Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8379
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 638 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Drømmer virkelig om en central midtbane spiller til sommer. Verratti, Thiago Alcântara. Vil være at fortrække synes jeg.
Julian Weigl kunne være en mulighed. Han er kun 21 og spiller i Dortmund..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 935
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af !Option »

Michman skrev:Drømmer virkelig om en central midtbane spiller til sommer. Verratti, Thiago Alcântara. Vil være at fortrække synes jeg.
Julian Weigl kunne være en mulighed. Han er kun 21 og spiller i Dortmund..
Bestemt interessante spillere, især Thiago har jeg lidt et weak spot for, nok grundet hans fortid i Barca.
Men vil de virkelig kunne bidrage med noget vores nuværende spillere ikke kan? Jeg har svært ved at se at de vil være i stand til at dominere midtbanen mere end de spillere vi har nu? Her tænker jeg selvfølgelig på vores A-kæde på midten, for der er ingen tvivl om at de vil forstærke bredden betragteligt, men den syntes jeg egentlig er i orden som den er.

Jeg går ud fra at det er derfor du ønsker forstærkning til midten? For at den igen skal blive mere spilstyrende? :smile:
Rey Abi!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Weigl er dm men både thiago og verratti ville kunne bidrage markant mere til midten (når det kommer til at være styrende) end det vi har. At det så hverken kommer til at ske eller passer ret godt med MSN er en anden snak...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Hverken kommer til at ske? Det ved du bare? Hvorfor vil det ikke passe med de tre foran?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har rigtig mange cm'er og jeg tror man vil give dem chancen inden man går ud og smider 60+ mio efter en af de 2. Og det passer ikke med MSN at spille med en bolddominerede midt da det vil tage plads fra dem og det vil tillade modstanderen at stå forholdsvist roligt og tage "imod" angrebet.

Det fungerede under Pep fordi vi brugte vores wings til at skabe bredde og uro ved at løbe dybt. Men jeg tror bare ikke at Ney og Messi vil se sig tilfredse med at lave størstedelen af deres arbejde uden bold. Og det vil de gøre hvis vi skal spille på den måde. Så skal det være fordi man laver noget helt nyt hvor Messi f.eks. spiller centralt bag Ney og Suarez mens vores backer bruges til at skabe bredde. Så måske en 3-4-3 kunne være svaret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8379
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 638 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Iniesta bliver ikke yngre desværre. Og jeg kan virkelig ikke se hvem vi har på vores hold der skal erstatte ham.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Barça har tilbudt Eibar €2M for å leie høyrebacken Ander Capa ut sesongen. Baskerne har takket nei, og henviser til utkjøpsklausul på €10M.
Capa har bedt Eibar om forståelse for at dette er en unik mulighet for ham, og argumenterer blant annet med at "plassen er reddet" (Marca).
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Spændende! Husker ham som ret god.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Det er meget sigende, at vi i øjeblikket kigger mod Eibar for forstærkninger. Ledelsen har tydeligvis sat sig for at omringe MSN med ordinære spillere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er en reserve for en sæson. Din elskede Bellerin bliver også nævnt igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Det er en reserve for en sæson. Din elskede Bellerin bliver også nævnt igen.
Hvis jeg havde været sportsdirektør, så blev tingene i hvert fald gjort anderledes :glad:

Køb af Bellerin, Verratti og Thiago havde været prioriteret over Mathieu, Vermaelen, Gomes, Arda, Vidal og Douglas. I mine øjne smed vi nærmest €130 mio ud af vinduet på de spillere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor ikke købe en tidsmaskine og hente en ung xavi og alves nu hvor vi snakker om urealistiske ideer?

Bellerin, Verratti og Thiago er jo spillere som man aldrig ville sige nej til. Men det er bare ikke spillere man henter nemt. Så kan det godt være at du mener der er blevet købt dumt ind men sådan er det når man ikke kan købe alle spillere fra øverste hylde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Hvorfor ikke købe en tidsmaskine og hente en ung xavi og alves nu hvor vi snakker om urealistiske ideer?

Bellerin, Verratti og Thiago er jo spillere som man aldrig ville sige nej til. Men det er bare ikke spillere man henter nemt. Så kan det godt være at du mener der er blevet købt dumt ind men sådan er det når man ikke kan købe alle spillere fra øverste hylde.
Bellerin og Verratti var købt for år tilbage, hvis jeg sad på magten. Jeg har været vild med dem i lang tid. Jeg skrev sågar det her indlæg i sin tid, hvor Verratti stadig var lidt uprøvet i PSG.

Thiago var samtidig aldrig kommet i en situation, hvor han kunne forlade os pga. en latterlig klausul. Derudover ville jeg nok have købt Oliver Torres i stedet for Gomes, hvis et potentiale skulle have fast spilletid. Jeg spår ham en lys fremid.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Hvis man havde droppet Arda og Gomes, havde man vel også haft råd til en af de dyre spillere.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

I øvrigt var det totalt spild med køb af Vermaelen og Douglas, køb, der ingen mening gav. I det mindste spillede Mathieu.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster