Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Suarez er 31 og messi 30. Om man vil det eller ej så bliver de ikke ved for evigt. Og Messi vil nok falde længere og længere ned på banen med tiden. Udover det så er dembele stadig en knægt der har meget at lære.

Griez er en bevist topspiller. Han er taktisk alsidig, arbejder hårdt i begge ender, god teknik, godt blik for spillet og han har vist han kan score mål. Jeg har min tvivl om han hører til blandt den øverste klasse men han vil kunne gå direkte ind på stort set alle hold på jorden. Derfor er det for mig også en spiller man skal hente når muligheden er der. Især fordi han ikke vil koste mere end 100 mio (latterligt at skrive) og man vil kunne sælge ham videre hvis det ikke helt går. Samtidig vil han betyde at vi kan rotere mere. Messi og suarez kan få lidt tid på bænken. Dembele kan få roen til at spille sig ind.

Vores offensiv vil komme på plads i en del år med ham. Så mangler vi bare lige en til midten og så ser det faktisk rigtig fornuftigt ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Bare fordi man kan, behøver man jo ikke, piq. Med det sagt, så er jeg hverken super tændt på idéen om at hente ham eller modstander af samme.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Teknisk set er Suarez stadig 30. Han bliver dog 31 d. 24/01.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det var da overhovedet heller ikke min pointe zqa?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Transferrygter

Indlæg af zqa »

Det er bare ikke første gang, at du nævner; at fordi man kan, skal man. Jeg synes vi burde vente et år og så købe en ny rendyrket 9’er.
Senest rettet af zqa lør jan 20, 2018 8:37 pm, rettet i alt 2 gange.
#jesuisSheep

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

zqa skrev:Det er bare ikke første gang, at du nævner; at fordi man kan, skal man. Jeg synes vi burde vente et år og så købe en ny rendyrket 9’er.
Kane? ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

zqa skrev:Det er bare ikke første gang, at du nævner; at fordi man kan, skal man. Jeg synes vi burde vente et år og så købe en ny rendyrket 9’er.
Det er som sagt ikke rigtigt min pointe. Eller jo det er en del af det. Det vigtigste er dog at griez er en topspiller - det er derfor man vil have ham.

Omkring 9'er så kan jeg ikke rigtigt komme i tanke om en der er god nok og som kan købes.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Ham Mertens fra Napoli, er godt nok kynisk. Ærgerligt han er 30.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Slindj93 »

Mertens er god, men han er ikke udpræget 9’er, hvis det er i den sammenhæng du nævner ham? :-)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Men grundlaget for købet skal ikke være at han er en “topspiller”. Forstå mig ret.

Mon ikke der er en derude er sted?
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Altså, jeg tænker, at der sikkert er en plan med Griez, og når sådan en spiller er tilgængelig på markedet og til 100 mio. samt at man har en plan med vedkommende, så burde man slå til. Lidt ligesom man gjorde med Suarez. Der var også en del, der var skeptiske og påpegede, at det vil blive svært at få Ney, Saurez og Messi til at fungere.

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Slindj93 »

Odriozola gør det godt nok godt! Er lidt ærgelig over, at vi ikke købte ham i stedet.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Slindj93 skrev:Odriozola gør det godt nok godt! Er lidt ærgelig over, at vi ikke købte ham i stedet.
Ham kan vi jo stadig godt købe vel? da Semedo ikke bliver set som starter, også kan Roberto komme op på midten igen :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Kane sættes i forbindelse med Real Madrid for 200 millioner pund :eek: :eek: Vanvittig pris.

Jeg er sjældent enig med Mourinho, men han sagde i sidste sæson, at om et års tid vil Pogba blive set som et røverkøb, fordi priserne ville stige helt vildt. Det fik han ret i.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

leomessi10
Indlæg: 12
Tilmeldt: lør feb 11, 2017 4:09 pm
Blevet takket: 2 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af leomessi10 »

Ham Nabil Fekir - Skal vi ikke bare købe ham?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster