Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af emo »

For at gøre ham glad kunne de have givet ham 80mill euro mere, som Coutinho måske koster. Det holder hellere ikke...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:For at gøre ham glad kunne de have givet ham 80mill euro mere, som Coutinho måske koster. Det holder hellere ikke...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Det var ikke pointen. Der har været rygter om coutinho i lang tid og hvis man vil hente ham så ser jeg det personligt som et plus at det vil gøre ney glad selvom jeg ikke kan se hvad han skal hos. Det var egentlig bare det. Mig der forsøgte at finde noget positivt i en mulig handel som jeg er imod.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Hvad angaar spiillerkoeb, jag synes absolut ikke man skal koebe specifikke spillere efter Hvad en spiller i truppen oensker. Det er ikke sundt eller fornuftigt, hverken paa kort eller laengere sigt. Hvis den eneste grund til Ney skifter er, at Barca ikke har koebt de spillere som medierne paastaar Ney oensker til klubben, saa skal han bare skifte. Jag tror dog ikke det er saadan tingene haenger sammen.
Hvis det er mig du hentyder til så var min pointe ikke at man skulle give ney hvad han ville have. Det var at hvis det i sidste ende ville gøre ham glad så synes jeg personligt at det er det værd selvom jeg ikke kan se hvad coutinho skal hos os.

Jeg tror desuden ikke at spillere kræver andre spillere til klubben. Det er mediesnak som da der blev skrevet at det var messi der ville have tata og alt det fis.
Nej det var generelt. Hvorfor koebe Coutinho for 80-90 Mio euro, hvis man ikke kan se hvad han skal hos os. Jeg er dog ret saa sikker paa, at man ikke arbejder saadan i en pro klub, heller ikke i Barca.

At jeg tror Coutinho kan blive et stort aktiv for os, er en anden snak. Jeg synes man undervurderer ham i en ekstrem grad herinde. Liverpool og Klopp vil ikke saelge ham, det er i sidste ende maaske meningsloest at diskutere ham. Han bliver hvor han er, og det forstaar man godt.
Senest rettet af Visca El Barca lør jul 22, 2017 2:46 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor koebe Coutinho for 80-90 Mio euro, hvis man ikke kan se hvad han skal hos os. Jeg er dog ret saa sikker paa, at man ikke arbejder saadan i en pro klub, heller ikke i Barca.
Det siger jeg heller ikke. Hvis man henter ham så er det selvfølgelig fordi der er en plan med ham. Ikke fordi det vil gøre Ney glad.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Hvorfor koebe Coutinho for 80-90 Mio euro, hvis man ikke kan se hvad han skal hos os. Jeg er dog ret saa sikker paa, at man ikke arbejder saadan i en pro klub, heller ikke i Barca.
Det siger jeg heller ikke. Hvis man henter ham så er det selvfølgelig fordi der er en plan med ham. Ikke fordi det vil gøre Ney glad.
Det er lidt ironisk, at planen med Coutinho ville give mere mening, hvis Neymar var væk :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Hvorfor koebe Coutinho for 80-90 Mio euro, hvis man ikke kan se hvad han skal hos os. Jeg er dog ret saa sikker paa, at man ikke arbejder saadan i en pro klub, heller ikke i Barca.
Det siger jeg heller ikke. Hvis man henter ham så er det selvfølgelig fordi der er en plan med ham. Ikke fordi det vil gøre Ney glad.
Det er lidt ironisk, at planen med Coutinho ville give mere mening, hvis Neymar var væk :glad:
Hehe ja sådan har jeg det også. Ellers skal han bare kant som på landsholdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af emo »

Lækkert mål og vildt spil af ham i kampen imod Leicester lige nu. Hans største ulempe er hans skader. Iniesta ben...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Planen med Coutinho er simpel:

............................ mats ......................
Semedo........ pique.......... umtiti......alba..
..........................busquets.....................
......rakitic.............................Coutinho....
............. Messi.............Neymar................
.......................Suarez...........................

At Coutinho kommer til at spille en lidt anderledes plads/rolle end i Liverpool er ligegyldig... masch, roberto, gomes etc spiller jo også andre pladser/roller end dem de default spillede...

Coutinho er en spiller der ville give Barca noget andet end Iniesta, selvom Iniesta dog er en bedre spiller på sin plads, er Coutinho mere løbestærk og bedre måslcorer end Iniesta... han er dog slet ikke så god i de små rum og i pasningsspillet og overbilk som Iniesta... en anden tyoe spiller, men en der kan tilføre Barca noget de faktisk har manglet på den plads... der er ingen af Iniestas afløsere der har tilført Barca noget i hans fravær.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Michman »

SpillerSomMESSI skrev:Planen med Coutinho er simpel:

............................ mats ......................
Semedo........ pique.......... umtiti......alba..
..........................busquets.....................
......rakitic.............................Coutinho....
............. Messi.............Neymar................
.......................Suarez...........................

At Coutinho kommer til at spille en lidt anderledes plads/rolle end i Liverpool er ligegyldig... masch, roberto, gomes etc spiller jo også andre pladser/roller end dem de default spillede...

Coutinho er en spiller der ville give Barca noget andet end Iniesta, selvom Iniesta dog er en bedre spiller på sin plads, er Coutinho mere løbestærk og bedre måslcorer end Iniesta... han er dog slet ikke så god i de små rum og i pasningsspillet og overbilk som Iniesta... en anden tyoe spiller, men en der kan tilføre Barca noget de faktisk har manglet på den plads... der er ingen af Iniestas afløsere der har tilført Barca noget i hans fravær.
Det kunne måske virke. Om han vil tilføje noget til den plads er så spørgsmålet.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Storken skrev:Du svarede ikke på mit spørgsmål:
Hvis Neymar i næste transfervindue krævede, at vi købte hans nye ven til €120 mio skulle vi så gøre det?

Jeg er meget nysgerrig efter at gøre, hvor langt du vil gå med den her nye tilgang, hvor spillerne kan diktere transferpolitikken.
Ironisk at Storken af alle vil holde folk op på, hvad de har sagt, når det pludselig begynder at ligne noget vrøvl.

Gå flere måneder tilbage og citere egne indlæg når man har ret, totalt ignorere spørgsmål når man er på dybt vand. Den stil burde du da beundre, Stork. :)
En øl på at Storken ignorerer :)
qepd

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af A$AP »

ACUERDO CERRADO con COUTINHO. El FCB tiene todo atado con el futbolista. El club negocia con el Liverpool el traspaso @tudirasrac1 #mercato
Oversat fra spansk af Bing Forkert oversættelse?
AFTALE underskrevet med COUTINHO. FCB er alle bundet med fodboldspiller. Klubben forhandler med Liverpool overførsel @tudirasrac1 #mercato
Fra Gerard Romero. Jamen dog. Sådan kan man også få transfers igennem, Neymar ;-) ;-)

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Raman93 »

Dumt købt. Slet ikke den type vi har brug for. Jeg vil langt hellere give La Masia drenge som Samper, Alena og Roberto chancen end at brænde 80-100 millioner euro af på en spiller der ikke passer ind ligenu.

Jeg tror ikke på, at Neymar er involveret, men er han det, er vores klub blevet latterlig

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig er han ikke det. Men ja jeg synes også det er et underligt køb. Jeg kan ikke rigtigt se hvor han skal spille da jeg ikke ser ham som midt.

Men hvis jeg skal finde noget positivt så er det at han kan dække flere pladser.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af emo »

Ingen af de tre spiller dækker Coutinhos position. Ser ham som en Iniesta afløser på sigt, men pt., skal han eller Iniesta holde igen med de offensive aktioner og være mere midt end omc!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Storken »

Hvem synes I egentlig skal overtage efter Iniesta? Det ville være oplagt at sige Thiago, men hvad er alternativerne til Coutinho?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster