• Advertisement

Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Re: Transferrygter

Indlægaf PuyolErGud » man feb 11, 2019 5:30 pm

Drake skrev:Kender ikke noget til ham Luka Jović.

Men synes umiddelbart ikke det er en holdbar løsning her nu, da jeg ikke tror at han kan være klar til at overtage for Suarez om 1-2 år.

Vi bliver nød til at købe en verdensklasse spiller der skal erstatte Suarez med det sammen, eller om en sæson.
Han har nu gjort det godt og har lidt af de samme kvaliteter som Suarez. Problemet med at erstatte Suarez er bare, at der findes så få verdensklasse angribere, som også har alderen til flere år, og de der i så fald findes vil koste noget nær en milliard. Og det er ikke holdbart at spendere det beløb, når der også skal forstærkning til andre steder på banen.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Brugeravatar
PuyolErGud

Geografisk sted: Ishøj

Har takket: 444 gange
Blevet takket: 286 gange

Indlægaf Piquénbauer » man feb 11, 2019 5:39 pm

Jeg tror snart man må indse at det at købe verdensklassespillere er ikke bare svært men oftest umuligt. Udover det så kan jeg ærlig talt ikke nævne ret mange decideret verdensklasse angribere.

Hvis de kan købes og muligheden er der så slå til. Ellers så er jeg tilfreds med at man forsøger med unge spillere. Problemet er bare at flere klubber også har indset det og derfor skulle Real, psg og Chelsea også være interesseret i jovic.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!
Brugeravatar
Piquénbauer

Har takket: 268 gange
Blevet takket: 884 gange

Indlægaf Xavi6Smede » man feb 11, 2019 5:53 pm

Jovic lyder spændende. Men jeg håber virkelig vi henter Joao Felix i stedet, han skulle desværre bare være voldsomt dyr.
Xavi6Smede

Har takket: 40 gange
Blevet takket: 85 gange

Indlægaf Antimadridista » man feb 11, 2019 6:33 pm

Xavi6Smede skrev:Jovic lyder spændende. Men jeg håber virkelig vi henter Joao Felix i stedet, han skulle desværre bare være voldsomt dyr.

Jeg scouter for lidt :glad: Hvem pokker er han??
Antimadridista

Har takket: 5 gange
Blevet takket: 84 gange

Indlægaf Antimadridista » man feb 11, 2019 6:34 pm

Men synes umiddelbart ikke det er en holdbar løsning her nu, da jeg ikke tror at han kan være klar til at overtage for Suarez om 1-2 år.

Vi bliver nød til at købe en verdensklasse spiller der skal erstatte Suarez med det sammen, eller om en sæson.

Hvis du intet kender til ham, hvordan kan du så overhovedet vide om han kan overtage om 1-2 år???
Antimadridista

Indlægaf Xavi6Smede » man feb 11, 2019 6:48 pm

Antimadridista skrev:
Xavi6Smede skrev:Jovic lyder spændende. Men jeg håber virkelig vi henter Joao Felix i stedet, han skulle desværre bare være voldsomt dyr.

Portugisisk offensiv spiller fra Benfica, lige fyldt 19 år, og har slået igennem med 7 mål 3 oplæg i 13 kampe. Liverpool fik angiveligt afvist et bud på 60+mio i januar, og det er ikke den topklub han ikke bliver sat i forbindelse med :-)
Han har primært været offensiv midt+kant, men er begyndt at spille som falsk 9'er. Vanvittigt touch på bolden, og en pæn størrelse med 1.80 - potentiel angriber!

https://www.youtube.com/watch?v=WDPYtzEeaGQ
Xavi6Smede

Indlægaf Goaaal » man feb 11, 2019 7:13 pm

Xavi6Smede skrev:
Antimadridista skrev:

Portugisisk offensiv spiller fra Benfica, lige fyldt 19 år, og har slået igennem med 7 mål 3 oplæg i 13 kampe. Liverpool fik angiveligt afvist et bud på 60+mio i januar, og det er ikke den topklub han ikke bliver sat i forbindelse med :-)
Han har primært været offensiv midt+kant, men er begyndt at spille som falsk 9'er. Vanvittigt touch på bolden, og en pæn størrelse med 1.80 - potentiel angriber!

Er det i stedet for Suarez eller som reserve for Suarez du vil have ham? Ud fra ren youtube vurdering vil jeg mene, at der er lang vej -,før han har fysik mm. til at spille 1. angriber hos Barca. Men ser spændende ud.
Goaaal

Har takket: 297 gange
Blevet takket: 112 gange

Indlægaf Antimadridista » man feb 11, 2019 7:16 pm

Xavi6Smede skrev:
Antimadridista skrev:

Hmmm ok! Ser jo ikke dårligt ud. De der tube klip, har jeg det dog bare lidt anstrengende med.
Antimadridista

Indlægaf Goaaal » man feb 11, 2019 7:38 pm

I bagklogskabens lys er det jo også vanvittigt, at man lod Dortmund leje Paco OG samtidig gav dem en så lav købsoption?! Vi skal vel sælge ham til de 23 mio. euro, hvis de byder? Ikke fordi, jeg vil have ham tilbage, men mon ikke han kunne have være solgt noget dyrere med det dårlige udbud af 9'ere til sommer, og dermed ville have en del ekstra at købe for.

Jeg gad virkelig godt, at vi hentede Piatek til Suarez rollen:

https://www.youtube.com/watch?v=CVysoGrlGt0
Goaaal

Indlægaf Piquénbauer » man feb 11, 2019 7:45 pm

Paco er officielt solgt. Jeg tror desuden ikke han kan holde formen og han har været meget skadet. Mener det var 26 mio i alt vi fik for ham og dem tror jeg i sidste ende vi skal være glade for.

Vi skulle have købt Jesus. Han havde været god hos os. Ellers må jeg indrømme at jeg ikke rigtigt har nogle ønsker udover vi får en ok spiller ind med lidt fremtid der kan rotere lidt med suarez.
Brugeravatar
Piquénbauer

Indlægaf Xavi6Smede » man feb 11, 2019 7:46 pm

Goaaal skrev:
Xavi6Smede skrev:
Antimadridista skrev:

Er det i stedet for Suarez eller som reserve for Suarez du vil have ham? Ud fra ren youtube vurdering vil jeg mene, at der er lang vej -,før han har fysik mm. til at spille 1. angriber hos Barca. Men ser spændende ud.

Man bliver selvfølgelig ikke 1.angriber i verdens bedste klub som 19 årig, med en enkelt sæsons erfaring i Primeira Liga. Men efter min mening ser han virkelig speciel ud! Det gode ved ham er, at han både evner at spille på midtbanen og kanten, så han ikke nødvendigvis ender i Paco-situationen, hvor der kun var spilletid de 10 kampe om året Suarez ikke spillede.
Spørgsmålet er om det for tidligt i forhold til hans udvikling, men med den interesse der er, så det med at slå til imens det stadigvæk er muligt. Det forlyder dog i øjeblikket, at Wolves utroligt nok er favoritter.
Xavi6Smede

Indlægaf Piquénbauer » man feb 11, 2019 7:49 pm

Han må være mendes klient hvis han er på vej til wolves?
Brugeravatar
Piquénbauer

Indlægaf Drake » man feb 11, 2019 8:37 pm

Antimadridista skrev:

Hvis du intet kender til ham, hvordan kan du så overhovedet vide om han kan overtage om 1-2 år???

Fordi han kun har præsteret i denne sæson, og er 21 år.

Men det kan da godt være at han laver en Arthur, og allerede er klar til at spille fast i første sæson :smile:
---------------------------
Fuck Bartomeu!! Fremtiden ser ikke lys ud for Barca!! :cry:

Gad vide hvornår FC Barcelona skal spille kampe igen, nu har de ikke spillet i nogle år :?:
Kender ikke det hold Anolecrab CF der spiller i stedet for :eek: :mad:
Brugeravatar
Drake

Har takket: 482 gange
Blevet takket: 70 gange

Indlægaf Kvoller » man feb 11, 2019 10:36 pm

Goaaal skrev:I bagklogskabens lys er det jo også vanvittigt, at man lod Dortmund leje Paco OG samtidig gav dem en så lav købsoption?! Vi skal vel sælge ham til de 23 mio. euro, hvis de byder? Ikke fordi, jeg vil have ham tilbage, men mon ikke han kunne have være solgt noget dyrere med det dårlige udbud af 9'ere til sommer, og dermed ville have en del ekstra at købe for.

Mener Milan har købt Piatek, men ja, ham gad jeg også godt have.
Brugeravatar
Kvoller

Geografisk sted: Sønderborg

Har takket: 201 gange
Blevet takket: 83 gange

Indlægaf Goaaal » tirs feb 12, 2019 10:48 am

Kvoller skrev:
Goaaal skrev:I bagklogskabens lys er det jo også vanvittigt, at man lod Dortmund leje Paco OG samtidig gav dem en så lav købsoption?! Vi skal vel sælge ham til de 23 mio. euro, hvis de byder? Ikke fordi, jeg vil have ham tilbage, men mon ikke han kunne have være solgt noget dyrere med det dårlige udbud af 9'ere til sommer, og dermed ville have en del ekstra at købe for.

Mener Milan har købt Piatek, men ja, ham gad jeg også godt have.

Ej. Den havde jeg misset. En januartransfer... og så til den pris. Vi skulle nok have givet det dobbelte, men den havde jeg stadig været med på.
Goaaal

ForegåendeNæste

Tilbage til Andre Spillere