Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Tror kun vi henter Dembele og spiller 4--2-3-1 hvis Verratti glipper. Det virker ligenu som om, at det er Verratti eller ingen cm. Så hellere skifte system.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Jeg tror nu godt vi kan smide 200m€ hvis det er det der skal til for, at hente de spillere Valverde vil have. Jeg nægter at tro på, at vi har sølle 75m til transfers.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Der er snak om vi snupper Lucas Lima i Brasilien på fri transfer - lander i december måned og er tilgængelig i den sidste del af sæsonen.
Inde omkring det brasilianske landshold også..
Hans kontrakt udløber når vi snupper ham:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Der bliver snakket om, at Liverpool henter Mohammad Salah for 35-40 millioner pund. Fucking absurd!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Ikke mange Verratti rygter de seneste par dage. PSG vil ikke engang forhandle. ESPN skriver vi ser på alternativer

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Vi henter dembele og en back. Og så længe vi går over i en 4-2-3-1 så er det fint med mig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:Jeg tror nu godt vi kan smide 200m€ hvis det er det der skal til for, at hente de spillere Valverde vil have. Jeg nægter at tro på, at vi har sølle 75m til transfers.
Det er også det, jeg har så svært ved at tro. Vi har haft så meget succes de sidste 10 år, og alligevel kan vi knapt nok finansiere et køb, mens en klub som United kan ødsle penge væk, som var de på træer, til trods for, at de siden 2011 begyndte deres downhill, hvor det for alvor accelerede efter Sir Alex Fergusons pension, og alligevel kan de smadre engelske transferrekorder, til trods for ikke at være en fast inventar af CL.

Jeg ved selvfølgelig godt, der er nogle vanvittige TV-aftaler i England, der er en guldmine for United og de andre engelske klubber, men der er for mit vedkommende fuldkommen sindssygt, at United skal have så meget større en pengetank end os, når vi rent fodboldmæssigt har været en bedre fodboldklub, har haft mere succes de sidste 10 år, er i besiddelse af Messi og Neymar, hvis PR-værdier og image-rettigheder er meget dyre, og alligevel skal man læse i medierne om, at vores transferbudgetter er halvhjertede.

Enten er der nogle, der tager penge fra kassen, elelrs har vi bare en klub, der slet ikke forstår at optimere den enorme brand og potentiale, FC Barcelona er i besiddelse af. Her tænker jeg bl.a., at vi ikke engang får så mange penge fra NIke, når en klub som United får minimum 75 mio. pund pr. sæson.

Jeg forstår ikke den måde, vi driver forretning på. Er det vitterligt Suarez, Messi og Neymar, der med alle deres kontraktforlængelser, der sluger klubbens penge?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis der er en ting ledelsen har tjek på så er det økonomi (jo vi får mange penge fra nike, rigtig mange endda). Vi har alle de penge vi skal bruge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Madbassen »

Uden at være synderlig inde i klubbens økonomi så tror jeg godt, at man kunne finde pengene. Betaler vi ikke forholdvist meget af på diverse lån?
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Storken skrev:Jeg er ikke sikker på, at Dembele passer ind i vores spillestil. Han virker som typen, der funkler i det direkte spil. Jeg vil næsten vove den påstand, at Dortmund er det perfekte hold for ham.
Enig. Synes også han virker rigtig spændende, men tror umiddelbart at han passer bedre til en direkte spillestil.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Har også skrevet det før, Dembele er rigtig spændende som type, og er ekstraordinær i "optakten" til slutproduktet, men alt for tit ender det i ingenting, fordi han oftest vælger den forkerte beslutning.
Men får han styr på den del, så bliver han virkelig en fremtidig stjerne.
Priserne der nævnes er dog absurde!
---------------------------------------
Barca is my religion!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Det ville være idiotisk med Dembélé. Er hans værdi steget med 72 millioner euro på én sæson? Næppe. Faktisk kan fremgangen i hans spil godt være en anelse svær at få øje på. Han begår de samme fejl nu, som han begik i Rennes for halvandet år siden. Jeg er vild med ham, men vi skal ikke lægge 90 millioner euro på bordet for en 20-årig der sidste sommer blev handlet for 18 millioner euro. Så skulle vi sgu have købt ham sidste år og lejet ham ud. Det her er for dumt.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Men det ser ud til at komme til at ske.
Barça reach an agreement with Ousmane Dembélé for 5 seasons. Barça offer 70M, Dortmund ask for 90M
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Skydefinten skrev:Men det ser ud til at komme til at ske.
Barça reach an agreement with Ousmane Dembélé for 5 seasons. Barça offer 70M, Dortmund ask for 90M
Man skulle næsten tro, at man gerne vil se dum ud i ledelsen.
Det er jo en farce - ift. man kunne have taget ham billigt sidste sæson og lejet ham ud....... :twisted:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Han ville jo ikke til klubben?

70 mio (50 plus 20) er ikke skidt taget talentet og markedet i betragtning. Og hvis vi skal skifte system så skal vi bruge en kant. Om Dembele er svaret ved jeg ikke - det må tiden vise.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 61 gæster