Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Så altafgørende er en agriber vel ikke? Messi kan jo altid spille den, skulle det går helt galt, og vi har købt ind til at dække "fløjene". Hellere intet købe, end panikindkøb.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er svært at vide hvad der er panikkøb og hvad der ikke er. Jeg tror man har en liste med spillere hvor der selvfølgelig er nogle der er højere på listen (vietto osv) men det gør ikke nødvendigvis et køb af f.eks. gomez til en panikkøb.

Jeg må indrømme at jeg gerne ser mere spilletid til munir så jeg er slappet lidt af med mit ønske om en angriber. Men med det sagt så kan jeg godt leve med at man henter en spiller som lige netop gomez. Han vil kunne bringe noget som vi ikke har spillere der kan. Eller jo Pique men ham vil jeg helst slippe for at se helt fremme. Han skal ikke spille ret meget men han har rutinen og han kan stadig score mål. Og så vil Munir lige få en sæson til med læring og så er han klar fra næste sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

@Piquenbauer

Jeg synes ikke der er nogle oplagte muligheder på markedet, så et eventuelt køb bliver nok lidt mehh. Det kan jeg dog sagtens leve med. Vi skal bare ikke blive desperate og smide et absurd beløb for en spiller af tvivlsom karakter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Helt enig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Xavi6Smede »

Det nok en sæson eller to for sent, men jeg har længe ønsket Klose til klubben som en ny Henke Larsson, og han er endda på fri!
Synes såmænd at Munir er en fin reserve, hellere satse på ham end at smide 200 mio på et andet talent eller en middelmådig angriber.

gygfo

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af gygfo »

Er der ingen klubber, der for alvor har gået efter at signe Verratti i dette transfervindue? Jeg synes, han er bedre end Pogba, og han har immervæk været i aviserne hele sommeren.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

gygfo skrev:Er der ingen klubber, der for alvor har gået efter at signe Verratti i dette transfervindue? Jeg synes, han er bedre end Pogba, og han har immervæk været i aviserne hele sommeren.
Han har lige forlænget med PSG for nogle dage siden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvilket han gør stort set hver sommer. Han rykker ikke fra PSG før Qatar drengene trækker sig ud af klubben...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Of the 8 players that left Barça this summer, 5 of them left for free. The other 3 left for a total of 13,600,000M euros [md]
Stærkt.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blach »

Skydefinten skrev:
Of the 8 players that left Barça this summer, 5 of them left for free. The other 3 left for a total of 13,600,000M euros [md]
Stærkt.
Jeg gad godt at se hvor meget de så har frigivet i lønbudgettet på årsbasis. Jeg tror vi har hentet en del der.
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Blach skrev:
Skydefinten skrev:
Of the 8 players that left Barça this summer, 5 of them left for free. The other 3 left for a total of 13,600,000M euros [md]
Stærkt.
Jeg gad godt at se hvor meget de så har frigivet i lønbudgettet på årsbasis. Jeg tror vi har hentet en del der.
Vi havde hentet endnu mere ved ikke at købe mange af dem. Der er godt nok mange dårlige køb de senere år, hvor man smider €20-40 mio i transfer plus løn efter absolut ingenting.

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

John Stones næsten sikret til City - 50 mill. pund.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Er den ikke sikker? Jeg så da billeder tidligere, hvor han sad og skrev under.
#jesuisSheep

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Læste lige, at Juve vist også har betalt Raiolas andel, det var åbenbart en del af dealen. Dvs. Juve har efter Raiola fået mindre for Pogba end de har givet for Higuain.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2827
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Norbit »

Er der nogen der ved, noget om Chicharito's planer? Har ikke hørt noget om ham i aviserne eller noget? Har altid ville have ham som reserve for Suarez, da han er garant for mål, 34 kampe og 22 mål for Leverkusen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster