Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Han vil få ca. lidt over 365.000 euro om ugen, hvis det passer med 19 mio. euro. Hvor meget får han i Arsenal? Og de 19 er vel før skat?
Senest rettet af Kubala fre nov 24, 2017 4:45 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8380
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8380
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Michman skrev:Billede
Hvem er de tre herrer har den endelig magt, hvis det skulle være, at de her uenigheder fortsætter? Er det Robert?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Enlig mærkeligt at der er uenigheder i mellem ledelsen om et køb af Ozil, det er vel lige et køb efter deres hoveder :roll:

29 år.
Skal have en stor løn.
En lang kontrakt.
Vi kan ikke slippe af med ham igen, før sin kontrakt løber ud.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Det undrer mig lidt, at vi kan have haft så mange besynderlige handler, når nu en større gruppe mennesker skal være enige. Det ville normalt fremherske køb af de "sikre" valg, da det er svært at nå til enighed om andet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er fordi ledelsen har smidt flere folk ind i processen. Det var der ikke før. Måske er de kommet lige netop fordi der har været så mange ringe handler?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2832
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Norbit »

Er der en der har en oversigt over, hvad Ozil løber i gennemsnit pr. kamp som han spiller? Sammenlignet med en som Rakitic?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Hvor god har Guedes været i de små rum for Valencia? Jeg har ikke set noget til dem i denne sæson, men jeg kunne lide, hvad jeg så i dag. Formidabel fart og dejlig gåpåmod.

Han kunne da være en god mulighed for os til sommer, når vi skal have løst Suarez-problemet, hvis Messi skal være falsk 9'er og vi vender tilbage til vores 4-3-3.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

MessiPogba skrev:Hvor god har Guedes været i de små rum for Valencia? Jeg har ikke set noget til dem i denne sæson, men jeg kunne lide, hvad jeg så i dag. Formidabel fart og dejlig gåpåmod.

Han kunne da være en god mulighed for os til sommer, når vi skal have løst Suarez-problemet, hvis Messi skal være falsk 9'er og vi vender tilbage til vores 4-3-3.
Har heller ikke set meget til ham, og enig i at han ser spænende ud. Men hans slutprodukt virker ikke særlig godt, og er det ikke noget med at han er lejet hos PSG (Eller hørte jeg forkert) hvis det er rigtigt så kommer vi ikke til at få ham.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

MessiPogba skrev:Hvor god har Guedes været i de små rum for Valencia? Jeg har ikke set noget til dem i denne sæson, men jeg kunne lide, hvad jeg så i dag. Formidabel fart og dejlig gåpåmod.

Han kunne da være en god mulighed for os til sommer, når vi skal have løst Suarez-problemet, hvis Messi skal være falsk 9'er og vi vender tilbage til vores 4-3-3.
Han har været virkelig god denne sæson, det han gjorde mod Semedo har han gjort mod mange højrebacks denne sæson. Valencias bedste mand. Desværre slipper PSG ham ikke. De har sgu fået en virkelig god, ung trup.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Raman93 skrev:
MessiPogba skrev:Hvor god har Guedes været i de små rum for Valencia? Jeg har ikke set noget til dem i denne sæson, men jeg kunne lide, hvad jeg så i dag. Formidabel fart og dejlig gåpåmod.

Han kunne da være en god mulighed for os til sommer, når vi skal have løst Suarez-problemet, hvis Messi skal være falsk 9'er og vi vender tilbage til vores 4-3-3.
Han har været virkelig god denne sæson, det han gjorde mod Semedo har han gjort mod mange højrebacks denne sæson. Valencias bedste mand. Desværre slipper PSG ham ikke. De har sgu fået en virkelig god, ung trup.
Ja, han rev sgu Semedo et nyt røvhul i går (Rakitic hjalp aldrig Semedo i forbindelse med Gaya og Guedes, så Semedo var lidt i ingenmandsland) PSG har sgu sgi lidt af en guldfugl der, hvis han kan få en plads i deres trup til sommer. Hans konkurernter er jo Neymar, Mbappé, Draxler, di Maria, Lucas Moura og Pastore. Det er sgu meget konkurrence pt..

Men har du set meget til Guedes da? For jeg vil gerne vide, hvor god han er i de små rum, og hvordan han spiller, når han ikke har så meget rum i modstanderens bagkæde til at udnytte sin vilde fart i, for det er sjældent, at vi møder hold, som giver os rum, så er det sgu vigtig med god close control af bolden og gode til at træffe beslutninger i pressede, tætte situationer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

MessiPogba skrev:
Raman93 skrev:
MessiPogba skrev:Hvor god har Guedes været i de små rum for Valencia? Jeg har ikke set noget til dem i denne sæson, men jeg kunne lide, hvad jeg så i dag. Formidabel fart og dejlig gåpåmod.

Han kunne da være en god mulighed for os til sommer, når vi skal have løst Suarez-problemet, hvis Messi skal være falsk 9'er og vi vender tilbage til vores 4-3-3.
Han har været virkelig god denne sæson, det han gjorde mod Semedo har han gjort mod mange højrebacks denne sæson. Valencias bedste mand. Desværre slipper PSG ham ikke. De har sgu fået en virkelig god, ung trup.
Ja, han rev sgu Semedo et nyt røvhul i går (Rakitic hjalp aldrig Semedo i forbindelse med Gaya og Guedes, så Semedo var lidt i ingenmandsland) PSG har sgu sgi lidt af en guldfugl der, hvis han kan få en plads i deres trup til sommer. Hans konkurernter er jo Neymar, Mbappé, Draxler, di Maria, Lucas Moura og Pastore. Det er sgu meget konkurrence pt..

Men har du set meget til Guedes da? For jeg vil gerne vide, hvor god han er i de små rum, og hvordan han spiller, når han ikke har så meget rum i modstanderens bagkæde til at udnytte sin vilde fart i, for det er sjældent, at vi møder hold, som giver os rum, så er det sgu vigtig med god close control af bolden og gode til at træffe beslutninger i pressede, tætte situationer.
Han har en fin "close control" og generel teknik men lever også meget på sin fart og antrit. Og så skal han forbedre sine afslutninger, men kæmpe potentiale og præsterer altid på et højt niveau. Han var også virkelig god da jeg så ham mod Sevilla.

Malcom fra Bordeaux kunne også være interessant for os som kantspiller. Pulisic, Brandt, Leon Bailey og Richarlison også. Det er vel egentligt kun Messi og Dembele, der er kvalitets angribere. Suarez er færdig, Paco og Deulofeu har ikke niveau. Så to spillere til tre pladser.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Der er mange, der kunne være interessante.

Florian Thauvin har gang i endnu en rigtig flot sæson i Marseille. Ocampos gør det også flot i Marseille. Mikel Oyarzabal er ekstremt spændende. Hvis Pione Sisto fortsætter sin rigtig, rigtig flotte udvikling, kunne han helt reelt også blive et emne til sommer. Han er måske ikke helt målfarlig nok, som det ser ud i øjeblikket, men han er tydeligvis en af de allerbedste venstrekanter i La Liga, som han har spillet her i sæsonens første 13 runder.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Blaugrana92 skrev:Der er mange, der kunne være interessante.

Florian Thauvin har gang i endnu en rigtig flot sæson i Marseille. Ocampos gør det også flot i Marseille. Mikel Oyarzabal er ekstremt spændende. Hvis Pione Sisto fortsætter sin rigtig, rigtig flotte udvikling, kunne han helt reelt også blive et emne til sommer. Han er måske ikke helt målfarlig nok, som det ser ud i øjeblikket, men han er tydeligvis en af de allerbedste venstrekanter i La Liga, som han har spillet her i sæsonens første 13 runder.
Ja, Mikel Oyarzabel minder mig utroligt meget om Griezmann, da han var i Sociedad. Han har også fået gang i målscoringen denne sæson.

Generelt er dog mange spændende og ofte billigere alternativer i den franske og tyske liga.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster