Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Nu skyder medierne på at vi åbne for Kondogbia, stort talent, med en skuffende sæson i Inter (som alle andre)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Lang tid siden jeg har set ham... Men kan huske jeg var ret glad for det han præsterede hos sevilla. Dejlig dynamisk spiller men som jeg forstår det så er han gået i stå.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Champione skrev:Nu skyder medierne på at vi åbne for Kondogbia, stort talent, med en skuffende sæson i Inter (som alle andre)
Medmindre Valverde vil ændre vores spillestil radikalt, så har jeg svært ved at se ideen i Kondogbia. Han er løbestærk, ja og fysisk stærk, men han er på ingen måder prangende i de små områder og det kontrollerende spil. Hans teknik er alt for begrænset til et hold som vores, synes jeg. Medmindre han skal være breddespiller, og han skal være skraldemand, så kan jeg måske forstå intentionerne bag et køb af ham, men ellers har jeg svært ved at finde argumenter for.

Han ville være en god mand for en som Atletico, ville jeg mene. De spiller mere med fysikken, Udover Koke og Saul, så er deres midtbane ofte ikke præget af teknisk stærke spillere. Gabi og Tiago var ordinære på det punkt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Eller også har han bare set at vi bliver nødt til at få noget mere dynamik ind på holdet. Et af vores største problemer i sidste sæson var at vi blev løbet over på midten igen og igen. Det kunne løses med noget mere dynamik centralt. Så kan folk råbe og skrige om at det ikke er "barca-stilen" men at vi i stedet skal have en kontrollerende midt. En dynamisk midtbane kan dog også gøre det da den både vil hjælpe defensivt (hvilket vi virkelig har brug for) men også offensivt med nogle løb der skaber plads.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Eller også har han bare set at vi bliver nødt til at få noget mere dynamik ind på holdet. Et af vores største problemer i sidste sæson var at vi blev løbet over på midten igen og igen. Det kunne løses med noget mere dynamik centralt. Så kan folk råbe og skrige om at det ikke er "barca-stilen" men at vi i stedet skal have en kontrollerende midt. En dynamisk midtbane kan dog også gøre det da den både vil hjælpe defensivt (hvilket vi virkelig har brug for) men også offensivt med nogle løb der skaber plads.
Jeg har slet ikke noget imod, at vi henter en dynamisk, løbestærk spiller. Derfor jeg bl.a. har addresseret, at vi burde vende fokus mod Ander Herrera, da han er løbestærk, arbejder stenhårdt og er en god teknikker og kan støbe afleveringer af og til. Jeg er kun glad for, at Valverde angiveligt vil have sådan en type ind. Selv Pep havde sådan en med Keita, der var utrolig god i boks-to-boks-rollen.

Elelrs er der også en som Matuidi. Han har også en fin teknik i forhold til, at han er muligvis den mest løbestærke midtbanemand i verden.

Mit problem er derimod Kondogbia på de små områder. Det er for mit vedkommende slet ikke nok at være blot løbestærk og dynamisk. Teknikken skal i den grad også være der, og det synes jeg slet ikke, den er god no khos Kondogbia.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ander ville virkelig være god at få til klubben... Det kommer dog desværre ikke til at ske.

Jeg skal ikke kunne sige om matuidi er bedre end kondogbia (i de små rum) da jeg ikke har set dem ret meget. Og jeg håber egentlig vi finder noget der er bedre end dem. Jeg synes f.eks. ikke der er så stor forskel på dem og paulinho.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Ander ville virkelig være god at få til klubben... Det kommer dog desværre ikke til at ske.

Jeg skal ikke kunne sige om matuidi er bedre end kondogbia (i de små rum) da jeg ikke har set dem ret meget. Og jeg håber egentlig vi finder noget der er bedre end dem. Jeg synes f.eks. ikke der er så stor forskel på dem og paulinho.
Jeg håber, at Mourinho får endnu en sammensmeltning i denne sæson, og han lader det gå ud over Ander. Det ville ikke være første gang, at Mourinho smider folk foran bus for at redde sit skind. Så kan det være, at Ander vil over til os. For han er sådan en type, jeg savner på vores hold. Han virker som en sympatisk mand uden for kridtstregerne, men han er lidt af en svin inden for en bane med hårde tacklinger, og det er sådan noget, vi mangler sommetider, når spillet ikke fungerer. Vi savner en, der lige viser lidt stål og uagtigheder, når det ikke kører for at få pumpet holdet op.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Verratti er udeladt i det officielle promomarketing - for PSGs USA tour.

Hvorfor mon, kan man så spørge om... :-)

https://twitter.com/PSG_inside/status/8 ... 0048690177
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har solgt Tello! Fuck yeah!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Men det er ærligt talt til grin, at vi kun får 4 millioner euro for ham. Ledelsen er historisk ringe til at få penge for vores spillere.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Madbassen »

4 mio. euro er sindssygt lavt for en spiller, der var inde i 37 kampe i Serie A for Fiorentina. Han fik 2.107 minutter, hvilket er lidt færre end Iniesta fik for os. Han lavede 4 mål og 7 assist. Kan der være noget med Ceballos i den handel eller er han 100% i Real?
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det er underligt. Jeg ved ikke om man måske lader spillerne vælge og derfor finder en handel der kan lade sig gøre. For det virker underligt at vi altid sælger så billigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

Hvis efterspørgelsen ikke er større, så er det jo ikke noget at sige til. Spillerne har ikke bevist meget, så derfor er interessen nok heller ikke så stor.
Jeg bløder Blaugrana

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det kunne være en mulighed. En anden kunne være at tello ville til betis og man derfor fik en aftale på plads så han kunne komme dertil. Det kunne selvfølgelig også være at vi var efter en fra betis og fik noget med i aftalen som vi ikke kender til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:Vi har solgt Tello! Fuck yeah!
[emoji20]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster