Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

What, hvor stærke er de rygter?

Hvorfor vil I ikke have ham?? Kommer det ikke an på prisen? Kunne godt se ham i en "light" Xavi rolle for Barca. Han er kun 30 og kan vel spille den rolle i 3-4 år. Derudover er han spansk og virker stille og rolig. Hvis prisen er god er jeg klart for at give det et skud.

Edit: Skal også ses i lyset af hvad alternativet er? Hvis vi ikke tror på en Eriksen klasse spiller så er jeg for. Hvis vi stadig tror på en top top spiller til midten, så er det klart at det virker underligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Fin backup. Ikke den mest spændende signing men jeg ville have det ok med at have sådan en spiller på bænken.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Piquénbauer skrev:Fin backup. Ikke den mest spændende signing men jeg ville have det ok med at have sådan en spiller på bænken.

Helt enig. På det niveau han spiller nu vil jeg faktisk mene han vil være en klar forbedring på vores midtbane. Derudover har man "jokeren", at tænk nu hvis han voksede på holdet og fik en opblomstring.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Hahaha. Den her ledelse. Den etablerede spiller bliver Mata, mens man køber Arthur og Lenglet. Det er altså vildt, at de kan slippe af sted med det. Sidst var det Pau.
Senest rettet af Kubala lør jun 23, 2018 1:24 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

I øvrigt vil jeg mene, at Mata mere er Cou/Ini type. Kant/offensiv midt. Man kan så spørge sig selv, om man har brug for sådan en type. Han er slet ikke Xavi type.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

https://gianlucadimarzio.com/en/real-ma ... -play-more

For the fuck of it? Har han en købsklausul?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Nu ser jeg altså en del United-kampe, og Mata er ikke en CM. Jo, hvis vi spilelr Pep-fodbold med så ekstrem boldbesiddelse, men der er jo en grund til, at han af både Moyes, van Gaal og Mourinho ikke har fået lov til at spille 10'er, altså centralt på banen, men i stedet fået kanten, fordi han intet fylder centralt, og hans defensive arbejde er ikke godt nok.

Hvis Mata skal hentes, så er det fordi, man vil have garderinger til de tre forreste pladser. Han kan godt spille en falsk 9'er, men omvendt så har vi jo i skrivende stund ikke spillere, der gør, at vi kan tillade os spille emd falsk 9'er, for ingen af de spillere, der kan spille kanten/kantangriberen er tilpas målfarlige nok. Der er kun Coutinho, og ham skal vi lige forventningsafstemme, hvor mange mål vi kan tillade os at få af ham.

Suarez er for ringe, når han spiller for bredt, Denis kan positionen, men slet ikke hurtig eller målfarlig nok, hvorimod Dembele er dytig til at skabe, så er han hellere ikke målfarlig nok.

Dog er Mata faktisk en rigtig dygtig spiller til at positionere sig og komme frem til chancer, så ham i en kant kan måske bidrage med nogle mål, men han har i den grad ikke nogen fart, og så står vi endnu engang tilbage med masser af spillere, der helst vil have bolden i fødderne, og man derfor har svært ved at skabe en tilpas god nok dynamik, der gør, at spillet eri bevægelse, for det er jo basalt det, der er vores store problem under Valverde, at spillet går for langsomt og det er for sterilt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

A$AP skrev:https://gianlucadimarzio.com/en/real-ma ... -play-more

For the fuck of it? Har han en købsklausul?
Jeg ville sgu gerne have ham, så håber da han har en købsklausul, ellers sælger RM aldrig til os.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Kan ikke finde noget officielt, men mange sider skriver 50 mio. euro. Det ville sgu være et scoop. Synes dog at Real plejer at have meget høje klausuler på deres spillere.


Blandt andet denne side:

https://www.realmadridbible.com/real-ma ... e-clauses/

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Goaaal skrev:Kan ikke finde noget officielt, men mange sider skriver 50 mio. euro. Det ville sgu være et scoop. Synes dog at Real plejer at have meget høje klausuler på deres spillere.


Blandt andet denne side:

https://www.realmadridbible.com/real-ma ... e-clauses/
Hvis 50 mio. euro passer, så synes jeg sgu helt klart vi skal prøve at se om han giver til os!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Goaaal »

Drake skrev:
Goaaal skrev:Kan ikke finde noget officielt, men mange sider skriver 50 mio. euro. Det ville sgu være et scoop. Synes dog at Real plejer at have meget høje klausuler på deres spillere.


Blandt andet denne side:

https://www.realmadridbible.com/real-ma ... e-clauses/
Hvis 50 mio. euro passer, så synes jeg sgu helt klart vi skal prøve at se om han giver til os!
Ja, der er endda råd til at tilbyde ham en attraktiv løn for de penge man sparer såfremt man får en så spændende spiller til 50.

Antimadridista
Indlæg: 9274
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 937 gange
Blevet takket: 949 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Pardon for mine mangler på Kovacic området, men hvilken rolle vil han kunne tilbyde his os? Han er vel en mellemting mellem Kroos og casemiro? Ser stort set kun Real når der er el classico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

https://www.mundodeportivo.com/futbol/f ... asion.html

Som jeg skrev tidligere så venter klubben med at offentliggøre transfers til efter 1 juli pga årsregnskabet. Men ifølge MD (via polo som har en smule troværdighed) så tyder alt på at både Arthur og lenglet vil blive officielle stort set med det samme vi rammer juli.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5501
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 567 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Gå efter James Rodriquez i stedet for Thiago...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af LeoMessi »

SpillerSomMESSI skrev:Gå efter James Rodriquez i stedet for Thiago...
Han havde også et godt VM inden han kom til Real Madrid, men efterfølgende var han jo nærmest uduelig. Han fik chancerne, men det blev bare aldrig rigtigt godt. Jeg ser vitterligt ikke det helt store i ham, og har svært ved at forstå hvorfor FC Barcelona ikke køber Thiago.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 81 gæster