Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Er du godt klar over at Benatia har været skadet i store dele af sæsonen? Lidt ligesom resten af Bayerns hold.

Men ja, fordi han ikke har været en mega succes i Bayern, må han nødvendigvis også være faldet igennem hos os. Sådan er det jo.

Vil faktisk gætte på at han havde været bedre end Mathieu, Vermaelen og Bartra lagt sammen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Marquinhos, Laporte, Mustafi eller en anden ung spiller. Ikke flere "gamle". Og slet ikke spillere der har problemer med skader.

Forsvaret skal på plads og gerne for de næste mange år.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:Er du godt klar over at Benatia har været skadet i store dele af sæsonen? Lidt ligesom resten af Bayerns hold.

Men ja, fordi han ikke har været en mega succes i Bayern, må han nødvendigvis også være faldet igennem hos os. Sådan er det jo.

Vil faktisk gætte på at han havde været bedre end Mathieu, Vermaelen og Bartra lagt sammen.
Jeg er bare glad for (i bagklogskabens klare lys), at vi ikke smed €61 mio efter Benatia, hvilket ellers var på tale. Du må hjertens gerne mene noget andet.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg er også glad for at vi ikke smed 61 millioner euro efter ham eller hvilken som helst anden center back. Med tanke på at Bayern betalte 26 millioner euro for ham, ville det dog undre mig hvis vi absolut kun kunne få ham for 61; også selvom nogle aviser skrev at prisen var på 61.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:Jeg er også glad for at vi ikke smed 61 millioner euro efter ham eller hvilken som helst anden center back. Med tanke på at Bayern betalte 26 millioner euro for ham, ville det dog undre mig hvis vi absolut kun kunne få ham for 61; også selvom nogle aviser skrev at prisen var på 61.
Jeg var heller ikke imod et køb af Benatia i sin tid. Hvis vi havde fået ham for €26 mio, så havde jeg hyldet det som godt købmandsskab.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Du ytrede dig jo ikke imod en Benatia handel dengang, Storken. Rettere sagt: Du skrev intet om, at han var dårlig og man skulle holde sig fra ham, så jeg forstår ikke den her bagklogs snak lige nu?

Og 26-28 mio. euro for Benatia var jo ingen penge. Kan man få omkring 18 mio. euro for ham i sommer tranfervindue, så har det jo ikke været helt galt.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:Du ytrede dig jo ikke imod en Benatia handel dengang, Storken. Rettere sagt: Du skrev intet om, at han var dårlig og man skulle holde sig fra ham, så jeg forstår ikke den her bagklogs snak lige nu?

Og 26-28 mio. euro for Benatia var jo ingen penge. Kan man få omkring 18 mio. euro for ham i sommer tranfervindue, så har det jo ikke været helt galt.
Jeg har da ikke skrevet, at jeg var imod et køb dengang. Jeg har derimod nævnt i mit forrige indlæg, at det havde været godt købmandsskab, hvis man havde fået ham for €26 mio.

Jeg er bare glad for, at vi ikke købte ham set i bakspejlet. Der var ikke nogen dybere mening med mit indlæg. Det var bare en stille observation.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:Du ytrede dig jo ikke imod en Benatia handel dengang, Storken. Rettere sagt: Du skrev intet om, at han var dårlig og man skulle holde sig fra ham, så jeg forstår ikke den her bagklogs snak lige nu?

Og 26-28 mio. euro for Benatia var jo ingen penge. Kan man få omkring 18 mio. euro for ham i sommer tranfervindue, så har det jo ikke været helt galt.
Jeg har da ikke skrevet, at jeg var imod et køb dengang. Jeg har derimod nævnt i mit forrige indlæg, at det havde været godt købmandsskab, hvis man havde fået ham for €26 mio.

Jeg er bare glad for, at vi ikke købte ham set i bakspejlet. Der var ikke nogen dybere mening med mit indlæg. Det var bare en stille observation.
Aha, opfattede bare det her som, at vi var helt gale på den og du havde fat i den lange ende, eller sådan noget:
Der var faktisk en del herinde, der skreg efter Benatia, da han blev købt af Bayern i sin tid. Det var måske heldigt nok, at vi ikke købte ham. Han har trods alt ikke været den store succes i Bayern. Det er dog nemt at være bagklog.
Jeg vil dog sige, at jeg havde ikke haft en dårlig smag i munden, hvis man havde købt ham dengang for 26-28 mio. euro og udfaldet var blevet det samme som i Bayern. For de penge var det risikoen værd.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:Du ytrede dig jo ikke imod en Benatia handel dengang, Storken. Rettere sagt: Du skrev intet om, at han var dårlig og man skulle holde sig fra ham, så jeg forstår ikke den her bagklogs snak lige nu?

Og 26-28 mio. euro for Benatia var jo ingen penge. Kan man få omkring 18 mio. euro for ham i sommer tranfervindue, så har det jo ikke været helt galt.
Jeg har da ikke skrevet, at jeg var imod et køb dengang. Jeg har derimod nævnt i mit forrige indlæg, at det havde været godt købmandsskab, hvis man havde fået ham for €26 mio.

Jeg er bare glad for, at vi ikke købte ham set i bakspejlet. Der var ikke nogen dybere mening med mit indlæg. Det var bare en stille observation.
Aha, opfattede bare det her som, at vi var helt gale på den og du havde fat i den lange ende, eller sådan noget:
Der var faktisk en del herinde, der skreg efter Benatia, da han blev købt af Bayern i sin tid. Det var måske heldigt nok, at vi ikke købte ham. Han har trods alt ikke været den store succes i Bayern. Det er dog nemt at være bagklog.
Jeg vil dog sige, at jeg havde ikke haft en dårlig smag i munden, hvis man havde købt ham dengang for 26-28 mio. euro og udfaldet var blevet det samme som i Bayern. For de penge var det risikoen værd.
Jeg skreg nok ikke efter Benatia, men jeg kunne da sagtens se ham i Barca :-) Jeg kan dog godt se, hvordan mit oprindelige indlæg kunne misforståes.

Derudover er udfaldet ikke nødvendigvs afgørende, hvis beslutningen var den rette i sin tid. Jeg er i hvert fald selv en stor tilhænger af at bedømme processen fremfor udfaldet.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:Du ytrede dig jo ikke imod en Benatia handel dengang, Storken. Rettere sagt: Du skrev intet om, at han var dårlig og man skulle holde sig fra ham, så jeg forstår ikke den her bagklogs snak lige nu?

Og 26-28 mio. euro for Benatia var jo ingen penge. Kan man få omkring 18 mio. euro for ham i sommer tranfervindue, så har det jo ikke været helt galt.
Jeg har da ikke skrevet, at jeg var imod et køb dengang. Jeg har derimod nævnt i mit forrige indlæg, at det havde været godt købmandsskab, hvis man havde fået ham for €26 mio.

Jeg er bare glad for, at vi ikke købte ham set i bakspejlet. Der var ikke nogen dybere mening med mit indlæg. Det var bare en stille observation.
Aha, opfattede bare det her som, at vi var helt gale på den og du havde fat i den lange ende, eller sådan noget:
Der var faktisk en del herinde, der skreg efter Benatia, da han blev købt af Bayern i sin tid. Det var måske heldigt nok, at vi ikke købte ham. Han har trods alt ikke været den store succes i Bayern. Det er dog nemt at være bagklog.
Jeg vil dog sige, at jeg havde ikke haft en dårlig smag i munden, hvis man havde købt ham dengang for 26-28 mio. euro og udfaldet var blevet det samme som i Bayern. For de penge var det risikoen værd.
Jeg skreg nok ikke efter Benatia, men jeg kunne da sagtens se ham i Barca :-) Jeg kan dog godt se, hvordan mit oprindelige indlæg kunne misforståes.

Derudover er udfaldet ikke nødvendigvs afgørende, hvis beslutningen var den rette i sin tid. Jeg er i hvert fald selv en stor tilhænger af at bedømme processen fremfor udfaldet.
Ja, så er vi rimelig enige. :)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Kubala skrev: Ja, så er vi rimelig enige. :)
Nu bliver jeg mistænksom. Hvem er du og hvad har du gjort af Kubala?

;-)

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Barcelona offered €4 million for Mauricio Lemos according to @canarias7.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Hvem er det?
#jesuisSheep

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

20-årig uruguay..'sk(?) cb fra Las Palmas. De skulle have afvist et 4+8M bud. Frikøbsklausul på 30M. Kender ham heller ikke, men folk på internettet siger han er god. Atletico skulle vidst også have vist interesse.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blach »

Det ser straks spændende ud med forsvaret!
Ud: Alves(9 mil €), Bartra(12 mil), Vermaelen(4 mil), Adriano(4 mil) og Douglas
Ind: Benatia(20 mil), Mustafi(30 mil), Ny Douglas aka Mauricio Lemos(10 mil)
Samlet: 60 mil € - 30 mil €= 30 mil € brugt.
Så har vi på HB Vidal og Roberto, på CB Pique, Mascherano, Benatia, Mustafi og Lemos (+Mathieu) og på VB Alba og Mathieu. Altså vil det se så godt ud, at det ikke kommer til at ske! :cry:
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 93 gæster