alle blev lagt i graven. Hvis det er rigtigt, at klubben og Neymar snart står overfor hinanden i retten, er det jo pløk, at klubben har villet hente ham tilbage. Nu tænker jeg ikke på det sportslige, men på det signal, som det sender.

I øvrigt, kan jeg godt se det dumme i, at jeg ønsker det i graven og selv viderebringer rygter. :roll: :lol:

"Hej, jeg hedder Lasse og jeg er komplet idiot."

.... Hej Lasse
Forumlegende
Brugeravatar
Daluigi

Geografisk sted: Galten

Har takket: 120 gange
Blevet takket: 603 gange

Indlægaf Piquénbauer » tirs sep 10, 2019 11:38 am

Mig Rico fra MD melder at den spiller som ledelsen vil følge tættest i denne sæson er Fabian Ruiz. Man mener han vil være den perfekte spiller at hente i forsøget på at gennemføre et generationsskifte centralt. Prisen skulle være omkring 60 mio euro (ved ikke om han har en frikøbs).

Det giver god mening hvis det er sandt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!
Brugeravatar
Piquénbauer

Har takket: 282 gange
Blevet takket: 976 gange

Indlægaf PuyolErGud » tirs sep 10, 2019 1:25 pm

Helt bestemt. Busquets har også været ude at fremhæve ham, samt De Jong som fremtidens spillere på de(n) position. Han vil være spænende at få ind, nu hvor næste sommer formentlig byder på farvel til Rakitic og Vidal som minimum.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Brugeravatar
PuyolErGud

Geografisk sted: Ishøj

Har takket: 460 gange
Blevet takket: 307 gange

Indlægaf Rb88 » tirs sep 10, 2019 1:45 pm

60 mio euro? Hahahahaha hahaha. Fuck det er dumt.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Brugeravatar
Rb88

Har takket: 113 gange
Blevet takket: 79 gange

Indlægaf Antimadridista » tirs sep 10, 2019 2:00 pm

Men var han ikke allerede på tale for 1-2 år siden..og til en noget lavere pris :|

Er han og Jong ikke også lidt for ens?
Antimadridista

Indlægaf SpillerSomMESSI » ons sep 11, 2019 9:01 pm

https://www.sport-english.com/en/news/b ... er-7629210

Ku’ være sjovt at se om han finder sin Liverpool form i denne sæson, når der ikke er så meget fokus på ham, og så vender tilbage til sommer i topform.

Men det er vigtigt at se ham som offensiv midtbane spiller i stedet for venstre kant, hvor selv magikeren Iniesta så dårlig ud.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---
Brugeravatar
SpillerSomMESSI

Geografisk sted: Skive - Jylland

Har takket: 411 gange
Blevet takket: 281 gange

Indlægaf Antimadridista » fre sep 13, 2019 3:43 pm

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... bappe.html

Kunne man garantere et Mbappe køb i 2021 (hvilket man selvfølgelig ikke kan!), lod jeg gerne Ney gå i 2020...
Antimadridista

Foregående

Tilbage til Andre Spillere